داروتو
تصویر  آمپول خوراکی ویتامین B12 گردا ۶ عددی
تصویر  آمپول خوراکی ویتامین B12 گردا ۶ عددی

آمپول خوراکی ویتامین B12 گردا ۶ عددی

Gerda B12 Vitamine 6amp 1000µg/4ml

ویژگی ها

افزایش انرژی

بهبود خوابیدن

کاهش استرس و خستگی

بهبود دهنده مشکلات پوستی

افزایش قدرت حافظه و تمرکز

در حال تامین

آمپول خوراکی ویتامین B12 گردا در درمان کم خونی ناشی از فقدان یا مهار فاکتور داخلی مصرف می‌شود. این دارو در پیشگیری و کمبود ویتامین B12 و برای پیشگیری از بروز کمبود آن پس از برداشت تمامی معده و قسمت زیادی از ایلئوم مصرف می‌شود. همچنین توسط پزشک به دنبال علائمی مثل کم خونی و بی حالی و خستگی ممکن است تجویز شود. گیاه خواران که ب ۱۲ نیاز دارند می‌توانند از آمپول خوراکی ویتامین B12 استفاده کنند.

ویژگی‌های خاص:

-موثر در کاهش وزن

-موثر در ایجاد خواب بهتر

-تقویت کننده تمرکز و حافظه

-بهبود دهنده مشکلات پوستی

-افزایش دهنده سطح انرژی بدن

-کاهنده احساس خستگی و استرس

نحوه مصرف: جهت درمان بیماری کم‌خونی خطرناک (Pernicious Anemia ) و سایر آنمی‌های مگالوبلاستیک ناشی از کمبود ویتامین ب۱۲، درمان اولیه: یک آمپول بصورت روزانه یا ۳ نوبت در هفته، بصورت عضلانی تجویز می‌شود. حداکثر تعداد آمپول تجویزی در این مورد ۱۰ عدد می‌باشد. درمان نگهدارنده: ماهانه یک آمپول بصورت تزریق عضلانی
جهت پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از عدم تامین تغذیه‌ای کافی ویتامین ب۱۲ (در مواردی مانند رژیم گیاهخواری سخت و طولانی مدت) که در این موارد ویتامین ب۱۲ می‌تواند بصورت خوراکی تجویز گردد، محتوی یک آمپول را در مقداری آب ریخته و میل نمایید. درمان اولیه : روزانه یک آمپول برای یک دوره ۱۵ روزه تا ۱ ماهه. درمان نگهدارنده : یک آمپول هر ۱۰ روز یکبار

هشدار مصرف: پیش از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی، در مورد مقدار مصرف مناسب آن با پزشک معالج خود و یا داکتر داروساز مشورت نمایید. جهت کاهش عوارض گوارشی، این فرآورده را ترجیحا همراه یا بلافاصله بعد از غذا مصرف نمایید. توصیه می شود در هر بار محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری نمایید. در صورت وجود هر گونه حساسیت به ترکیب سیانوکوبالامین، ترکیبات مشابه (کوبالامین‌ها) و یا هر یک از اجزاء فرمولاسیون این فرآورده از مصرف آن خودداری شود.

عوارض جانبی: موارد نادری از واکنش های حساسیتی پس از مصرف سیانوکوبالامین گزارش شده است.

تداخل دارویی: مصرف همزمان با بعضی از داروها بر جذب و اثربخشی این فرآورده تاثیر دارد لذا در صورتی که همزمان با مصرف این فرآورده نیاز به مصرف داروهای دیگری داشتید، پزشک معالج خود را از مصرف آن مطلع نمایید.

عنوان مشخصه
برند گردا - Gerda
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس بهروزان جم
تحت لیسانس فرانسه
نوع محصول آمپول خوراکی
تعداد 6
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف درمان کمبود ویتامین ب۱۲، افزایش دهنده سطح انرژی بدن، موثر در ایجاد خواب بهتر، کاهنده احساس خستگی و استرس، تقویت کننده تمرکز و حافظه، موثر در کاهش وزن، بهبود دهنده مشکلات پوستی
تداخل دارویی مصرف همزمان با بعضی از داروها بر جذب و اثربخشی این فرآورده تاثیر دارد لذا در صورتی که همزمان با مصرف این فرآورده نیاز به مصرف داروهای دیگری داشتید، پزشک معالج خود را از مصرف آن مطلع نمایید.
عوارض جانبی موارد نادری از واکنش های حساسیتی پس از مصرف سیانوکوبالامین گزارش شده است.
روش مصرف جهت درمان بیماری کم‌خونی خطرناک (Pernicious Anemia ) و سایر آنمی‌های مگالوبلاستیک ناشی از کمبود ویتامین ب۱۲، درمان اولیه: یک آمپول بصورت روزانه یا ۳ نوبت در هفته، بصورت عضلانی تجویز می‌شود. حداکثر تعداد آمپول تجویزی در این مورد ۱۰ عدد می‌باشد. درمان نگهدارنده: ماهانه یک آمپول بصورت تزریق عضلانی جهت پیشگیری و درمان کم خونی ناشی از عدم تامین تغذیه‌ای کافی ویتامین ب۱۲ (در مواردی مانند رژیم گیاهخواری سخت و طولانی مدت) که در این موارد ویتامین ب۱۲ می‌تواند بصورت خوراکی تجویز گردد، محتوی یک آمپول را در مقداری آب ریخته و میل نمایید. درمان اولیه : روزانه یک آمپول برای یک دوره ۱۵ روزه تا ۱ ماهه. درمان نگهدارنده : یک آمپول هر ۱۰ روز یکبار
هشدار مصرف پیش از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی، در مورد مقدار مصرف مناسب آن با پزشک معالج خود و یا داکتر داروساز مشورت نمایید. جهت کاهش عوارض گوارشی، این فرآورده را ترجیحا همراه یا بلافاصله بعد از غذا مصرف نمایید. توصیه می شود در هر بار محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری نمایید. در صورت وجود هر گونه حساسیت به ترکیب سیانوکوبالامین، ترکیبات مشابه (کوبالامین‌ها) و یا هر یک از اجزاء فرمولاسیون این فرآورده از مصرف آن خودداری شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای اتاق (15 تا 30 درجه سانتی گراد) و دور از رطوبت نگهداری شود، در صورت تماس با رطوبت ممکن است باعث بی رنگی و فساد تدریجی محصول شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید