داروتو
تصویر   شامپو کادرون آلوئه‌ورا موهای خشک دیترون ۲۰۰ میلی‌لیتر
تصویر   شامپو کادرون آلوئه‌ورا موهای خشک دیترون ۲۰۰ میلی‌لیتر

شامپو کادرون آلوئه‌ورا موهای خشک دیترون ۲۰۰ میلی‌لیتر

Ditron Caderon Shampoo 200 ml

ویژگی ها

مناسب برای موهای خشک

درخشان کننده پوست

آبرسان

 

در حال تامین

مو های خشک همواره دارای حالتی کدر، مات و شکننده هستند به همین دلیل اغلب اوقات دچار وز می شوند. ریزش مو نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که در اثر خشکی مو به وجود می آید. برای مراقبت از مو های خشک بهتر از شامپو مناسب استفاده کرد. این محصول مناسب مو های خشک می باشد و باعث نرمی، درخشش و مرطوب شدن مو و پوست سر می شود.

با استفاده از این محصول می توانید به راحتی موهای خود را شانه کنید. همچنین می‌تواند مشکلات ناشی از خشکی پوست سر، خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر برطرف کند.

در ترکیبات این محصول از روغن گیاه کاد و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که خاصیت های فراوانی برای پوست دارند. گیاه کاد به سرعت جذب پوست می شود و مو ها را مرطوب می کند. با تامین رطوبت مورد نیاز پوست مانع از خشک شدن، ایجاد شوره و خارش پوست سر می شود. همچنین می تواند باعث رشد و تقویت مو ها شود. این گیاه در کنترل بیماری پوستی پسوریازیس بسیار موثر می باشد. ژل آلوئه ورا نیز می تواند محیط بسیار مناسبی برای رشد مو فراهم کند.

استفاده از این محصول باعث از بین بردن کدری، شکنندگی و خشکی مو می شود. بهتر است بعد از استفاده از این محصول از سرم، ماسک موی تغذیه کننده یا اسپری دو فاز مرطوب کننده مو استفاده نمایید.

ویژگی‌های خاص:

-از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن

-درمان پسوریازیس

-از بین بردن کدری، شکنندگی و خشکی مو

-افزایش حالت پذیری موها

-افزایش خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی

-ایجاد موهایی نرم و درخشان

-بهبود شوره سر

نحوه مصرف: برای استفاده از این محصول  کافی است مقداری از شامپو را بر روی پوست سر خود ریخته و به آرامی ماساژ دهید و پس از آبکشی تکرار کنید. پس از آن با آب کافی به مدت سه دقیقه مو های خود را شستشو دهید. شما می توانید از این محصول 3 بار در هفته استفاده کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکوآمفودی استات، روغن کاد، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، لوریل گلیکوزاید، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، عصاره آلوئه ورا، پلیمری کننده، هیدروکسی اتیل سلولز، پلی کواترنیوم – ۱۰، ۲ – متیل – ۴ – ایزوتیازولین – ۳ – اون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: از تماس شامپو با چشم ها اجتناب فرمایید و در صورت برخورد آن ها را با آب فراوان شستشو دهید. در دمای 10 الی 30 درجه سانتی گراد و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند دیترون - Ditron
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین پاک سایه
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکوآمفودی استات، روغن کاد، سیلیکون کواترنیوم 18، لوریل گلیکوزاید، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، عصاره آلوئه ورا، پلیمری کننده، هیدروکسی اتیل سلولز، پلی کواترنیوم – 10، 2 – متیل – 4 – ایزوتیازولین – 3 – اون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف 3 بار در هفته و هر بار پس از آبکشی موها، مقدار کافی از شامپو را روی مو به آرامی ماساژ داده، سپس شستشو نمایید.
هشدار مصرف دور از دسترس کودکان نگهداری شود
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شماره مجوز 15111/21

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید