داروتو
تصویر  سرنگ انسولین ۱ سی سی شفا

سرنگ انسولین ۱ سی سی شفا

Shafa Insulin Syringe 1cc

دسته بندی : تجهیزات پزشکی
ویژگی ها

یکبار مصرف

بدون عوارض میکروبی

سرنگ انسولین سر جدا

استریل شده توسط گاز اتیلن اکسید

در حال تامین

دیابت قندی یک بیماری متابولیکی است، در این بیماری در سوخت و ساز قند خون اختلال ایجاد می‌شود. در این بیماری یا انسولین مورد نیاز وجود ندارد یا ناکافی است و یا اینکه سلول‌ها نسبت به انسولین مقاومت نشان می‌دهند. بالا بودن گلوکز و کنترل نکردن آن می‌تواند در تمام ارگان‌های بدن از جمله چشم، کلیه، قلب و عروق اختلال ایجاد کند. سرنگ انسولین ۱ سی سی شفا دارای یک عدد لنز جهت بزرگنمایی قرار داده شده است. این لنز به راحتی به بدنه سرنگ متصل می‌‌شود و درجه ‏‌بندی سرنگ را بزرگ‏‌ تر نمایش می‌‏‌دهد و به افراد مسن یا افرادی که بینایی آن‌ها تحت تاثیر عوارض دیابت کم شده است، در کشیدن میزان درست انسولین در سرنگ کمک می‌‏‌کند.

‌ویژگی‌های خاص: 

-یکبار مصرف

-بدون عوارض میکروبی

-سرنگ انسولین سر جدا

-استریل شده توسط گاز اتیلن اکسید

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را با دقت بشویید. شیشه انسولین را میان دو دست خود بچرخانید و از تکان دادن شیشه خودداری کنید. درپوش ظرف محتوی انسولین را بردارید. سطح بالای شیشه انسولین را با یک پنبه آغشته به الکل استریل کنید. به میزان دوز انسولین مورد نیاز خود، هوا به درون سرنگ بکشید. سوزن را داخل لاستیک فوقانی ظرف انسولین فرو کرده و پیستون را فشار دهید تا هوا به درون ظرف تزریق شود. سرنگ را داخل ظرف باقی گذارید و هر دو را به سمت پایین برگردانید. سرنگ و شیشه انسولین را محکم در یک دست نگه دارید. با دست دیگر خود، پیستون را بکشید تا دوز مناسب انسولین داخل سرنگ کشیده شود. قبل از خارج کردن سوزن از ظرف انسولین، از عدم وجود حباب‌های هوا مطمئن شوید. اگر حبابی در انسولین وجود دارد، سرنگ را به سمت بالا نگه دارید و چند ضربه آرام به کنار سرنگ بزنید تا حباب‌ها به سطح فوقانی حرکت کنند. با کمک پیستون سرنگ، حباب‌ها را به سمت بیرون هدایت کرده و مجدد کمی انسولین بکشید تا دوز صحیحی در اختیار داشته باشید. سپس سوزن را از ظرف خارج کنید. اجازه ندهید سوزن با چیزی برخورد کند. اکنون شما آماده تزریق دوز مناسب هستید. پیستون را به آهستگی تا انتها در محل مناسب فشار دهید. مطمئن شوید که تمام انسولین را تزریق کرده‌اید. ۱۰ ثانیه پس از اتمام تزریق، سوزن را خارج نمایید. سوزن را به طور مستقیم به سمت بیرون بکشید و نقطه‌ای که به خود تزریق کرده اید را برای چند ثانیه به آرامی نگه دارید. موضع تزریق را مالش دهید. سرنگ و سوزن را داخل یک مخزن مناسب دور بیندازید.

هشدار مصرف: پس از مصرف در یک محفظه ایمن معدوم شود.

عنوان مشخصه
برند شفا - Shafa
کشور سازنده ایران
نوع محصول سرنگ
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف تزریق انسولین
روش مصرف ابتدا دستان خود را با دقت بشویید. شیشه انسولین را میان دو دست خود بچرخانید و از تکان دادن شیشه خودداری کنید. درپوش ظرف محتوی انسولین را بردارید. سطح بالای شیشه انسولین را با یک پنبه آغشته به الکل استریل کنید. به میزان دوز انسولین مورد نیاز خود، هوا به درون سرنگ بکشید. سوزن را داخل لاستیک فوقانی ظرف انسولین فرو کرده و پیستون را فشار دهید تا هوا به درون ظرف تزریق شود. سرنگ را داخل ظرف باقی گذارید و هر دو را به سمت پایین برگردانید. سرنگ و شیشه انسولین را محکم در یک دست نگه دارید. با دست دیگر خود، پیستون را بکشید تا دوز مناسب انسولین داخل سرنگ کشیده شود. قبل از خارج کردن سوزن از ظرف انسولین، از عدم وجود حباب‌های هوا مطمئن شوید. اگر حبابی در انسولین وجود دارد، سرنگ را به سمت بالا نگه دارید و چند ضربه آرام به کنار سرنگ بزنید تا حباب‌ها به سطح فوقانی حرکت کنند. با کمک پیستون سرنگ، حباب‌ها را به سمت بیرون هدایت کرده و مجدد کمی انسولین بکشید تا دوز صحیحی در اختیار داشته باشید. سپس سوزن را از ظرف خارج کنید. اجازه ندهید سوزن با چیزی برخورد کند. اکنون شما آماده تزریق دوز مناسب هستید. پیستون را به آهستگی تا انتها در محل مناسب فشار دهید. مطمئن شوید که تمام انسولین را تزریق کرده‌اید. ۱۰ ثانیه پس از اتمام تزریق، سوزن را خارج نمایید. سوزن را به طور مستقیم به سمت بیرون بکشید و نقطه‌ای که به خود تزریق کرده اید را برای چند ثانیه به آرامی نگه دارید. موضع تزریق را مالش دهید. سرنگ و سوزن را داخل یک مخزن مناسب دور بیندازید.
هشدار مصرف پس از مصرف در یک محفظه ایمن معدوم شود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید