داروتو
تصویر  ساشه مگنترا بنیان سلامت کسری ۲۰ عددی

ساشه مگنترا بنیان سلامت کسری ۲۰ عددی

BSK Magnetra 20Sachets

دسته بندی : قرص منیزیم
ویژگی ها

دارای طعم لیمو

مکمل رژیمی حاوی گرانول‌های حل شونده در دهان

تامین منیزیم روزانه بدن

در حال تامین

منیزیم بعد از پتاسیم دومین ماده معدنی فراوان داخل سلولی است، در کشور ما کمبود منیزیم شایع بوده و در افراد سالمند بیشتر دیده می‌شود که اغلب بدون علامت است ولی در موارد شدید باعث مشکلات عضلانی، قلبی و عصبی می‌شود. بدن بزرگسالان حدود ۲۵ گرم منیزیم دارد که ۵۰-۶۰درصد آن در استخوان‌ها و بخش عمده باقی‌مانده آن در عضلات، قلب، کلیه و سایر بافت‌های نرم وجود دارد. کمتر از ۱٪ کل منیزیم در خون است و این مقدار تحت کنترل دقیق است. هموستاز منیزیم عمدتا توسط کلیه‌ها کنترل می‌شود. کلیه‌ها به طور معمول روزانه حدود ۱۲۰ میلی گرم منیزیم دفع می‌کنند اما هنگامی که سطح منیزیم بدن کم است دفع ادراری آن کاهش می‌یابد. ساشه مگنترا بنیان سلامت کسری به کاهش علائم کمبود منیزیم، کمک به رفع گرفتگی و اسپاسم عضلانی و تقویت عملکرد سیستم عصبی کمک می‌کند. این محصول با طعم لیمو عرضه می‌شود و تسکین سوء ‌هاضمه، رفلاکس، یبوست و علائم سندروم پیش از قاعدگی نیز از دیگر فواید استفاده از این مکمل است.

‌ویژگی‌های خاص: 

-کمک به کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی

-کمک به بهبود عملکرد عضلات  بدن در تمرینات ورزشی

-کمک به پیشگیری از میگرن

-کمک به عملکرد طبیعی عضلات بدن

-کاهش گرفتگی‌های عضلانی

نحوه مصرف: روزانه یک ساشه بعد از غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود. محتویات ساشه را به طور کامل روی زبان ریخته و اجازه دهید در بزاق دهانتان حل شود، سپس آن را ببلعید.

ترکیبات: منیزیم ۳۰۰ میلی گرم

هشدار مصرف: قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.

عوارض جانبی: مصرف منیزیم به صورت خوراکی در دوزهای بالاتر از حد مجاز می‌تواند باعث ناراحتی‌های دستگاه گوارش، تهوع، استفراغ و اسهال گردد. همچنین مصرف بیش از حد می‌تواند باعث علائم هیپرمنیزیمی شامل افت فشار خون، خواب آلودگی، گیجی، افت رفلکس تاندونی، ضعف عضلانی، دپرسیون تنفسی و آریتمی قلبی شود.

تداخلات دارویی: در صورت مصرف آنتی بیوتیک‌های آمینوگلیکوزیدی (جنتامایسین، استرپتومایسین، آمیکاسین) مسدود کننده‌های کانال کلسیم (نیفدیپین، آملودیپین) یا دیورتیک‌های نگهدارنده پتاسیم (تریامترون، اسپیرونولاکتون، آمیلوراید) قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. در صورت مصرف همزمان مگنترا با آنتی بیوتیک‌های کینولون (سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، افلوکساسین) آنتی بیوتیک‌های تتراسایکلین (داکسی سایکلین، مینوسایکلین) یا بیس فسفونات‌ها (آلندرونات، اتیدرونات) حداقل با دو ساعت فاصله مصرف گردند.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زیست تخمیر
نوع محصول ساشه
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تسکین دردهای عضلانی، تقویت سیستم عصبی
تداخل دارویی در صورت مصرف آنتی بیوتیک‌های آمینوگلیکوزیدی (جنتامایسین، استرپتومایسین، آمیکاسین) مسدود کننده‌های کانال کلسیم (نیفدیپین، آملودیپین) یا دیورتیک‌های نگهدارنده پتاسیم (تریامترون، اسپیرونولاکتون، آمیلوراید) قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. در صورت مصرف همزمان مگنترا با آنتی بیوتیک‌های کینولون (سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین، افلوکساسین) آنتی بیوتیک‌های تتراسایکلین (داکسی سایکلین، مینوسایکلین) یا بیس فسفونات‌ها (آلندرونات، اتیدرونات) حداقل با دو ساعت فاصله مصرف گردند.
عوارض جانبی مصرف منیزیم به صورت خوراکی در دوزهای بالاتر از حد مجاز می‌تواند باعث ناراحتی‌های دستگاه گوارش، تهوع، استفراغ و اسهال گردد. همچنین مصرف بیش از حد می‌تواند باعث علائم هیپرمنیزیمی شامل افت فشار خون، خواب آلودگی، گیجی، افت رفلکس تاندونی، ضعف عضلانی، دپرسیون تنفسی و آریتمی قلبی شود.
ترکیبات منیزیم ۳۰۰ میلی گرم
روش مصرف روزانه یک ساشه بعد از غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود. محتویات ساشه را به طور کامل روی زبان ریخته و اجازه دهید در بزاق دهانتان حل شود، سپس آن را ببلعید.
هشدار مصرف قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. در زمان بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک، در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید