داروتو
تصویر  بطری شیر خوری پیرکس فندقی صفر تا ۶ ماه کد ۴۶۸ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  بطری شیر خوری پیرکس فندقی صفر تا ۶ ماه کد ۴۶۸ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر

بطری شیر خوری پیرکس فندقی صفر تا ۶ ماه کد ۴۶۸ بی بی لند ۱۲۰ میلی لیتر

Baby Land Pyrex Milking Bottle Code 468 120ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

مناسب کودکان از بدو تولد تا ۶ ماه

قابل استفاده در ماکروویو

انتقال آسان بین بطری و سر بطری

مقاوم در برابر شوک حرارتی

دارای جنس بدنه پیرکس

دارای جنس سری سیلیکون

فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی

در حال تامین

یکی از مهم ترین دغدغه‌های والدین، سلامت و تغذیه فرزندانشان است و به همین دلیل به دنبال انتخاب بطری شیر مناسب و با کیفیت هستند. یکی از بهترین گزینه‌ها، شیشه شیرهای ضد نفخ می‌باشند زیرا در این مدل از شیشه شیر هیچ هوایی همراه با نوشیدنی وارد دهان کودک نمی‌شود. بطری شیر خوری پیرکس فندقی صفر تا ۶ ماه کد ۴۶۸ بی بی لند ضد ضربه بوده و در مقابل حرارت مقاوم می‌باشد. این محصول از مواد اولیه طبیعی و فاقد مواد مضر شیمیایی تولید شده است. جنس بدنه این محصول پیرکس و جنس سری آن سیلیکون می‌باشد. شیشه شیر‌های پیرکس قابلیت استفاده در مایکروویو را نیز دارند. ضد نفخ بودن، قابلیت حفظ دمای غذا برای مدت طولانی و درجه بندی شیشه از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای درجه بندی خوانا

-مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی

-دارای سیستم ضد نفخ، قولنج و رفلاکس کودکان

-دارای درجه بندی

-قابلیت شستشو با دست

-فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

ترکیبات: پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۰-۶ ماه
فاقد PC ،BPA و مواد مضر شیمیایی
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید