داروتو
تصویر  سرم روشن کننده و کاهش دهنده چروک ویتامین سی مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم روشن کننده و کاهش دهنده چروک ویتامین سی مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم روشن کننده و کاهش دهنده چروک ویتامین سی مدیلن ۳۰ میلی لیتر

سرم روشن کننده و کاهش دهنده چروک ویتامین سی مدیلن ۳۰ میلی لیتر

Medilann Vitamin C Serum 30ml

ویژگی ها

محرک تولید کلاژن و بازسازی پوست

آنتی اکسیدان قوی

مرطوب کننده و آبرسان قوی

کاهش دهنده چروک‌های پوستی

روشن کننده پوست و کاهش دهنده لک

حاوی ۲۰% ویتامین C، رتیتول، ویتامین E، هیالورونات سدیم و عصاره آلوئه ‌ورا

در حال تامین

ویتامین C موجود در بدن، از بروز علائم پیری جلوگیری می‌کند و بر درمان جای جوش و لکه‌های پوستی اثر گذار است. همچنین باعث افزایش نرم بافت پوست و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. متاسفانه هنگامی که سن افزایش پیدا می‌کند، ویتامین C در بدن نیز کاهش پیدا می‌کند و این، عامل به وجود آمدن چروک، لکه و دیگر مشکلات است. یکی دیگر از دلایل کاهش ویتامین C، مصرف سیگار می‌باشد. استفاده‌ی مداوم از ویتامین C، هم در درخشندگی پوست و هم برای مرطوب نگه داشتن آن بسیار مفید است. سرم روشن کننده و کاهش دهنده چروک ویتامین سی مدیلن، با استفاده از ویتامین C موجب کاهش خطر خشکی پوست و تورم می‌شود و همچینین لیپید پوست را افزایش می‌دهد تا آب پوست را حفظ کند. علاوه بر این، این کرم مانع بی رنگ شدن و سرطان پوست می‌شود و پوستی جوان تر ایجاد می‌کند. به خاطر داشته باشید برای تاثیر ضد لک بودن سرم ویتامین C، باید میزان این ویتامین در سرم بین ۱۰ تا ۲۰ درصد باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-آنتی اکسیدان قوی

-کاهش دهنده چروک‌های پوستی

-محافظت در برابر آلودگی‌های محیطی

-بهسازی پیوستگی سلولی و سد محافظتی پوست

-ایجاد خاصیت ابریشمی، لطافت و شادابی در پوست

-حاوی ۲۰% ویتامین C در فرم لیپوزومال پایدار جهت نفوذ بهتر به لایه‌های پوست

نحوه مصرف: بهترین زمان برای استفاده از سرم ویتامین سی مدیلن، شب‌ها و قبل از خواب می‌باشد اما می‌توان از این کرم در صبح‌ها و زیر کرم ضد آفتاب نیز استفاده کرد.

ترکیبات: منیزیم آسکوربیل فسفات، الکل، کلسترول، فسفاتیدیل کولین هیدروژنه، زایلیتیل گلوگوزاید، آن هیدروکسی لیتول، زایلیتول، پروپیلن گلایکول، دایمتیکون، عصاره آلوئه ورا، ایتل هگزیل گلیسیرین، فنوکسی اتانول، زنتان گام، ویتامین E، سدیم هیالورونات، ویتامین A، P.H.T، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند مدیلن - Medilann
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ۲۰% ویتامین C، رتیتول، ویتامین E، هیالورونات سدیم و عصاره آلوئه ‌ورا
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و کاهش دهنده چروک
ترکیبات منیزیم آسکوربیل فسفات، الکل، کلسترول، فسفاتیدیل کولین هیدروژنه، زایلیتیل گلوگوزاید، آن هیدروکسی لیتول، زایلیتول، پروپیلن گلایکول، دایمتیکون، عصاره آلوئه ورا، ایتل هگزیل گلیسیرین، فنوکسی اتانول، زنتان گام، ویتامین E، سدیم هیالورونات، ویتامین A، P.H.T، آب دیونیزه
روش مصرف بهترین زمان برای استفاده از سرم ویتامین سی مدیلن، شب‌ها و قبل از خواب می‌باشد اما می‌توان از این کرم در صبح‌ها و زیر کرم ضد آفتاب نیز استفاده کرد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید