داروتو
تصویر  باند ارتوپدی فایبر گلاس بی پی آی ۳ اینچ

باند ارتوپدی فایبر گلاس بی پی آی ۳ اینچ

BPI Orthopedic Casting Tape 3inch

ویژگی ها

از جنس پلاستیک

سبک و ضد آب

دارای استحکام بسیار بالا

دارای منافذ باز کوچک برای تبادل هوا و اکسیژن بین پوست و محیط

170,000 تومان

یکی از روش‌های اصولی پس از شکستگی استخوان و یا بعد از جا انداختن آن برای بی حرکت نگه داشتن استفاده از گچ گیری می‌باشد. هدف اصلی استفاده از گچ یا آتل حمایت از استخوان آسیب دیده و دیگر بافت‌های اندام است. گچ گیری باعث می‌شود تورم و درد در اندام کاهش پیدا کند و موجب کم شدن اساسم عضلات شود.  بیشترین مورد استفاده از گچ و آتل در درمان شکستگی و پیچ خوردگی مفاصل است. باند ارتوپدی فایبر گلاس بی پی آی ۳ اینچ، یک ماده کامپوزیت بوده و از فیبرهای شیشه و یک رزین تشکیل شده است. این ماده بسیار سبک و در عین حال بسیار مقاوم بوده است، به همین دلیل بهترین گزینه برای جانشینی گچ‌های قدیمی می‌باشد. بر روی این گچ منافذ ریز کوچک و بازی وجود دارد که باعث می‌شود تبادل هوا و اکسیژن بین پوست و محیط برقرار باشد، همچنین به تنفس پوست نیز کمک بسیار زیادی می‌کند. اشعه ایکس به خوبی از این گچ عبور کرده و مشکلی برای عکس گرفتن از محل آسیب دیده ایجاد نمی‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-از جنس پلاستیک

-سبک و ضد آب

-دارای استحکام بسیار بالا

-دارای منافذ باز کوچک برای تبادل هوا و اکسیژن بین پوست و محیط

-عبور اشعه ایکس

-دارای حداکثر سرعت عمل

-قابل استفاده در تمامی نقاط بدن

نحوه مصرف: برای استفاده از این گچ ابتدا باید از یک دستکش محافظ استفاده کنید، سپس ناحیه آسیب دیده را با نوار پانسمان نخی و استاکنیت بپوشانید زیرا پوشش پنبه‌ای و نرم زیر گچ باعث راحتی بیمار می‌شود. پس از آن گچ را به مدت ۵ الی ۱۰ ثانیه در آب خیس کنید و چندبار فشار دهید و سپس به دور عضو آسیب دیده بپیچانید و آن را با ملایمت گچ بگیرید. در انتها نیز دستتان را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی گچ بکشید تا به آن حالت دهید.

هشدار مصرف: لازم به ذکر است که این محصول در صورتی که به مدت طولانی در معرض رطوبت قرار بگیرد، خاصیت خود را از دست می‌دهد.

عنوان مشخصه
برند باندهای پزشکی ایران - BPI
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باندهای پزشکی ایران
نوع محصول باند
جنسیت مصرف عمومی
سایز 3 اینچ
قابل استفاده برای تمام اعضای بدن
موارد مصرف باند گچی
روش مصرف برای استفاده از این گچ ابتدا باید از یک دستکش محافظ استفاده کنید، سپس ناحیه آسیب دیده را با نوار پانسمان نخی و استاکنیت بپوشانید زیرا پوشش پنبه‌ای و نرم زیر گچ باعث راحتی بیمار می‌شود. پس از آن گچ را به مدت ۵ الی ۱۰ ثانیه در آب خیس کنید و چندبار فشار دهید و سپس به دور عضو آسیب دیده بپیچانید و آن را با ملایمت گچ بگیرید. در انتها نیز دستتان را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی گچ بکشید تا به آن حالت دهید.
هشدار مصرف لازم به ذکر است که این محصول در صورتی که به مدت طولانی در معرض رطوبت قرار بگیرد، خاصیت خود را از دست می‌دهد.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید