داروتو
تصویر  خط چشم ماژیکی ضد آب مای ۴.۵ میلی لیتر
تصویر  خط چشم ماژیکی ضد آب مای ۴.۵ میلی لیتر
تصویر  خط چشم ماژیکی ضد آب مای ۴.۵ میلی لیتر

خط چشم ماژیکی ضد آب مای ۴.۵ میلی لیتر

My Colorstay Dip Liner 4.5ml

دسته بندی : آرایش چشم
ویژگی ها

سر ماژیکی

استفاده راحت

رنگ سیاه فوق‌العاده زیبا

دارای مجوز سازمان غذا و دارو ایران

دقت بسیار خوب در طراحی نوک قلم

بهترین گزینه برای تمام مدل‌های خط چشم

در حال تامین

در بسیاری مواقع چند ساعت پس از زدن خط چشم، با پخش شدن و ریزش آن مواجه می‌شویم. جهت ماندگاری بیشتر خط چشم، آن را از برند معتبر خریداری نمایید و از خرید خط چشم ارزان و بی‌کیفیت بپرهیزید زیرا ممکن است آسیب‌هایی جبران ناپذیر و خطرناک به چشم شما وارد کند. اگر می‌خواهید خط چشم شما به مدت طولانی حفظ شود، نوع ضد آب آن را خریداری نمایید. با خط چشم، سایه چشم هم بزنید زیرا سایه چشم سبب می‌شود خط چشم بیشتر در جای خود ثابت بماند و نریزد. در پایان حتما از کانسیلر استفاده کنید تا مانع از ریختن خط چشم شود. خط چشم ماژیکی ضد آب مای دارای مجوز از سوی وزارت بهداشت و سلامت و همچنین وزارت غذا و درمان می‌باشد. این خط چشم برای تمامی افراد مناسب می‌باشد و ماندگاری این خط چشم ماژیکی مای بالا بوده و در طول روز و مراودات مختلف پاک نمی‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد آب

-بسیار سبک

-شستشوی آسان

-قابلیت خشک شدن سریع

-با دوام و بدون تغییر حالت

نحوه مصرف: پس از استفاده از زیر ساز چشم و کشیدن سایه چشم می‌توانید خط چشم خود را به مدل دلخواه بکشید و در پایان کار برای زیبایی بیشتر چشم‌ها از ریمل استفاده کنید. خط چشم را بدون استفاده از زیر ساز و سایه چشم هم می‌توانید بکشید، ولی زیر ساز چشم باعث تثبیت و ماندگاری بیشتر خط چشم می‌شود. خط چشم را بر اساس مدل چشم بکشید تا زیبایی چشم‌ها را بیشتر نشان دهد.

ترکیبات: آب، اکسید آهن سیاه (Cl۷۷۴۹۹)، آمونیم اکریلات کوپلیمر، پروپیلن گلیکل، PVP، PEG-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه شده، Cl۷۷۵۱۰، پلی سوربات ۶۰، ویتامین E، دیازولیدینیل اوره، متیل پارابن، پروپیل پارابن

هشدار مصرف: قبل از مصرف، تست حساسیت انجام گیرد.

عنوان مشخصه
برند مای - My
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 4.5 میلی لیتر
نوع محصول خط چشم
رنگ مشکی
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E
قابل استفاده برای چشم
ترکیبات آب، اکسید آهن سیاه (Cl۷۷۴۹۹)، آمونیم اکریلات کوپلیمر، پروپیلن گلیکل، PVP، PEG-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه شده، Cl۷۷۵۱۰، پلی سوربات ۶۰، ویتامین E، دیازولیدینیل اوره، متیل پارابن، پروپیل پارابن
روش مصرف پس از استفاده از زیر ساز چشم و کشیدن سایه چشم می‌توانید خط چشم خود را به مدل دلخواه بکشید و در پایان کار برای زیبایی بیشتر چشم‌ها از ریمل استفاده کنید. خط چشم را بدون استفاده از زیر ساز و سایه چشم هم می‌توانید بکشید، ولی زیر ساز چشم باعث تثبیت و ماندگاری بیشتر خط چشم می‌شود. خط چشم را بر اساس مدل چشم بکشید تا زیبایی چشم‌ها را بیشتر نشان دهد.
هشدار مصرف قبل از مصرف، تست حساسیت انجام گیرد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید