داروتو
تصویر  شامپو موهای آسیب دیده داو ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو موهای آسیب دیده داو ۲۰۰ میلی لیتر

Dove intensive repair shampoo 200 ml

ویژگی ها

ترمیم کننده و تقویت کننده

مناسب موهای آسیب دیده

مناسب برای آقایان و بانوان

نرم کننده و مرطوب کننده

در حال تامین

موهای ما بسیار نازک و حساس هستند و به سرعت آسیب می‌بینند. با رنگ کردن مداوم موها، استفاده بیش از اندازه اتو و سشوار باعث آسیب رساندن به ساختار مو ها می شویم. برای ترمیم موهای آسیب دیده بهتر است از شامپو مخصوص مو های آسیب دیده استفاده کنید. این محصول مخصوص موهای آسیب دیده و مو های شکسته شده می‌باشد. استفاده از این محصول باعث می‌شود از آسیب دیدگی مجدد و یا بیشتر مو پیشگیری شود. شامپو داو دارای رایحه بسیار خوبی است  که با شستشوی موها با آن، بوی بسیار ملایم و دلپذیری بر روی موهای شما باقی می ماند. شامپو موهای آسیب دیده داو حاوی سرم مرطوب کننده می‌باشد و می‌تواند از ریشه تا نوک تارهای مو را تقویت و تغذیه کند. این محصول با ترمیم داخلی مو و با نفوذ فایبر اکتیو ها به منافذ مو به تقویت آن‌ها کمک می کند. در ترکیبات این محصول از فیلترهای محافظتی UV استفاده شده است که می‌تواند از پوست و مو در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کند. همچنین به دلیل داشتن ترکیبات براق کننده رنگ مو، می‌تواند باعث تثبیت رنگ مو و افزایش دوام آن شود.

ویژگی ها

- حاوی سرم مرطوب کننده تارهای مو جهت تقویت و تغذیه از نوک تا ریشه مو

-تکنولوژی پیشرفته ترمیم و حفاظت از مو در برابر آسیب دیدگی

-ترمیم داخلی مو با نفوذ فایبر اکتیوها به منافذ مو

-نرم کننده موهای آسیب دیده

-مناسب موهای آسیب دیده

-تقویت کننده

نحوه مصرف: ابتدا مو‌های خود را با آب ولرم مرطوب نموده سپس مقداری از شامپو را بر روی مو‌های خیس خود ریخته و به آرامی ماساژ  دهید. سپس کف حاصله را به مدت ۵ دقیقه بر روی مو‌های خود باقی بگذارید و بعد از آن با آب ولرم مو‌ها را به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورات سولفات، کلوراید، عطر، گلیکول دی استئارات، کربومر، گلوکونولاکتون، آکریلات کوپلیمر، کوکامید MEA، سدیم سولفات، سیکلو تترا سیلوکزان، زینک گلوکونات، منیزیم نیترات، دی متیل پالمیتامین، سیلیکا، منیزیم کلراید، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، فنوکسی اتانول، آمیل سینامال، بنزیل سالیسیلات، بتیل فنیل متیل پروپینال، هگزیل سینامات، هیدروکس سیترونلال، لینالول

هشدار مصرف: از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده
خاصیت نرم کنندگی
هشدار مصرف دور از دسترس کودکان نگهداری شود

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید