داروتو
تصویر  سرم ویتامین ث ۲۰ درصد ضد پیری و روشن کننده پوست لافارر ۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم ویتامین ث ۲۰ درصد ضد پیری و روشن کننده پوست لافارر ۳۰ میلی لیتر

سرم ویتامین ث ۲۰ درصد ضد پیری و روشن کننده پوست لافارر ۳۰ میلی لیتر

La Farrerr Vitamin C 20 Serum Anti Ageing & Lightening 30ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب خانم‌ها و آقایان

لایه برداری مناسب و ملایم

برطرف کننده لک‌های تیره

حاوی ویتامین‌های C و E

 دارای خاصیت روشن کنندگی پوست

 کمک به افزایش تولید کلاژن و الاستین

 مرطوب کننده عمیق و لطافت بخش پوست

در حال تامین

ویتامین C ماده‌ای بسیار حیاتی و ضروری برای پوست می‌باشد. این ویتامین آنتی اکسیدانی قوی است که رادیکال‌های آزاد را در بیشترین حد ممکن مهار می‌کند و از فعالیت آن‌ها روی پوست و ایجاد چرخه معیوب تخریب سلول‌ها جلوگیری می‌نماید. سرم ویتامین ث ۲۰ درصد ضد پیری و روشن کننده پوست لافارر، لایه بردار و روشن‌ کننده پوست می‌باشد و با افزایش تولید کلاژن و الاستین، موجب تقویت پوست می‌گردد. این سرم، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند و چروک‌های سطحی پوست را از بین می‌برد. همچنین، از ایجاد آکنه و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند و موجب لطافت پوست می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-رفع لک‌های تیره

-پیشگیری از ایجاد آکنه و التهاب

-کاهش چروک و علائم پیری پوست

-لایه برداری و روشن کنندگی پوست

-رطوبت رسانی عمقی و لطافت پوست

-تقویت پوست با افزایش تولید کلاژن و الاستین

نحوه مصرف: طبق دستور پزشک یا ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب و محصولات پاک کننده کاملا تمیز کنید و سپس مقدار مناسبی از محصول را روی پوست خود قرار داده، ماساژ دهید و اجازه دهید کاملا جذب شود. این سرم ویتامین C هم در شب و هم در روز قابل استفاده است اما استفاده از آن باید به شکل یک روتین باشد و هر روز مطابق ساعت معینی انجام شود. ضمن این که جذب مواد مغذی در شب آسان ‌تر است و مصرف این محصول پیش از خواب توصیه می‌شود.

ترکیبات: اسکوربیک اسید ۲۰ درصد، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکون، استیروکسی متیکون، دایمتیکون، کوپلیمر، اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های C و E
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف جوان کننده، روشن کننده، ضد لک و لایه بردار پوست
ترکیبات اسکوربیک اسید ۲۰ درصد، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکون، استیروکسی متیکون، دایمتیکون، کوپلیمر، اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات
روش مصرف طبق دستور پزشک یا ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب و محصولات پاک کننده کاملا تمیز کنید و سپس مقدار مناسبی از محصول را روی پوست خود قرار داده، ماساژ دهید و اجازه دهید کاملا جذب شود. این سرم ویتامین C هم در شب و هم در روز قابل استفاده است اما استفاده از آن باید به شکل یک روتین باشد و هر روز مطابق ساعت معینی انجام شود. ضمن این که جذب مواد مغذی در شب آسان ‌تر است و مصرف این محصول پیش از خواب توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید