داروتو
زنجیر پستانک بیبی لند مدل خرگوشی بلیستر کد 244
زنجیر پستانک بیبی لند مدل خرگوشی بلیستر کد 244

زنجير پستانک خرگوشی بلیستر کد ۲۴۴ بی بی لند تک عددی

Baby Land Pacifier chains Code 244 1pcs

ویژگی ها

فاقد BPA

طرح عروسکی آبی و سرگرم کننده

استفاده از مواد اولیه نرم و سبک

دارای حلقه، جهت متصل کردن به حلقه پستانک

دارای سری کلیپسی، جهت متصل کردن به لباس نوزاد

در حال تامین

بی بی لند معتبر ترین نام تجاری کودک در ایران است که تلاش برای بهبود شیوه نگهداری و مراقبت از کودک با آخرین تکنولوژی و فن آوری‌های روز دنیا را با تولید و فراهم آوری ملزومات کمک تغذیه‌ای و مراقبتی و بهداشتی‌، سرلوحه کار خود قرار می‌دهد‌. نام تجاری بی بی لند یکی از برندهای موفق مجموعه کالا کودک توس است که از سال ۱۳۸۴ با عنوان اولین و تنها تولید کننده محصولات لاستیکی و بهداشتی کودک در شرق ایران با اهداف بلند مدت و فرامرزی شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر نیز با تلاش و کوشش مجدانه مدیران کار آمد خود و استفاده از آخرین فناوری روز دنیا با رضایتمندی کودکان و مادران و صادرات به بیش از ۱۰ کشور جهان خود را به اثبات رسانیده است. زنجير پستانک خرگوشی بلیستر کد ۲۴۴ بی بی لند مناسب برای نگهداری و حمل آسان و بهداشتی پستانک‌های دسته دار و بدون دسته می‌باشد و به آسانی با گیره تعبیه شده در آن به لباس کودک متصل می‌شود. این محصول به منظور رعایت ایمنی و بهداشت پستانک، ارائه و از زمین افتادن، گم شدن و آلوده شدن پستانک جلوگیری می‌کند. استفاده از مواد اولیه بهداشتی، سبک و نرم در ساختار آن مانع از آسیب رساندن به پوست حساس کودک می‌شود. طرح فانتزی همراه با رنگبندی شاد و متنوع به سرگرم شدن کودک کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-طرح عروسکی آبی و سرگرم کننده

-استفاده از مواد اولیه نرم و سبک

-دارای حلقه، جهت متصل کردن به حلقه پستانک

-دارای سری کلیپسی، جهت متصل کردن به لباس نوزاد

نحوه مصرف: قبل از مصرف محصول را با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید.

ترکبیات: پلی استایرن، پلی اتیلن، رنگدانه‌ی پلیمری بر پایه‌ پروپلی پروپیلن

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. از این محصول به جای اسباب بازی یا دندانگیر استفاده نکنید. در حالی که کودک در رختخواب است از این محصول استفاده نکنید. هرگز طول زنجیر پستانک را افزایش ندهید. این محصول برای لباس کودک طراحی شده است، هرگز آن را به قسمت‌های آزاد لباس مثل روبان متصل نکنید. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول زنجير پستانک
تعداد 1
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
فاقد BPA
موارد مصرف نگهدارنده پستانک کودک
ترکیبات پلی استایرن، پلی اتیلن، رنگدانه‌ی پلیمری بر پایه‌ پروپلی پروپیلن
روش مصرف قبل از مصرف محصول را با آب گرم شسته و سپس برای نوزاد خود استفاده نمایید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید.
هشدار مصرف قبل از هر استفاده بطری را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. از این محصول به جای اسباب بازی یا دندانگیر استفاده نکنید. در حالی که کودک در رختخواب است از این محصول استفاده نکنید. هرگز طول زنجیر پستانک را افزایش ندهید. این محصول برای لباس کودک طراحی شده است، هرگز آن را به قسمت‌های آزاد لباس مثل روبان متصل نکنید. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده، محصول را در ظرف دربسته و به دور از نور خورشید نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید