داروتو
تصویر  ترمومتر غیرتماسی دیجیتال بیورر مدل FT65
تصویر  ترمومتر غیرتماسی دیجیتال بیورر مدل FT65
تصویر  ترمومتر غیرتماسی دیجیتال بیورر مدل FT65

ترمومتر غیرتماسی دیجیتال بیورر مدل FT65

Beurer Ear Thermometer FT 65 multifonction

دسته بندی : ترازو و دماسنج
ویژگی ها

تکنولوژی اندازه گیری دما به روش مادون قرمز

اندازه گیری و نمایش به سانتی گراد و فارنهایت

دماسنجی سطوح

دارای سیستم هشدار دهنده صوتی و تصویری برای دمای غیرطبیعی بدن ( تب ) 

در حال تامین

این ترمومتر غیر تماسی، و به روش مادون قرمز به اندازه گیری حرارت و دما های مختلف می پردازد. با استفاده از این دستگاه می توان از طریق گوش داخلی و یا پیشانی اقدام به تب سنجی کرد. همچنین می توان دمای سطوح یا مواد مایع مانند میزان دمای شیر کودک را نیز با این ترمومتر اندازه گیری کرد. این محصول امکان ذخیر 10 دمای مختلف به دو روش سانتی گراد و فارنهایت را دارد. قابلیت ضدعفونی کردن داشته و همچنین دارای علائم و شکلک هایی برای راهنما و عملکرد دکتر برای چراغ سبز بی مشکل و قرمز تب  می باشد.

ویژگی‌های خاص:

-تب سنج دیجیتال
-اندازه گیری دمای سطوح ،ترمومتری ، دما سنجی،تب سنجی در کمترین زمان
-هشدار تصویری دما : شکلک‌های راهنما
-بدون خطر آلودگی با جیوه و مسمومیت های ناشی از جیوه
-قابلیت ضد عفونی کردن دستگاه
-خاموش شدن اتوماتیک در زمان عدم استفاده از دستگاه
-10 فضای حافظه با تاریخ و زمان
-کار با باتری قلمی

-دارای صفحه نمایشگر ( LCD ) بزرگ و خوانا :
۱ – نمایش نتایج اندازه گیری شده ( میزان دما )
۲ – واحد سنجش ( سانتی گراد / فارنهایت )
۳ – نمایش میزان شارژ باتری
۴ – نمایش تاریخ و زمان

نحوه استفاده: پیش از اندازه گیری دما با تب سنج بیورر موارد آرایشی و عرق را از روی پیشانی و شقیقه عرق پاک کنید .دستگاه تب سنج را روی شقیقه راست یا چپ قرار داده و دکمه اسکن را فشار دهید .دستگاه تب سنج را بر روی شقیقه و اطراف آن حرکت دهید .در هنگام سنجش دما صدای بوق کوتاه نشان می دهد که تب سنج ، دمای بالا و جدیدی را پیدا کرده است .پایان سنجش دما توسط تب سنج با صدای بوق بلند به کاربر اعلام می شود .برای محافظت از سنسور همیشه درب محافظ را در روی نوک سنسور قرار دهید.

هشدار مصرف:این دستگاه از اجزا دقیق و حساس الکترونیکی ساخته شده است ، احتیاط کنید ضربه ای به آن وارد نشود . هرگز دستگاه تب سنج را در معرض نور مستقیم خورشید ، رطوبت زیاد و در معرض گرد و غبار قرار ندهید . نوک تب سنج را پس از هر بار استفاده با دستمال نرم آغشته به مواد ضد عفونی کننده تمیز کنید . این مدل تب سنج بیورر ضد آب نیست ، بنابراین از تماس آن با آب یا دیگر مایعات اجتناب کنید . برای محافظت از سنسور تب سنج همیشه درب محافظ را روی نوک سنسور قرار دهید .هرگز دستگاه تب سنج را در مجاورت جریان های الکتریکی قرار ندهید .هرگز نوک سنسور دستگاه تب سنج را داخل مایعات فرو نبرید .

نحوه نگهداری : جهت تمیز کردن حسگر اندازه گیری و مادون قرمز از اسفنج آغشته به الکل استفاده کنید . بدنه دماسنج را فقط با پارچه خشک و نرم پاک نمایید .

عنوان مشخصه
برند بیورر- Beurer
کشور سازنده آلمان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف عمومی
قابل استفاده برای گوش و پیشانی
موارد مصرف مناسب استفاده تمام سنین ( کودکان و بزرگسالان ) مصارف خانگی ، مراکز درمانی و تخصصی پزشکی، مناسب اندازه گیری دمای بدن ، دمای سطوح ، دمای محیط
ویژگی خاص دارای 10رکورد دخیره برای یک کاربر، نوع صفحه نمایش LCD، قابلیت خاموشی خودکار، واحدهای اندازه‌گیری سانتی‌گراد و فارنهایت با دقت ۰/۲
روش مصرف پیش از اندازه گیری دما با تب سنج بیورر موارد آرایشی و عرق را از روی پیشانی و شقیقه عرق پاک کنید .دستگاه تب سنج را روی شقیقه راست یا چپ قرار داده و دکمه اسکن را فشار دهید .دستگاه تب سنج را بر روی شقیقه و اطراف آن حرکت دهید .در هنگام سنجش دما صدای بوق کوتاه نشان می دهد که تب سنج ، دمای بالا و جدیدی را پیدا کرده است .پایان سنجش دما توسط تب سنج با صدای بوق بلند به کاربر اعلام می شود .برای محافظت از سنسور همیشه درب محافظ را در روی نوک سنسور قرار دهید.
هشدار مصرف این دستگاه از اجزا دقیق و حساس الکترونیکی ساخته شده است ، احتیاط کنید ضربه ای به آن وارد نشود . هرگز دستگاه تب سنج را در معرض نور مستقیم خورشید ، رطوبت زیاد و در معرض گرد و غبار قرار ندهید . نوک تب سنج را پس از هر بار استفاده با دستمال نرم آغشته به مواد ضد عفونی کننده تمیز کنید . این مدل تب سنج بیورر ضد آب نیست ، بنابراین از تماس آن با آب یا دیگر مایعات اجتناب کنید . برای محافظت از سنسور تب سنج همیشه درب محافظ را روی نوک سنسور قرار دهید .هرگز دستگاه تب سنج را در مجاورت جریان های الکتریکی قرار ندهید .هرگز نوک سنسور دستگاه تب سنج را داخل مایعات فرو نبرید .
شرایط نگهداری جهت تمیز کردن حسگر اندازه گیری و مادون قرمز از اسفنج آغشته به الکل استفاده کنید . بدنه دماسنج را فقط با پارچه خشک و نرم پاک نمایید .
منبع انرژی باتری

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید