داروتو
تصویر  اسپری دهانی ملاتونین یورونچرال ۳۰ میلی لیتر
تصویر  اسپری دهانی ملاتونین یورونچرال ۳۰ میلی لیتر

اسپری دهانی ملاتونین یورونچرال ۳۰ میلی لیتر

Euronatural Melatonin Spray 30ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به اصلاح اختلال ساعت بیولوژیک بدن

کمک به اصلاح انواع اختلالات خواب

عدم کسالت در روز بعد از مصرف

فاقد الکل

در حال تامین

در حقیقت ملاتونین به هنگام خواب به صورت طبیعی در بدن ترشح می‌شود. ترشح ملاتونین موجب می‌شود تا چشم انسان را تاریکی فرا بگیرد و فرد آماده خوابیدن شود. ملاتونین به گیرنده‌های مغز متصل می‌شود تا به کاهش فعالیت عصبی کمک کند. این هورمون در هنگام شب ترشح می‌شود و چرخه خواب و بیداری انسان را تنظیم می‌نماید. اسپری دهانی ملاتونین یورونچرال مکملی منحصر به فرد برای بهبود و تنظیم اختلالات خواب در افراد کم خواب و مسن است. همچنین افرادی که از اختلالات خوابی ناشی از مسافرت رنج می‌برند می‌توانند از این مکمل استفاده کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-فاقد الکل

-عدم کسالت در روز بعد از مصرف

-کمک به اصلاح انواع اختلالات خواب

-کمک به اصلاح اختلال ساعت بیولوژیک بدن

-بهبود اختلالات خواب ناشی از به هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن در مسافرت‌های طولانی (جت لگ)

نحوه مصرف: ۱ تا ۲ پاف یک ساعت قبل از خواب (معادل ۰.۵ تا یک میلی گرم) جهت اصلاح انواع بی خوابی‌های معمول. ۱ تا ۲ پاف یک ساعت قبل از خواب (معادل ۰.۵ تا یک میلی گرم) در روز اول مسافرت و تا چند روز پس از رسیدن به مقصد جهت کاهش اثرات منفی و بی خوابی ناشی از تغییر ساعت خواب

ترکیبات: ملاتونین ۰.۵ میلی گرم

هشدار مصرف: قبل از مصرف اسپری را خوب تکان دهید. افراد بالای ۶۵ سال که داروهای آرامبخش مصرف می‌کنند یا افراد الکلی باید در استفاده از ملاتونین احتیاط کنند. هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلاتی که نیاز به هوشیاری کامل دارند از مصرف ملاتونین اجتناب شود. مکمل‌ها جایگزینی برای یک رژیم غذایی کامل به همراه سبک زندگی سالم در نظر گرفته نمی‌شوند. افرادی که مبتلا به اختلالات هستند، از مصرف مکمل‌های ملاتونین خودداری کنند. خانم هایی که قصد بارداری دارند از مصرف دوزهای بالای ملاتونین اجتناب کنند. استفاده از ملاتونین در زنان باردار، مادران شیرده و کودکان توصیه نمی‌شود. اگر به داروهای حاوی ملاتونین حساسیت دارید، از مصرف آن بپرهیزید. بیش از مقدار توصیه شده در روز مصرف نشود.

عنوان مشخصه
برند یورو نچرال - Euronatural
کشور سازنده ایتالیا
شرکت سازنده یورو نچرال
شرکت وارد کننده دارویی تکاژه (تدبیر کالای جم)
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول اسپری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
ترکیبات ملاتونین ۰.۵ میلی گرم
روش مصرف ۱ تا ۲ پاف یک ساعت قبل از خواب (معادل ۰.۵ تا یک میلی گرم) جهت اصلاح انواع بی خوابی‌های معمول. ۱ تا ۲ پاف یک ساعت قبل از خواب (معادل ۰.۵ تا یک میلی گرم) در روز اول مسافرت و تا چند روز پس از رسیدن به مقصد جهت کاهش اثرات منفی و بی خوابی ناشی از تغییر ساعت خواب
هشدار مصرف قبل از مصرف اسپری را خوب تکان دهید. افراد بالای ۶۵ سال که داروهای آرامبخش مصرف می‌کنند یا افراد الکلی باید در استفاده از ملاتونین احتیاط کنند. هنگام رانندگی یا کار با ماشین آلاتی که نیاز به هوشیاری کامل دارند از مصرف ملاتونین اجتناب شود. مکمل‌ها جایگزینی برای یک رژیم غذایی کامل به همراه سبک زندگی سالم در نظر گرفته نمی‌شوند. افرادی که مبتلا به اختلالات هستند، از مصرف مکمل‌های ملاتونین خودداری کنند. خانم هایی که قصد بارداری دارند از مصرف دوزهای بالای ملاتونین اجتناب کنند. استفاده از ملاتونین در زنان باردار، مادران شیرده و کودکان توصیه نمی‌شود. اگر به داروهای حاوی ملاتونین حساسیت دارید، از مصرف آن بپرهیزید. بیش از مقدار توصیه شده در روز مصرف نشود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری در محیطی خشک و خنک (دمای بین ۱۵ الی ۲۵ درجه)، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید