داروتو
تصویر  سرم مو برطرف کننده شپش موی سر LS پریم ۵۰ میلی لیتر
تصویر  سرم مو برطرف کننده شپش موی سر LS پریم ۵۰ میلی لیتر

سرم مو برطرف کننده شپش موی سر LS پریم ۵۰ میلی لیتر

Prime Anti Lice & Nits Topical Serum Model LS 50ml

دسته بندی : ضد شپش سر
ویژگی ها

مناسب بزرگسالان و کودکان بالای ۲ سال

از بین برنده شپش موی سر

اثر گذاری فوری پس از اولین مصرف

حاوی عصاره اسطوخودوس و عصاره گریپ فروت

فاقد ترکیبات آفت کش و سمی، پارابن، رنگ و اسانس

از بین بردن شپش بالغ در ۵۸ ثانیه و تخم آن در ۸ ساعت

در حال تامین

سرم مو برطرف کننده حشرات LS پریم به منظور از بین بردن شپش در مو و پوست سر آلوده فرموله شده است. این محصول ایمن و فاقد هرگونه مواد سمی است، به صورت عمیق در مجاری تنفسی شپش، لارو و تخم شپش نفوذ کرده و با جایگزینی به جای هوا، شپش را در سه مرحله از تخم تا شپش بالغ از بین می‌برد. این سرم ضد شپش فاقد آفت کش و هرگونه ترکیبات شیمیایی سمی است. لذا از ایجاد مقاومت دارویی جلوگیری نموده و با یک مکانیسم فیزیکی شپش و تخم آن را می‎کشد. در ترکیبات این محصول از دایمتیکون ۹۲ درصد، عصاره لاواندر، عصاره رزماری، عصاره علف لیمو و روغن گریپ فروت نیز استفاده شده است. دایمتیکون ۹۲ درصد در مقابسه با آفت کش‎های شناخته شده نظیر مالاتیون و پرمترین در از بین بردن شپش موثر تر و ایمن ‎تر است. ترکیب روغن و عصاره‎های طبیعی موجود در این سرم مانند روغن گریپ فروت و عصاره‎ها با دارا بودن رایحه ویژه باعث دفع شپش می‎گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده شپش موی سر

-اثر گذاری فوری پس از اولین مصرف

-حاوی عصاره اسطوخودوس و عصاره گریپ فروت

-فاقد ترکیبات آفت کش و سمی، پارابن، رنگ و اسانس

-از بین بردن شپش بالغ در ۵۸ ثانیه و تخم آن در ۸ ساعت

نحوه مصرف: پوست سر و موهای خشک ( به ویژه نواحی پشت گوش، شقیقه‌ها و پشت سر) را به طور کامل به سرم پرایم آغشته کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس موها را به کمک شانه مخصوص شپش، به دقت شانه کنید. موها را نشویید، اجازه دهید سرم ۸ ساعت روی مو بماند تا خشک شود (برای پوشاندن موها از کلاه موجود در بسته بندی استفاده نمایید). با یک شامپوی معمولی شستشو دهید، پس از ۸ تا ۱۰ روز بایستی درمان تکرار شود.

ترکیبات: دایمتیکون، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسیرید، ایزوپروپیل میریستات، روغن گریپ فروت، عصاره لاواندر، عصاره رزماری، عصاره علف لیمو

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره اسطوخودوس و عصاره گریپ فروت
فاقد ترکیبات آفت کش و سمی، پارابن، رنگ و اسانس
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ضد شپش
ترکیبات دایمتیکون، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسیرید، ایزوپروپیل میریستات، روغن گریپ فروت، عصاره لاواندر، عصاره رزماری، عصاره علف لیمو
روش مصرف پوست سر و موهای خشک ( به ویژه نواحی پشت گوش، شقیقه‌ها و پشت سر) را به طور کامل به سرم پرایم آغشته کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس موها را به کمک شانه مخصوص شپش، به دقت شانه کنید. موها را نشویید، اجازه دهید سرم ۸ ساعت روی مو بماند تا خشک شود (برای پوشاندن موها از کلاه موجود در بسته بندی استفاده نمایید). با یک شامپوی معمولی شستشو دهید، پس از ۸ تا ۱۰ روز بایستی درمان تکرار شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید