داروتو
تصویر  دستگاه بخور گرم  همراه با ماسک صورت مدل 2017 سامان
تصویر  دستگاه بخور گرم  همراه با ماسک صورت مدل 2017 سامان

دستگاه بخور گرم همراه با ماسک صورت مدل 2017 سامان

Saman Hot Vaporizer Model 2017

ویژگی ها

مخزن پلاستیکی قابل شستشو

دارای محل ریختن داروی بخور

مجهز به سیستم رسوب زدایی

دارای نشانگر میزان آب

در حال تامین

استنشاق بخار گرم، آرام بخش بوده و د تسهیل تنفس نیز نقش به سزایی دارد. این روش درمان طبیعی و خانگی بدون عوارض جانبی برای افراد بوده و سلامتی شما و خانواده تان را حفظ می کند. در حال حاضر استفاده از دستگاه بخور بسیار متداول است. در فصل سرما به دلیل وجود خشکی هوا استفاده از دستگاه بخور گرم استفاده می‌شود. کار اصلی دستگاه بخور ایجاد رطوبت در محیط و فضای بسته است. در این دستگاه‌ها از زمانی که آب به درجه جوش می‌‌رسد، باکتری‌ها و املاح معدنی از بین می‌روند.

از دستگاه بخور گرم در بهبود گرفتگی بینی، عفونت‌های مجاری تنفسی، کاهش درد و سرفه‌های خشک استفاده می‌شود. این دستگاه دارای محفظه جدا برای ریختن داروهای بخور و استنشاق آن است. این دستگاه به طور مداوم بین ۱۰ تا ۱۴ ساعت تولید بخار می‌کند و بخار آن ضد ویروس و ضد میکروب است و در کاهش عوارض سرماخوردگی و آسم به ویژه در کودکان میسر است.

در داخل این دستگاه فن داخلی وجود ندارد، از این رو از ایجاد سر و صدا جلوگیری می‌کند. دستگاه بخور گرم سامان با گنجایش ۴ لیتر و بسیار زیبا تولید شده است. این دستگاه مجهز به سیستم رسوب زدایی بوده و بعد از اتمام آب مخزن به طور خودکار خاموش می‌شود.

دستگاه بخور گرم با ماسک صورت سامان مدل ۲۰۱۷ با داشتن مخزن مخصوص جهت افزودن روغن های اساسی مورد نیاز جهت بخور، به شما کمک می کند تا رایحه های مورد علاقه خود را اضافه کرده و از اثرات درمانی آن ها استفاده کنید. همچنین شما می توانید طبق تجویز پزشک خود نیز دارو های مورد نیاز جهت درمان بیماری ها را به این مخزن اضافه کرده و فرآیند بهبود خود را سرعت ببخشید.

بخور گرم همچنین برای  بیماری های تنفسی، سرماخوردگی، گلودرد، سرفه، آلرژی، آنفولانزا، لارنژیت، برونشیت، سینوزیت و آسم موثر است

ویژگی‌های خاص:

-خاموشی خودکار در صورت تمام شدن آب مخزن

-مدت زمان کار مداوم بین 10 تا 14 ساعت

-مخزن پلاستیکی قابل شستشو

-دارای محل ریختن داروی بخور

-مجهز به سیستم رسوب زدایی

-دارای نشانگر میزان آب

-ظرفیت 4 لیتر

-رفع بیماری‌های تنفسی

-برطرف کننده التهاب و تحریک گلو

-بازکننده منافذ پوست

-طراوت بخش پوست

-بدون صدای آزار دهنده

- طول دستگاه ۳۵ سانتی متر و عرض آن ۲۵ سانتی متر

نحوه مصرف: ابتدا مطمئن شوید که اداپتور دستگاه به برق نیست. درپوش دستگاه را با کشیدن به سمت بالا، از مخزن آن جدا کنید. مخزن را تا محل نشانه که با فرورفتگی مشخص شده است (محل حداکثر ظرفیت) با آب سرد پر کنید. دارو یا اسانس های گیاهی مورد نظر خود را فقط درون مخزن مخصوص جلویی دستگاه بریزید. جهت اطمینان دستگاه را روی یک میز یا محل بلندتر از سطح زمین قرار دهید تا از دسترس اطفال و کودکان دور بماند. درپوش مخزن را بر روی آن قرار دهید و با فشار دادن به سمت پایین، آن را محکم کنید. پس از اطمینان از بسته شدن درب دستگاه، دوشاخه را به پریز برق متصل کنید. ( حداکثر بعد از گذشت مدت زمان ۵ دقیقه و گرم شدن آب، دستگاه نشر بخار گرم به محیط را آغاز می کند.

هشدار مصرف: از پر کردن دستگاه بیشتر از محل نشانه جدا پرهیز کنید. زیرا هنگام جوش آمدن به صورت پرتابی از دستگاه خارج شده و باعث سوختگی می‌شود.  توجه کنید که از ریختن هرگونه دارو یا اسانس به آب درون مخزن خودداری کنید و اسانس های خود را تنها در ظرف مخصوص جلوی دستگاه بریزید. دقت کنید که دستگاه را همیشه در سطحی بالاتر از زمین قرار دهید. همواره دستگاه بخور را بر روی سطحی صاف و سفت و هموار به گونه ای قرار دهید که حداقل ۱۲ سانتی متر با دیوار ها و منابع گرمایی همچون اجاق گاز، بخاری، شومینه، رادیاتور و … فاصله داشته باشد. دستگاه را از دسترس کودکان دور قرار دهید. پیش از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که سیم فاقد آسیب دیدگی است.

عنوان مشخصه
برند سامان-Saman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سامان طب البرز
حجم 4 لیتر
وزن 400 گرم
سن مصرف عمومی
سایز 35 *25 سانتی متر
موارد مصرف بخور خانگی - بهبود گرفتگی بینی، عفونت‌های مجاری تنفسی، کاهش درد و سرفه‌های خشک
عملکرد ایجاد رطوبت مطلوب برای محیط با بخار گرم
روش مصرف ابتدا مطمئن شوید که اداپتور دستگاه به برق نیست. درپوش دستگاه را با کشیدن به سمت بالا، از مخزن آن جدا کنید. مخزن را تا محل نشانه که با فرورفتگی مشخص شده است (محل حداکثر ظرفیت) با آب سرد پر کنید. دارو یا اسانس های گیاهی مورد نظر خود را فقط درون مخزن مخصوص جلویی دستگاه بریزید. جهت اطمینان دستگاه را روی یک میز یا محل بلندتر از سطح زمین قرار دهید تا از دسترس اطفال و کودکان دور بماند. درپوش مخزن را بر روی آن قرار دهید و با فشار دادن به سمت پایین، آن را محکم کنید. پس از اطمینان از بسته شدن درب دستگاه، دوشاخه را به پریز برق متصل کنید. ( حداکثر بعد از گذشت مدت زمان ۵ دقیقه و گرم شدن آب، دستگاه نشر بخار گرم به محیط را آغاز می کند.
هشدار مصرف از پر کردن دستگاه بیشتر از محل نشانه جدا پرهیز کنید. زیرا هنگام جوش آمدن به صورت پرتابی از دستگاه خارج شده و باعث سوختگی می‌شود.  توجه کنید که از ریختن هرگونه دارو یا اسانس به آب درون مخزن خودداری کنید و اسانس های خود را تنها در ظرف مخصوص جلوی دستگاه بریزید. دقت کنید که دستگاه را همیشه در سطحی بالاتر از زمین قرار دهید. همواره دستگاه بخور را بر روی سطحی صاف و سفت و هموار به گونه ای قرار دهید که حداقل ۱۲ سانتی متر با دیوار ها و منابع گرمایی همچون اجاق گاز، بخاری، شومینه، رادیاتور و … فاصله داشته باشد. دستگاه را از دسترس کودکان دور قرار دهید. پیش از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که سیم فاقد آسیب دیدگی است.
منبع انرژی اتصال به برق از طریق آداپتور

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید