داروتو
ریمل نارنجی
ریمل نارنجی

ریمل مشکی حجم دهنده Volim Flash Scandale Eyes ریمل لاندن ۱۲ میلی لیتر

Rimmel London Flash Scandaleyes Mascara 12ml

دسته بندی : آرایشی
ویژگی ها

حجم دهنده

با ماندگاری بالا

فرم دهنده مژه‌ها

بدون ریزش و ایجاد سیاهی

دارای ماده‌ای با غلظت مناسب

در حال تامین

بانوان برای افزایش زیبایی چهره خود از لوازم آرایشی متنوعی استفاده می‌کنند. اما لوازم آرایشی اگر درست انتخاب نگردند و بی کیفیت باشند دوام کمتری دارند و به طور حتم زیبایی مورد نظر را ایجاد نخواهند کرد. ریمل از جمله لوازم آرایشی است، که به افزایش زیبایی چشم‌ها و مژه‌ها کمک می‌کند. ریمل نارنجی ماسکارا از ریمل‌های مرغوب و با کیفیت بازار است که از خاصیت حجم دهندگی فوق العاده‌ای برخوردار است. مواد استفاده شده در این ریمل از غلظت مناسبی بهره می‌برند  و موجب جمع شدن و گوله گوله شدن ریمل بر روی مژه‌ها نمی‌شوند. این ریمل دارای خاصیت ماندگاری بالا بوده و موجب ریختن آرایش شما نخواهد شد. به علاوه از بافتی سبک برخوردار است و با استفاده از آن بر روی مژه‌های خود احساس سنگینی نخواهید کرد. اگر دفعات بیشتری از این ریمل بر روی مژه‌های خود استفاده کنید شاهد حجم دهندگی بیشتر مژه‌های خود خواهید بود. برس استفاده شده در این ریمل از سایز و شکلی مناسب برخوردار بوده و می‌تواند مواد را به بهترین شکل به روی مژه‌ها انتقال دهد. اگر پس از هر بار استفاده درب آن را به خوبی ببندید می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و به دیرتر خشک شدن آن کمک خواهید کرد. همچنین اگر ریمل نارنجی ماسکارا به طور صحیح بر روی مژه‌های خود استفاده کنید می‌توانید فرم زیبایی را به مژه‌ها بدهید و آن‌ها را بلند تر نیز کنید.

ویژگی‌های خاص:

-دارای بافتی سبک

-دارای برسی خوش فرم و مناسب

-بلند کننده و پرپشت کننده مژه‌ها

-دارای خاصیت حجم دهندگی فوق‌العاده

-افرایش حجم دهندگی با افزایش دفعات استفاده از آن

روش مصرف: با استفاده از براش ریمل، مژه‌ها را از ابتدا در جهت رشد آن‌ها بکشید، می‌توانید این کار را در چند لایه انجام دهید تا به حجم مورد نظر برسید.

هشدار مصرف: فرچه ریمل را درون محفظه بالا و پایین نکنید، این کار باعث می‌شود تا هوا وارد ریمل شده و آن را بعد از مدتی خشک کند.

عنوان مشخصه
برند ریمل لاندن - Rimmel London
کشور سازنده انگلستان
حجم 12 میلی لیتر
نوع محصول ریمل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای مژه
موارد مصرف حجم دهنده و پرپشت کننده
روش مصرف با استفاده از براش ریمل، مژه‌ها را از ابتدا در جهت رشد آن‌ها بکشید، می‌توانید این کار را در چند لایه انجام دهید تا به حجم مورد نظر برسید.
هشدار مصرف فرچه ریمل را درون محفظه بالا و پایین نکنید، این کار باعث می‌شود تا هوا وارد ریمل شده و آن را بعد از مدتی خشک کند.
محفظه نگهدارنده استوانه‌ای فرچه دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید