داروتو
تصویر  تست تشخیص سریع کووید ۱۹ مدیکور تک عددی
تصویر  تست تشخیص سریع کووید ۱۹ مدیکور تک عددی

تست تشخیص سریع کووید ۱۹ مدیکور تک عددی

Medicore Covid-19 Quick Detection Test 1pcs

دسته بندی : تجهیزات کرونا
ویژگی ها

با قابلیت تشخیص امیکرون

با دقت بالا ۹۷.۹٪

استفاده آسان و راحت در منزل

دارای راهنمای تصویری انجام تست

57,000 تومان

بهترین راه قطع زنجیره‌ی شیوع کرونا، تشخیص به موقع بیماری است، چرا که ممکن است افراد زیادی علائم جدی و خاصی نداشته باشند ولی ناقل بوده و این بیمارای را به افرادی منتقل کنند که ممکن است برای آن‌ها سخت و حتی کشنده باشد. تست تشخیص سریع کووید ۱۹ مدیکور، با ضریب اطمینان ۹۷.۹٪ یک روش مناسب و سریع برای اطمینان از ابتلا به کووید ۱۹ است. با توجه به شلوغی آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها برای انجام تست بهتر است این کار در منزل و با رعایت راهنمای موجود در محصول انجام شود و با تشخیص سریع کرونا می‌توانید زنجیره آن را قطع کرد و از انتقال ویروس به سایر اعضای خانواده و عزیزانتان جلوگیری کنید.

ویژگی‌های خاص:

-با قابلیت تشخیص امیکرون

-با دقت بالا

-استفاده آسان و راحت در منزل

-دارای راهنمای تصویری انجام تست

محتویات / اقلام همراه: یک عدد سوآب استریل یکبار مصرف برای جمع آوری نمونه‌ها، یک عدد لوله بافر استخراج حاوی ۰.۳ میلی متر بافر استخراج، یک عدد کاست تست، برگه دستورالعمل انجام تست

نحوه مصرف: سر را تا زاویه حدوداً ۷۰ درجه به عقب خم کنید، سواب را تا انتها وراد بینی بکنید (موازی با کام و نه به سمت بالا)، در حین اینکه سواب را به داخل بیمانی مالش می‌دهید به آرامی ۵ بار بچرخانید و چند ثانیه نگه دارید و سپس آن را خارج کنید. درب لوله بافر را باز کنید، سواب را داخل آن قرار دهید و یک دقیقه بچرخانید، با قطره چکان از مایع داخل لوله بردارید، سه قطره از مایع را روی چاهک نمونه تست بر روی کاست بریزید سپس ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. بر روی کاست دو حرف C و T درج شده است. بر اساس خطوط رنگی که مقابل این دو حرف ظاهر می‌شوند نتیجه تست مشخص می‌شود: اگر از دو خط یکی در مقابل حرف C و یکی در مقابل حرف T ظاهر شود، تست شما مثبت است. اگر یک خط رنگی مقابل حرف C ظاهر شود، نتیجه تست شما منفی است. اگر خط C ظاهر نشود یعنی تست نامعتبر است. ممکن است حجم نمونه برداشته شده یا روش گرفتن تست اشتباه بوده باشد.

هشدار مصرف: آنتی ژن‌ها در مرحله حاد کرونا قابل تشخیص می‌باشند‌. برای بررسی وضعیت دقیق تر بیماری باید از سابقه سلامتی بیمار و سایر اطلاعات تشخیصی کمک گرفت. در صورت نتیجه منفی‌، ابتلای فردبه کرونا رد نمی‌شود و این روش نباید به تنهایی جهت رد کرونا مورد استفاده قرار گیرد. در صورت گذشتن تاریخ انقضای محصول‌، از مصرف آن اجتناب کنید. محصول را تنها در زمان استفاده باز کنید. قبل از استفاده‌، نحوه کاربری محصول را خوانده و از آلوده شدن ناحیه آزمایش در تماس با پوست‌، لباس و اشیاء جلوگیری کنید. جهت نمونه برداری از تجهیزات ایمنی فردی مانند دستکش، ماسک ، عینک و ... استفاده کنید. بعد از استفاده، نمونه را مانند سایر زباله‌های عفونی دفع کنید. اگر در حین استفاده، سواب نمونه برداری خونی شد از مصرف آن خودداری کنید. کیت را از دمای انجماد حفط کنید. از بوییدن و خوردن محلول بافر اجتناب کنید و اگر با چشم تماس پیدا کرد‌، با آب فراوان چشم خود را شستشو دهید. با استفاده از یک سواب می‌توانید از هر دو طرف بینی نمونه جمع آوری کنید، اما در صورتی که نوک سواب پر بود‌، نمونه گیری مجدد از طرف دیگر نیاز نیست‌. اگر انحراف یا گرفتگی بینی از گرفتن صحیح نمونه جلوگیری کرد می‌توانید از همان سواب برای گرفتن نمونه از سوراخ دیگر بینی استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند مدیکور - Medicore
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارسیان گیتی ایرانیان
نوع محصول کیت تشخیص کرونا
تعداد 1
موارد مصرف تشخیص سریع کووید ۱۹
روش مصرف سر را تا زاویه حدوداً ۷۰ درجه به عقب خم کنید، سواب را تا انتها وراد بینی بکنید (موازی با کام و نه به سمت بالا)، در حین اینکه سواب را به داخل بیمانی مالش می‌دهید به آرامی ۵ بار بچرخانید و چند ثانیه نگه دارید و سپس آن را خارج کنید. درب لوله بافر را باز کنید، سواب را داخل آن قرار دهید و یک دقیقه بچرخانید، با قطره چکان از مایع داخل لوله بردارید، سه قطره از مایع را روی چاهک نمونه تست بر روی کاست بریزید سپس ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. بر روی کاست دو حرف C و T درج شده است. بر اساس خطوط رنگی که مقابل این دو حرف ظاهر می‌شوند نتیجه تست مشخص می‌شود: اگر از دو خط یکی در مقابل حرف C و یکی در مقابل حرف T ظاهر شود، تست شما مثبت است. اگر یک خط رنگی مقابل حرف C ظاهر شود، نتیجه تست شما منفی است. اگر خط C ظاهر نشود یعنی تست نامعتبر است. ممکن است حجم نمونه برداشته شده یا روش گرفتن تست اشتباه بوده باشد.
هشدار مصرف آنتی ژن‌ها در مرحله حاد کرونا قابل تشخیص می‌باشند‌. برای بررسی وضعیت دقیق تر بیماری باید از سابقه سلامتی بیمار و سایر اطلاعات تشخیصی کمک گرفت. در صورت نتیجه منفی‌، ابتلای فردبه کرونا رد نمی‌شود و این روش نباید به تنهایی جهت رد کرونا مورد استفاده قرار گیرد. در صورت گذشتن تاریخ انقضای محصول‌، از مصرف آن اجتناب کنید. محصول را تنها در زمان استفاده باز کنید. قبل از استفاده‌، نحوه کاربری محصول را خوانده و از آلوده شدن ناحیه آزمایش در تماس با پوست‌، لباس و اشیاء جلوگیری کنید. جهت نمونه برداری از تجهیزات ایمنی فردی مانند دستکش، ماسک ، عینک و ... استفاده کنید. بعد از استفاده، نمونه را مانند سایر زباله‌های عفونی دفع کنید. اگر در حین استفاده، سواب نمونه برداری خونی شد از مصرف آن خودداری کنید. کیت را از دمای انجماد حفط کنید. از بوییدن و خوردن محلول بافر اجتناب کنید و اگر با چشم تماس پیدا کرد‌، با آب فراوان چشم خود را شستشو دهید. با استفاده از یک سواب می‌توانید از هر دو طرف بینی نمونه جمع آوری کنید، اما در صورتی که نوک سواب پر بود‌، نمونه گیری مجدد از طرف دیگر نیاز نیست‌. اگر انحراف یا گرفتگی بینی از گرفتن صحیح نمونه جلوگیری کرد می‌توانید از همان سواب برای گرفتن نمونه از سوراخ دیگر بینی استفاده کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید