داروتو
تصویر  اسپری بینی سزالین رها ۱۵ میلی لیتر
تصویر  اسپری بینی سزالین رها ۱۵ میلی لیتر

اسپری بینی سزالین رها ۱۵ میلی لیتر

Raha Sesalin Nasal Spray 15ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

خاصیت ضد قارچ و ضد میکروبی

نرم کردن و جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی

پیشگیری از خشکی شدید مخاط بینی

کاهش مشکلات ناشی از خشکی بینی

جلوگری از خشک شدن مخاط بینی

در حال تامین

سرماخوردگی از جمله بیماری‌هایی است که هر فرد در زندگی خود حداقل چند بار به آن مبتلا شده است و همه با علائم آن شامل گرفتگی و خشکی بینی آشنا هستند. اسپری بینی سزالین رها، بصورت یک سد از دفع رطوبت موجود در مخاط بینی جلوگیری نموده و باعث نرم نگه داشتن جدار بینی می‌گردد. از گذشته تا کنون به منظور مرطوب نگه داشتن بینی افرادی که به دلیل خشکی هوا، زمستان‌های بسیار سرد، سینوزیت و رینیت آلرژیک دچار خشکی مخاط بینی می‌شدند، از نرمال سالین استفاده می‌گردیده. اسپری بینی سزالین حاوی روغن کنجد خالص است که در مقابل نرمال سالین دارای قدرت اثر ۳ تا ۴ برابر بیشتر است.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده از استروئیدهای استنشاقی در طول درمان تب یونجه

-مناسب بعد از اشعه تراپی

-نرم کردن و جلوگیری از خشک شدن مخاط بینی

-پیشگیری از خشکی شدید مخاط بینی

-کاهش مشکلات ناشی از خشکی بینی

-جلوگری از خشک شدن مخاط بینی

نحوه مصرف: کپ پلاستیکی را از سر پمپ جدا کنید، انگشت شست خود را زیر ظرف اسپری قرار داده و انگشتان دیگر را بر روی دو طرف پمپ قرار داده و نوک پمپ اسپری را داخل سوراخ بینی قرار دهید. یک بار فشار داده تا محتویات آن داخل بینی پاشیده شود و همزمان سوراخ بینی دیگر را با دست مقابل ببندید. همزمان عمل دم را انجام دهید. این روش را برای سوراخ بینی دیگر تکرار کنید. پس از استفاده سر پمپ را تمیز نموده و کپ را بر روی آن جاگذاری کنید. بزرگسالان: هر ۴ ساعت ۱ پاف، در صورت نیاز استفاده نمایند و کودکان زیر ۱۲ سال: یک پاف دو بار در روز، در صورت نیاز استفاده نمایند.

ترکیبات: روغن کنجد خالص

هشدار مصرف: این فرآورده برای یک شخص توصیه می‌شود، بدلیل اینکه استفاده از آن توسط شخص دیگر، ممکن است باعث آلودگی متقابل شود. چنانچه به ویتامین E و یا روغن کنجد حسایت دارید، از مصرف آن خودداری نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند رها - Raha
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی رها
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف رفع گرفتگی بینی
تداخل دارویی چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
ترکیبات روغن کنجد خالص
روش مصرف کپ پلاستیکی را از سر پمپ جدا کنید، انگشت شست خود را زیر ظرف اسپری قرار داده و انگشتان دیگر را بر روی دو طرف پمپ قرار داده و نوک پمپ اسپری را داخل سوراخ بینی قرار دهید. یک بار فشار داده تا محتویات آن داخل بینی پاشیده شود و همزمان سوراخ بینی دیگر را با دست مقابل ببندید. همزمان عمل دم را انجام دهید. این روش را برای سوراخ بینی دیگر تکرار کنید. پس از استفاده سر پمپ را تمیز نموده و کپ را بر روی آن جاگذاری کنید. بزرگسالان: هر ۴ ساعت ۱ پاف، در صورت نیاز استفاده نمایند و کودکان زیر ۱۲ سال: یک پاف دو بار در روز، در صورت نیاز استفاده نمایند.
هشدار مصرف این فرآورده برای یک شخص توصیه می‌شود، بدلیل اینکه استفاده از آن توسط شخص دیگر، ممکن است باعث آلودگی متقابل شود. چنانچه به ویتامین E و یا روغن کنجد حسایت دارید، از مصرف آن خودداری نمایید. در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک استفاده شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد به صورت در بسته و دور از نور نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید