داروتو
تصویر  خمیر دهانی تریادنت رها ۱۰ گرم
تصویر  خمیر دهانی تریادنت رها ۱۰ گرم

خمیر دهانی تریادنت رها ۱۰ گرم

Raha Teriadent Triamcinolone 10gr

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

مسکن قوی در درد دندان

کاهش عفونت دهان و لثه

بهبود ضایعات اوسراتیو و آفت‌های مکرر دهانی

بهبود زخم‌ها و التهابات دهانی غیر هرپسی

درمان ضایعات لیکن پلانوس، ضایعات لثه

در حال تامین

خمیر دهانی تریادنت رها با دارا بودن تریامسینولون به میزان ۱ درصد به مبارزه با آفت‌های دهانی پرداخته و با مصرف آن روی محیط‌های درگیر با آفت به میکروب کشی، ترمیم و بازسازی آن می‌پردازد. تریامسینولون موجود در این پماد، یک ترکیب گلوکوکورتیکوئید صناعی است که به دلیل آثار ضد التهابی در بیماری‌های مختلف مانند اگزما، آلرژی، لوپوس، پسوریازیس، آلوپسی، آسم و آرتریت خود ایمنی استفاده می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-مسکن قوی در درد دندان

-کاهش عفونت دهان و لثه

-بهبود ضایعات اوسراتیو و آفت‌های مکرر دهانی

-بهبود زخم‌ها و التهابات دهانی غیر هرپسی

-درمان ضایعات لیکن پلانوس، ضایعات لثه

نحوه مصرف: قبل از مصرف ابتدا محل آسیب در دهان را خشک کنید. سپس مقدار کمی از پماد را به صورت یک لایه نازک توسط انگشت یا اپلیکاتور تمیز بر روی محل بگذارید. پماد را بر روی محل فشار دهید. از مالش پماد خودداری کنید. پماد را بعد از غذا و موقع خواب۲ تا ۳ بار در روز به موضع بمالید تا مدت زمان بیشتری در تماس با محل باشد. بعد از مصرف دارو از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. داخل جعبه یک اپلیکاتور موجود است. پس از باز کردن درپوش تیوب برای اولین بار و باز کردن آلومینیوم سر تیوب، اپلیکاتور را بجای آن بر روی تیوب بپیچانید و برای دفعات بعدی به همین حالت بماند. برای استعمال تریادنت، درپوش اپلیکاتور را برداشته و خمیر را از سرنازل اپلیکاتور بر روی محل قرار دهید.

ترکیبات: هر ۱۰۰ گرم حاوی ۰.۱ گرم تریامسینولون استوناید

هشدار مصرف: به منظور حداکثر اثر دارو پماد را بعد از غذا و در موقع خواب به موضع بمالید، بعد از مصرف دارو از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. تجویز این دارو در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک صورت گیرد. در صورتی که پس از یک هفته علائم بهبودی مشاهده نشد با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جانبی: در صورت استفاده طولانی مدت در سطح وسیع ممکن است عوارض دارو به صورت علائم حساسیت، آکنه یا پوست چرب، افزایش رشد مو به خصوص در صورت، افزایش ریزش مو به خصوص در کف سر و آتروفی پوست بروز یابد. احتمالا بروز عوارض جانبی دارو در کودکان بیشتر است.

 

عنوان مشخصه
برند رها - Raha
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی رها
وزن 10 گرم
نوع محصول پماد
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان آفت‌های دهانی
عوارض جانبی در صورت استفاده طولانی مدت در سطح وسیع ممکن است عوارض دارو به صورت علائم حساسیت، آکنه یا پوست چرب، افزایش رشد مو به خصوص در صورت، افزایش ریزش مو به خصوص در کف سر و آتروفی پوست بروز یابد. احتمالا بروز عوارض جانبی دارو در کودکان بیشتر است.
ترکیبات هر ۱۰۰ گرم حاوی ۰.۱ گرم تریامسینولون استوناید
روش مصرف قبل از مصرف ابتدا محل آسیب در دهان را خشک کنید. سپس مقدار کمی از پماد را به صورت یک لایه نازک توسط انگشت یا اپلیکاتور تمیز بر روی محل بگذارید. پماد را بر روی محل فشار دهید. از مالش پماد خودداری کنید. پماد را بعد از غذا و موقع خواب۲ تا ۳ بار در روز به موضع بمالید تا مدت زمان بیشتری در تماس با محل باشد. بعد از مصرف دارو از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. داخل جعبه یک اپلیکاتور موجود است. پس از باز کردن درپوش تیوب برای اولین بار و باز کردن آلومینیوم سر تیوب، اپلیکاتور را بجای آن بر روی تیوب بپیچانید و برای دفعات بعدی به همین حالت بماند. برای استعمال تریادنت، درپوش اپلیکاتور را برداشته و خمیر را از سرنازل اپلیکاتور بر روی محل قرار دهید.
هشدار مصرف به منظور حداکثر اثر دارو پماد را بعد از غذا و در موقع خواب به موضع بمالید، بعد از مصرف دارو از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. تجویز این دارو در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک صورت گیرد. در صورتی که پس از یک هفته علائم بهبودی مشاهده نشد با پزشک خود مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید. در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید