داروتو
تصویر   شامپو بدن اسطوخودوس انواع پوست شون ۴۲۰ میلی لیتر
تصویر   شامپو بدن اسطوخودوس انواع پوست شون ۴۲۰ میلی لیتر

شامپو بدن اسطوخودوس انواع پوست شون ۴۲۰ میلی لیتر

Schon Lavender Extract Relaxing Body Wash For All Skins 420ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

حاوی ترکیبات گیاهی مفید همچون اسطوخودوس

جلوگیری از خشکی پوست

افزایش لطافت و درخشندگی پوست

عدم ایجاد انواع حساسیت‌های پوستی

پاک کننده پوست از انواع آلودگی‌ها و چربی‌ها

در حال تامین

بدن ما برای پاک شدن نیاز به شوینده‌ای ملایم و مناسب دارد که بتواند علاوه بر تمیز نمودن پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها، موجب لطافت و نرمی پوست شود. شامپو بدن اسطوخودوس شون برگرفته از ترکیبات گیاهی مفید همچون اسطوخودوس بوده و تسکین دهنده پوست بدن می‌باشد. افراد دارای پوست‌های حساس می‌توانند با اطمینان خاطر از این شامپو بدن استفاده نمایند. این شامپو با استفاده از فرمولاسیونی مفید و موثر هر گونه آلودگی پوست را از بین برده و  لطافت و درخشندگی را به پوست شما هدیه می‌دهد. شامپو بدن اسطوخودوس انواع پوست شون حاوی رایحه ملایم لاوندر بوده و قادر است التهابات و قرمزی پوست را از بین ببرد. سایر مشکلات پوستی نیز توسط این شامپو بدن بهبود می‌یابد. با استفاده از این شامپو بدن حس آرامشی در شما به وجود می‌آید و شما را در داشتن خوابی راحت بسیار کمک می‌کند. این شامپو آبرسان بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از خشکی پوست

-لطافت بخش پوست

-آبرسانی قوی و تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست

-آرامش بخش پوست

-برطرف کننده سایر مشکلات پوستی مانند تورم

-حاوی رایحه ملایم لاوندر

-کاهش دهنده التهابات و قرمزی پوست

نحوه مصرف: ابتدا پوست خود را خیس کنید، سپس مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر رو لیف و یا اسفنج بریزید و کف ایجاد شده را بر روی پوست بدن خود بکشید و سپس به خوبی آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، سدیم PCA، کوکامیدو پروپیل بتائین، PEG-۷۵ لانولین، لوریل گلوکوزید، PEG-۷ گلیسیریل کوکوات، سدیم لوریل سارکوسینات، کوکامید DEA، عصاره اسطوخودوس، بوتیلن گلیکول، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، Cl ۶۰۷۳۰، اسید سیتریک، بنز ایزوتیازولینون، PEG-۱۵۰ دی استئارات، متیل ایزوتیازولینون، لینالول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 420 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره اسطوخودوس
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده بدن
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، سدیم PCA، کوکامیدو پروپیل بتائین، PEG-۷۵ لانولین، لوریل گلوکوزید، PEG-۷ گلیسیریل کوکوات، سدیم لوریل سارکوسینات، کوکامید DEA، عصاره اسطوخودوس، بوتیلن گلیکول، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، Cl ۶۰۷۳۰، اسید سیتریک، بنز ایزوتیازولینون، PEG-۱۵۰ دی استئارات، متیل ایزوتیازولینون، لینالول
روش مصرف ابتدا پوست خود را خیس کنید، سپس مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر رو لیف و یا اسفنج بریزید و کف ایجاد شده را بر روی پوست بدن خود بکشید و سپس به خوبی آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید