داروتو
تصویر  سافت ژل ویتامین D3 هزار او پی دی فارما ۳۰ عددی
تصویر  سافت ژل ویتامین D3 هزار او پی دی فارما ۳۰ عددی

سافت ژل ویتامین D3 هزار او پی دی فارما ۳۰ عددی

OPD Pharma Vitamin D3 1000IU 30Caps

دسته بندی : ویتامین دی
ویژگی ها

کمک به رشد و استحکام استخوان‌ها

پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن

جبران کمبود ویتامین D3

جذب بهتر کلسیم و فسفر

در حال تامین

ویتامین D از طریق مواد غذایی و هم از طریق نور خورشید جذب بدن می‌شود. با این حال ۵۰% از جمعیت جهان به اندازه کافی نور خورشید دریافت نمی‌کنند و دچار کمبود این ویتامین هستند. ویتامین D از دو طریق غذا و مکمل‌های غذایی تامین می‌شود. میانگین میزان دریافتی ویتامین D برای مردان روزانه بین ۲۰۴ تا ۲۸۸ واحد است و برای زنان روزانه ۱۴۴ تا ۲۷۶ واحد است. اگر به اندازه کافی نور خورشید دریافت نمی‌کنید، باید از طریق منابع ویتامین D و مکمل‌های غذایی اقدام به جذب این ویتامین در بدن کنید. مطالعه جدیدی در مورد نقش ویتامین D بر خود ایمنی سیستم ایمنی صورت گرفته است، که نشان می‌دهد برای حفظ سلامت ایمنی بدن، عاملی حیاتی بوده و نقش مهمی در مقابل بیماری‌های خودایمنی دارد. از جمله علایم واضح قابل مشاهده در کمبود کلسیم و ویتامین D ، تغییراتی است که در اسکلت استخوانی و سیستم‌های ارتباطی سلولی ایجاد می‌شود. راشیتیسم کودکان، استئومالاسی و یا نرم شدن استخوان‌ها در بزرگسالان، تأخیر رشد طولی و عرضی استخوان‌ها، بسته نشدن و یا مستحکم نشدن غضروف‌ها از جمله عوارض استخوانی هستند که نهایتاً منجر به تأخیر رشد فیزیکی استخوان‌ها می‌گردد. سافت ژل ویتامین D3 هزار او پی دی فارما به جذب کلسیم و فسفر، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند. مصرف ویتامین D3 تا سه برابر در بالا بردن سطح ویتامین D موثر است. این مکمل با فراهم آوردن همزمان ترکیبی از ویتامین D و کلسیم در جهت کمک به جلوگیری و درمان پوکی استخوان نقش بسزایی ایفا می‌کنند. این محصول فاقد هرگونه طعم دهنده مصنوعی بوده و عاری از مواد نگهدارنده، شکر، نمک و مخمر است.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-جبران کمبود ویتامین D3

-پیشگیری از سرطان‌ها

-پیشگیری از بیماری‌های قلبی

-کمک به رشد و استحکام استخوان‌ها

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.

ترکیبات: ویتامین D3

هشدار مصرف: مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف ویتامین D در خانم‌های باردار، احتمال مسمومیت بارداری، زایمان سخت و اختلال تنفسی در نوزادان را افزایش می‌دهد. افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های حاوی ویتامین D را با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف نمایند.

عوارض جانبی: مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک افزایش ندهید، مصرف بیش‌ از حد این ویتامین می‌تواند کشنده باشد.

تداخل دارویی: ممکن است با داروهای دیابت و فشار خون تداخل داشته باشد.

عنوان مشخصه
برند او پی دی فارما - OPD Pharma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امید پارسینا دماوند
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف حفظ سلامت استخوان، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن
تداخل دارویی ممکن است با داروهای دیابت و فشار خون تداخل داشته باشد.
عوارض جانبی مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک افزایش ندهید، مصرف بیش‌ از حد این ویتامین می‌تواند کشنده باشد.
ترکیبات ویتامین D3
روش مصرف روزانه یک عدد قرص یا مطابق دستور پزشک همراه با آب کافی میل شود.
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف ویتامین D در خانم‌های باردار، احتمال مسمومیت بارداری، زایمان سخت و اختلال تنفسی در نوزادان را افزایش می‌دهد. افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های حاوی ویتامین D را با احتیاط و تحت نظر پزشک مصرف نمایند.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید