داروتو
تصویر  تب سنج  دیجیتال (ترمومتر) آکسان Aksan
تب سنج دیجیتال آکسان Aksan
تب سنج دیجیتال آکسان Aksan

تب سنج دیجیتال (ترمومتر) آکسان Aksan

Aksan Digital Thermometer

دسته بندی : تجهیزات پزشکی
ویژگی ها

بدنه قابل انعطاف

اندازه‌گیری دمای بدن انسان

نمایش دمای بدن در عرض ۱۰ ثانیه

فاقد جیوه و شیشه

دارای هشدار اتمام باطری

حفظ آخرین نتیجه برای مقایسه با دمای فعلی بدن

 

در حال تامین

تب یکی از علائم بیماری و یک واکنش دفاعی بدن علیه بیماری به شمار می‌رود. داشتن تب سنج در خانه چه برای بزرگسال و چه کودکان، یک وسیله ضروری به شمار می‌آید.

تب سنج‌های مختلفی در بازار موجود بوده و بر اساس اندازه و نوع آنها، برای مکان‌های مختلفی می‌توانند مناسب باشند.

تب سنج دیجیتال اکسان، محصول شرکت دانش بنیان ایرانی، با کیفیت و دقت بالایی بوده و اندازه‌گیری دمای بدن انسان را در عرض ثانیه نمایش می‌دهد.

آستانه خطر در رابطه با  دمای بدن با توجه به سن افراد متفاوت است. معمولا در بزرگسالان تب بالای ۳۹ درجه میتواند مشکل ساز شود. فعالیت بسیاری از پروتئین ها و آنزیم های مهم بدن دچار مشکل میشود. در کودکان نیز تب بالای ۳۸ درجه خطرساز است و باید فورا رسیدگی شود. 

همانطور که افزایش دمای بدن بسیار مهم است در مقابل کاهش دمای بدن نیز خطر ساز است. کاهش ناگهانی دمای بدن به کمتر از ۳۵ درجه سانتیگراد میتواند عملکرد ارگان های مهم بدن از جمله قلب و جریان خون به کلیه و کبد را مختل کند. قرار گرفتن طولانی در سرما میتواند مسبب شروع این کاهش دما شود. افرادی که دچار کاهش دمای بدن میشوند ابتدا با علایمی مانند سرگیجه، سردرگمی ذهنی، لرزیدن، خواب آلودگی، سفت شدن عضلات و غیره مواجه میشوند. 

بدنه قابل انعطاف این تب‌سنج باعث می‌شود که از هر روشی که بیمار احساس راحتی بیشتری کند، دمای بدن سنجیده شود. همچنین در طراحی این محصول از جیوه و یا شیشه استفاده نشده است.

نحوه مصرف : برای استفاده از این محصول کافیست دکمه روشن روی دستگاه را فشار دهید بعد از چند ثانیه نمایش اعداد ومنو‌ها، دستگاه آماده استفاده است. میتواند از طریق یکی از ۲ روش زیر اقدام به اندازه‌گیری دمای بدن خود کنید.

روش زیر بغل: در صورت استفاده از این محصول در زیر بغل ابتدا، موضع زیر بغل را با حوله و پارچه کاملا خشک کنید. سپس نوک سوند را روی زیر بغل قرار دهید. ممکن است در طول اندازه‌گیری به این روش دچار تعرق شوید پس بهتر است بازو را در نزدیکی پوست بدن قرار دهید. روش زیر بغل ممکن است زیاد روش مطمعنی نباشد. در این روش ۲ الی ۳ دقیقه ترمومتر را در زیر بغل خود نگه دارید.

روش دهانی: نوک سوند را در داخل دهان و در زیر زبان و تا حد امکان نزدیک به نقطه حرارتی قرار دهید. بهتر است برای اندازه‌گیری دقیق یک دقیقه دهان خود را ببندید و آرام بگیرید تا دمای بدن تنظیم شود و به درستی نشان داده شود. در این روش حداقل ۱ دقیقه باید ترمومتر در دهان قرار بگیرد.

روش مقعدی: این روش برای نوزادان و کودکان توصیه می‌شود . برای استفاده از تب سنج آن را با محلول آب و صابون شسته و آبکشی نمایید. قسمت نقره‌ای دماسنج را با وازلین بپوشانید. (وازلین منظور petroleum jelly است). طفل خود را در حالت دمر گذاشته و زانوهایش را خم کنید. (می‌توانید کودک را روی شکم گذاشته و یا در جای سفت دیگری قرار دهید. اگر کودک را روی شکم خود می‌گذارید دست خود را به سمت پایین کمر او قرار دهید. به آرامی ترمومتر را به اندازه‌ی ۲٫۵ سانتیمتر در منفذ رکتوم وارد نمایید و با انگشتان خود در همین جا نگه دارید. بعد از حدود یک دقیقه صدای “بیپ” را می‌شنوید. ترمومتر را برداشته و دما را بخوانید. دماسنج را تمیز کنید.

عنوان مشخصه
برند اکسان - Aksan
کشور صاحب برند ایران
رنگ سفید
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف عمومی
روش مصرف از روش دهانی یا زیربغل یا مقعدی (رکتال) استفاده کنید در شرح محصول توضیحات مربوط به نحوه استفاده را مطالعه بفرمایید
شرایط نگهداری قبل از قرار دادن دستگاه در محل نگهداری، آن را با پارچه تمیز کنید.
منبع انرژی باتری

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید