داروتو
تصویر  اسپری بینی رسا سینکس سلامت گستر آرتیمان ۳۰ میلی لیتر

اسپری بینی رسا سینکس سلامت گستر آرتیمان ۳۰ میلی لیتر

Salamat Gostar Artiman Rasa Sinex 30ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

رفع زکام

موثر در گرفتگی بینی ایجاد شده در اثر آلرژی

رفع نشانه‌های مرتبط با سینوزیت حاد و مزمن

رفع علائم گرفتگی بینی ناشی از آلرژی، سینوزیت مزمن و حاد، حساسیت‌های فصلی

در حال تامین

سیاه‌ دانه دارای ماده‌ای به نام نیگلون است که این ماده در بدن آنتی‌هیستامین (ماده‌ای ضد آلرژی) تولید می‌کند که در معالجه آسم بسیار مؤثر است. اسپری بینی رسا سینکس سلامت گستر آرتیمان حاوی عصاره سیاه دانه، به‌ صورت طبیعی برای پاکسازی مخاط بینی ناشی از آلرژی، التهاب سینوس (سینوزیت)، سردردهای میگرنی و مزمن، زکام و سرماخوردگی می‌باشد و درنتیجه رفع احتقان بینی و داشتن یک تنفس کامل از نتایج استفاده این محصول طبیعی خواهد بود.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای عصاره روغن زیتون و سیاه دانه

-موثر در بهبود حساسیت‌های فصلی

-موثر در گرفتگی بینی ایجاد شده در اثر آلرژی

-برطرف کردن زکام

-رفع نشانه‌های مرتبط با سینوزیت حاد و مزمن

نحوه مصرف: کپ پلاستیکی را از سر پمپ جدا کنید، انگشت شست خود را زیر ظرف اسپری قرار داده و انگشتان دیگر را بر روی دو طرف پمپ قرار داده و نوک پمپ اسپری را داخل سوراخ بینی قرار دهید. یک بار فشار داده تا محتویات آن داخل بینی پاشیده شود و همزمان سوراخ بینی دیگر را با دست مقابل ببندید. همزمان عمل دم را انجام دهید. این روش را برای سوراخ بینی دیگر تکرار کنید. پس از استفاده سر پمپ را تمیز نموده و کپ را بر روی آن جاگذاری کنید. کودکان ۱ تا ۶ سال جهت آلرژی: فقط ۱ پاف در هر مجرای بینی و جهت سینوزیت: صبح و شب، هر نوبت ۱ پاف در هر مجرای بینی. بزرگسالان و افراد بالای ۶ سال جهت آلرژی: فقط شب، ۲ پاف در هر مجرای بینی و جهت سینوزیت: صبح و شب، هر نوبت ۲ پاف در هر مجرای بینی

ترکیبات: عصاره سیاه دانه، روغن زیتون

هشدار مصرف: در افرادی که نسبت به فرآورده سیاه ‌دانه و روغن ‌زیتون حساسیت دارند منع مصرف دارد. در افرادی که خونریزی فعال بینی دارند منع مصرف دارد. مصرف بیش از دوز توصیه شده از این دارو توصیه نمی‌شود. در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی بوده، در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برید و یا از داروهای خاص استفاده می نمایید لازم است تا پیش از مصرف اسپری بینی رسا سینکس با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند سلامت گستر آرتیمان - Salamat Gostar Artiman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سلامت گستر آرتیمان
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف رفع گرفتگی بینی
ترکیبات عصاره سیاه دانه، روغن زیتون
روش مصرف کپ پلاستیکی را از سر پمپ جدا کنید، انگشت شست خود را زیر ظرف اسپری قرار داده و انگشتان دیگر را بر روی دو طرف پمپ قرار داده و نوک پمپ اسپری را داخل سوراخ بینی قرار دهید. یک بار فشار داده تا محتویات آن داخل بینی پاشیده شود و همزمان سوراخ بینی دیگر را با دست مقابل ببندید. همزمان عمل دم را انجام دهید. این روش را برای سوراخ بینی دیگر تکرار کنید. پس از استفاده سر پمپ را تمیز نموده و کپ را بر روی آن جاگذاری کنید. کودکان ۱ تا ۶ سال جهت آلرژی: فقط ۱ پاف در هر مجرای بینی و جهت سینوزیت: صبح و شب، هر نوبت ۱ پاف در هر مجرای بینی. بزرگسالان و افراد بالای ۶ سال جهت آلرژی: فقط شب، ۲ پاف در هر مجرای بینی و جهت سینوزیت: صبح و شب، هر نوبت ۲ پاف در هر مجرای بینی
هشدار مصرف در افرادی که نسبت به فرآورده سیاه ‌دانه و روغن ‌زیتون حساسیت دارند منع مصرف دارد. در افرادی که خونریزی فعال بینی دارند منع مصرف دارد. مصرف بیش از دوز توصیه شده از این دارو توصیه نمی‌شود. در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی بوده، در دوره بارداری یا شیردهی به سر می‌برید و یا از داروهای خاص استفاده می نمایید لازم است تا پیش از مصرف اسپری بینی رسا سینکس با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد به صورت در بسته و دور از نور نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید