داروتو
تصویر  اسپری حالت دهنده موی سر Ultra Strong بیول ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری حالت دهنده موی سر Ultra Strong بیول ۵۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Spray Ultra Strong Model 500ml

ویژگی ها

مناسب انواع موها

حاوی پرو ویتامین B5

درخشندگی موها

ماندگاری ۲۴ ساعته

بدون ایجاد سفیدک

مقاوم در برابر آب و رطوبت

حالت دهنده قوی

در حال تامین

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که موهای خود را به کمک ابزار حالت دهنده مو مثل سشوار، اتوی مو، بابلیس و غیره حالت داده اید اما به دلیل عدم استفاده از اسپری‌های نگهدارنده، پس از مدت زمان بسیار کوتاهی، موهای شما دوباره به حالت اول برگشته‌اند. اسپری مو دقیقا حکم تثبیت کننده را دارد و برای اینکه موهای شما تا ساعت‌ها به مدل دلخواه باقی بمانند، باید از نوع با کیفیت آن‌ها استفاده کنید. اسپری حالت دهنده موی سر Ultra Strong بیول دارای قدرت نگه دارندگی فوق العاده بالایی است و بدون ایجاد حس سنگینی بر روی مو باعث حفظ فرم و حالت دلخواه موها می‌شود. این محصول ماندگاری بالایی دارد و موها را در مدت زمان طولانی به حالت دلخواه نگه می‌دارد. همچنین این اسپری حاوی پرو ویتامین B5 است که علاوه بر ایجاد فرم و حالت ‌دهی دلخواه بر روی موها، موجب تغذیه و تحریک رشد موها می‌شود و با نفوذ به بافت موها و افرایش قدرت فولیکول‌های مو باعث ضخیم شدن آن شده و با تقویت رشد مو از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-درخشندگی موها

-ماندگاری ۲۴ ساعته

-بدون ایجاد سفیدک

-مقاوم در برابر آب و رطوبت

-بازسازی کننده مو

نحوه مصرف: از فاصله ۳۰ سانتی متری بر روی مو اسپری کنید. سپس برای افزایش بیشتر حجم مو، موها را ابتدا به سمت پایین و روی صورت شانه نموده یکبار اسپری کنید. سریعا موها را به سمت بالا شانه کرده، فرم داده و مجدد اسپری نمایید. برای افزایش قدرت نگه دارندگی مو، پس از سشوار کشی و بر روی تارهای موی گرم از اسپری حالت دهنده بیول مدل اولترا استرانگ استفاده نمایید. همچنین برای رسیدن به حداکثر قدرت، بر روی موی شسته شده و بدون نم (خشک) اسپری شود. با هدف کاهش قدرت نگه دارندگی نیز بر روی موهای شسته شده و نم دار اسپری کنید.

ترکیبات: آکریلات کوپلیمر، آمینومتیل پروپانول، دی متوکسی متان، گلیسیرین، فنیل تری متیکون، ایزوپروپیل میرستات، دکسپانتنول، اتانول ۹۶%

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اوژن اشتهارد
به سفارش شکوفا منش
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پرو ویتامین B5
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف حالت دهنده مو
ترکیبات آکریلات کوپلیمر، آمینومتیل پروپانول، دی متوکسی متان، گلیسیرین، فنیل تری متیکون، ایزوپروپیل میرستات، دکسپانتنول، اتانول ۹۶%
روش مصرف از فاصله ۳۰ سانتی متری بر روی مو اسپری کنید. سپس برای افزایش بیشتر حجم مو، موها را ابتدا به سمت پایین و روی صورت شانه نموده یکبار اسپری کنید. سریعا موها را به سمت بالا شانه کرده، فرم داده و مجدد اسپری نمایید. برای افزایش قدرت نگه دارندگی مو، پس از سشوار کشی و بر روی تارهای موی گرم از اسپری حالت دهنده بیول مدل اولترا استرانگ استفاده نمایید. همچنین برای رسیدن به حداکثر قدرت، بر روی موی شسته شده و بدون نم (خشک) اسپری شود. با هدف کاهش قدرت نگه دارندگی نیز بر روی موهای شسته شده و نم دار اسپری کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید