داروتو
بی بی چک تست مدیکور
بی بی چک تست مدیکور
بی بی چک تست مدیکور

بی بی چک تست مدیکور

Medicore Baby Check test

دسته بندی : تست بارداری
ویژگی ها

تشخیص بسیار سریع

تشخیص با دقت 99.8%

استفاده خیلی ساده

یکبار مصرف

30,500 تومان

یکی از اولین علائم بارداری، از دست رفتن قاعدگی است؛ به این معنا که اگر خانم ها از یک دوره از قاعدگیشان گذشته باشد، می توانند از تست های بارداری استفاده کنند اما این اتفاق صرفا به دلیل بارداری نیست بلکه رژیم غذایی، استرس، ورزش و یا دیگر شرایط پزشکی می تواند روی دوره ی قاعدگی اثر بگذارد. از دیگر علائم بارداری می توان به خستگی، حالت تهوع، تکرر ادرار و بیزاری از غذا اشاره کرد. در صورت بروز این علائم، نیازی نیست در ابتدا به آزمایشگاه یا پزشک مراجعه شود بلکه به راحتی از بی بی چک ها می توان در منزل استفاده کرد.

بی بی چک مدیکور برای تشخیص بارداری زنان مورد استفاده قرار می گیرد که بدون نیاز به پزشک و در منزل تشخیص را انجام می دهد. این تست بارداری از طریق ادرار قادر است هورمون های بارداری را تشخیص دهد و در مدت 1 الی 2 دقیقه نتیجه را نشان می دهد. در واقع این تستر حاوی پادتن هایی است که در برابر هورمون بارداری واکنش نشان می دهد. این محصول به همراه یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری است که می توان برای گرفتن نمونه ی ادرار خود، از آنها استفاد کرد.

نحوه مصرف : بی بی چک مدیکور را در حین ادرار، در مقابل ادرارتان بگیرید تا کمی ادرار را به خود جذب کند یا مقداری از ادرارتان را در ظرفی مناسب ریخته و سر بی بی چک را درون ظرف بگیرید تا به ادرار آغشته شود. پس از 1 الی 2 دقیقه، بی بی چک را چک کرده و اگر روی کیت 2 خط نشان داده شد، نتیجه مثبت و اگر یک خط وجود داشت، نتیجه منفی خواهد بود. 

هشدار مصرف : هرگز تست را منجمد نکنید بلکه در دمای 4 الی 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود. تنها از ادار انسان به عنوان نمونه استفاده کنید. آزمایش را در محیط بدون دود و آلودگی انجام دهید. تست پس از یکبار استفاده دور انداخته شود.

شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند مدیکور-medicore
کشور سازنده ایران
وزن 24 گرم
جنسیت مصرف بانوان
عملکرد تشخیص بارداری بانوان
روش مصرف بی بی چک مدیکور را در حین ادرار، در مقابل ادرارتان بگیرید تا کمی ادرار را به خود جذب کند.پس از 1 الی 2 دقیقه، بی بی چک را چک کنید.
هشدار مصرف هرگز تست را منجمد نکنید بلکه در دمای 4 الی 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود. تنها از ادار انسان به عنوان نمونه استفاده کنید. آزمایش را در محیط بدون دود و آلودگی انجام دهید. تست پس از یکبار استفاده دور انداخته شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید