داروتو
بطری شیر خوری پیرکس فندقی بی بی لند 437
بطری شیر خوری پیرکس فندقی بی بی لند 437
بطری شیر خوری پیرکس فندقی بی بی لند 437

بطری شیر خوری پیرکس فندقی کد ۴۳۷ بی بی لند ۲۴۰ میلی لیتر

Baby Land Pyrex Milking Bottle Code 437 240ml

دسته بندی : شیشه شیر
ویژگی ها

فاقد BPA

آنتی کولیک

جنس بدنه پیرکس

سر شیشه سیلیکونی

قابل استفاده در مایکروویو

دارای درپوش محافظ سر شیشه بطری

تهیه شده از مواد شفاف و سبک و مقاوم در برابر شوک حرارتی

در حال تامین

سلامت و ایمنی کودک مهم ترین مسئله والدین می‌باشد. بطری شیر خوری پیرکس فندقی کد ۴۳۷ بی بی لند به علت استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر، این اطمینان را به شما می‌دهد که تغذیه کودک شما به بهداشتی ‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. پیرکس به علت ماهیت ساختاری آن هیچگونه واکنشی با مواد در تماس با خود نمی‌دهد که این امر به تغذیه کودک به ایده‌آل ترین شکل ممکن منجر می‌گردد. این محصول دارای قابلیت حفظ دمای غذا برای مدت طولانی و مقاوم در برابر دمای بالا بوده و قابلیت استفاده در مایکروویو را نیز دارا می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-آنتی کولیک

-استفاده آسان 

-دارای درجه بندی خوانا

-قابل استفاده در مایکروویو

-انتقال آسان بین بطری و سر بطری

نحوه مصرف: قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.

ترکیبات: پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن

هشدار مصرف: بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
حجم 240 میلی لیتر
نوع محصول شیشه شیر
جنسیت مصرف عمومی
فاقد BPA
موارد مصرف شیشه شیر ضد نفخ
ترکیبات پیرکس، سیلیکون، پلی پروپیلن، پلی اتیلن، رنگدانه پلیمری بر پایه پلی پروپیلن
روش مصرف قبل از مصرف با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. می‌توانید پیش از استفاده، سر شیشه را ۵ دقیقه در آب جوش، بجوشانید تا استریل شود.
هشدار مصرف بهترین روش ضد عفونی و تمیز کردن بطری استفاده از بخار آب است. قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده سریعا شیشه شیر را شستشو دهید و استریل نمایید. سر شیشه را در مایکروویو قرار ندهید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. هرگز از سر شیشه به عنوان پستانک استفاده نکنید.
شرایط نگهداری سر شیشه و شیشه شیر را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی سر شیشه می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از سر شیشه را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید