داروتو
تصویر  تونیک محرک رشد مو رزکسیدیل لافارر ۶۵ میلی لیتر
تصویر  تونیک محرک رشد مو رزکسیدیل لافارر ۶۵ میلی لیتر

تونیک محرک رشد مو رزکسیدیل لافارر ۶۵ میلی لیتر

La Farrerr Rosexidil Hair Revival Tonic 65ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع پوست سر

تحریک رویش مجدد مو

افزایش حجم تارهای مو

جلوگیری از ریزش موی سر

افزایش گردش خون مویرگی

حاوی عصاره‌های گیاهی دانه رازیانه و برگ گزنه

در حال تامین

امروزه ریزش مو یکی از بزرگترین دغدغه افراد است. برند محبوب لافارر برای رفع این مشکلات، محصولی بنام تونیک محرک رشد مو رزکسیدیل را طراحی کرده است که می‌تواند تا ۱۰ درصد ماینوکسیدیل را با سرعت زیاد (زیر ۲ دقیقه) و بدون نیاز به حرارت در خود حل کند. فرمولاسیون این محصول طوری است که ماینوکسیدیل در آن کاملاً پایدار بوده و تا اتمام دوره مصرف محصول، هیچ رسوبی ایجاد نخواهد کرد و نگهداری آن نیز به شرایط خاص دمایی نیازی ندارد. این تونیک به‌ تنهایی و بدون اضافه شدن ماینوکسیدیل نیز خاصیت کنترل ریزش و تحریک رویش مجدد مو را دارد. رزکسیدیل حاوی اسانس روغنی رزماری، کافئین انکپسوله، روغن ریشه زنجبیل، عصاره رازیانه و روغن‌های زیره سیاه، دانه کنجد، سدر و عصاره گزنه است که علاوه بر تقویت و تحریک رویش مو، باعث بازسازی و آب‌رسانی پوست سر شده و التهابات پوستی را کاهش می‌دهند.

ویژگی‌های خاص:

-تحریک رویش مجدد مو

-افزایش حجم تارهای مو

-افزایش گردش خون مویرگی

-تامین رطوبت مورد نیاز پوست سر

-کاهش سطوح DHT (عامل ریزش مو)

-حاوی کافئین، روغن‌های گیاهی برگ رزماری، ریشه زنجبیل، چوب سدر، دانه زیره سیاه و دانه کنجد

نحوه مصرف: در هر بار استفاده تا ۷ مرتبه بر روی نواحی ریزش پوست سر اسپری کنید، سپس با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید. تونیک موی سر را ۱ یا ۲ بار در طول روز استفاده کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، پروپیلن گلایکول، پلی سوربات -۸۰، اتانول، گلیسیرین، کافئین، اسانس روغنی رزماری، روغن‌های گیاهی ریشه زنجبیل، چوب سدر، دانه زیره سیاه و دانه کنجد، عصاره‌های گیاهی دانه رازیانه و برگ گزنه و فنوکسی اتانول

هشدار مصرف: حجم خالی بطری برای افزودن داروی احتمالی توسط پزشک است. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 65 میلی لیتر
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره‌های گیاهی دانه رازیانه و برگ گزنه، کافئین، روغن‌های گیاهی برگ رزماری، ریشه زنجبیل، چوب سدر، دانه زیره سیاه و دانه کنجد
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت کننده مو
ترکیبات آب دیونیزه، پروپیلن گلایکول، پلی سوربات -۸۰، اتانول، گلیسیرین، کافئین، اسانس روغنی رزماری، روغن‌های گیاهی ریشه زنجبیل، چوب سدر، دانه زیره سیاه و دانه کنجد، عصاره‌های گیاهی دانه رازیانه و برگ گزنه و فنوکسی اتانول
روش مصرف در هر بار استفاده تا ۷ مرتبه بر روی نواحی ریزش پوست سر اسپری کنید، سپس با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید. تونیک موی سر را ۱ یا ۲ بار در طول روز استفاده کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید