داروتو
تصویر  سرلاک گندم و میوه به همراه شیر از پایان ۸ ماهگی نستله ۴۰۰ گرم
تصویر  سرلاک گندم و میوه به همراه شیر از پایان ۸ ماهگی نستله ۴۰۰ گرم

سرلاک گندم و میوه به همراه شیر از پایان ۸ ماهگی نستله ۴۰۰ گرم

Nestle Cerelac Wheat And Fruit With Milk 400gr

دسته بندی : غذای کمکی کودک
ویژگی ها

مناسب برای کودکان از پایان ۸ ماهگی

با طعم آناناس

هضم آسان برای کودکان

کمک به رشد و تکامل مغز و قوای شناختی کودک

حاوی بیفیدوس و مواد مغذی حفاظت کننده

تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن کودک

در حال تامین

سرلاک غذای کمکی سالمی برای نوزاد است که برای سنین مختلف نوزادان موجود است. سرلاک یک غلات مخصوص نوزادان به شمار می‌رود که دارای پروبیوتیک مفید بیفیدوس است و موجب تقویت سیستم ایمنی و گوارشی نوزاد می‌شود. معمولاً توصیه می‌شود که شروع غذای جامد کمکی مانند سرلاک، بعد از ۶ ماهگی کودک به تاخیر نیافتد، زیرا شیر مادر در این مرحله به تنهایی جوابگو نیست و باید مصرف غذاهای کمکی آغاز شود. سرلاک گندم و میوه به همراه شیر از پایان ۸ ماهگی نستله، غذایی کاملا مقوی برای کودکان ۸ ماه به بالا است که دیگر مصرف شیر مادر یا شیر خشک به تنهایی قادر به تامین مقدار انرژی مورد نیاز آنها برای رشد نخواهد بود.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای کودکان از پایان ۸ ماهگی

-هضم آسان برای کودکان

-حاوی ریز مغذی‌های مورد نیاز بدن (روی، ویتامین C، ویتامین A)

-حاوی بیفیدوس و مواد مغذی حفاظت کننده

-تقویت سیستم دفاعی طبیعی کودک

-کمک به رشد و تکامل مغز و قوای شناختی کودک

-بدون مواد نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی

نحوه مصرف: قبل از تهیه به دقت دست‌ها و ظرف غذای کودک را بشویید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه جوشانده و بگذارید خنک شود. ۱۵۰ میلی لیتر آب ولرم را اندازه بگیرید و در ظرف کودک بریزید. ۵۰ گرم یا ۹ قاشق غذاخوری سر صاف سرلاک را به آن اضافه کنید. مخلوط را هم زده تا به صورت یکنواخت درآید و سپس با یک قاشق تمیز به کودک بخورانید.

ترکیبات: آرد گندم، شیر خشک بدون چربی، شکر، مخلوط روغن‌های گیاهی، فلیک پرتقال، فلیک آناناس، فلیک موز، پیروفسفات آهن، کربنات کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی، فسفات سدیم، پرو بیوتیک‌ها (بیفیدوباکتریوم لاکتیس)، وانیلین

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. برای حفظ تعداد باکتری‌های زنده موجود در سرلاک قبل از افزودن پودر سرلاک به آب، دمای آب جوشیده باید تا حد دمای بدن پایین آورده شود. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۴ هفته قابل مصرف می‌باشد. روزانه یک تا دو وعده سرلاک لازم است مگر اینکه پزشک کودک روش دیگری را پیشنهاد داده باشد. 

عنوان مشخصه
برند نستله - Nestle
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نستله
تحت لیسانس سوئیس
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان ۸ ماه به بالا
حاوی آهن، امگا۳، بیفیدوس، روی (زینک)، ید
موارد مصرف غذای کمکی
ترکیبات آرد گندم، شیر خشک بدون چربی، شکر، مخلوط روغن‌های گیاهی، فلیک پرتقال، فلیک آناناس، فلیک موز، پیروفسفات آهن، کربنات کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی، فسفات سدیم، پرو بیوتیک‌ها (بیفیدوباکتریوم لاکتیس)، وانیلین
روش مصرف قبل از تهیه به دقت دست‌ها و ظرف غذای کودک را بشویید. آب آشامیدنی تمیز را به مدت ۵ دقیقه جوشانده و بگذارید خنک شود. ۱۵۰ میلی لیتر آب ولرم را اندازه بگیرید و در ظرف کودک بریزید. ۵۰ گرم یا ۹ قاشق غذاخوری سر صاف سرلاک را به آن اضافه کنید. مخلوط را هم زده تا به صورت یکنواخت درآید و سپس با یک قاشق تمیز به کودک بخورانید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. برای حفظ تعداد باکتری‌های زنده موجود در سرلاک قبل از افزودن پودر سرلاک به آب، دمای آب جوشیده باید تا حد دمای بدن پایین آورده شود. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۴ هفته قابل مصرف می‌باشد. روزانه یک تا دو وعده سرلاک لازم است مگر اینکه پزشک کودک روش دیگری را پیشنهاد داده باشد. 
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید