داروتو
تصویر  شامپو بدن بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو بدن بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر

Cinere Revitalizing Shower Gel 250ml

ویژگی ها

حاوی عصاره طبیعی مگنولیا، عصاره ترنج و ویتامین C

ایجاد نرمی و لطافت پوست بدن

قدرت شویندگی بالا

بدون ایجاد خشکی پوست

فاقد مواد صابونی التهاب زا

با رایحه‌ای دلپذیر برای ایجاد حس طراوت و شادابی

در حال تامین

در فرمولاسیون شامپو بدن بانوان سینره از مجموعه سورفاکتانت‌های ملایمی استفاده شده که ضمن پاکسازی موثر‌، سبب خشکی پوست و پوسته پوسته شدن پوست نمی‌شوند. در فرمولاسیون این محصول از عصاره ترنج استفاده شده است که سرشار از ویتامین C و فلاوونوئید است که به همراه نمک‌های معدنی علاوه بر حفظ رطوبت پوست، سبب شادابی و پاکسازی پوست می‌شوند. عصاره‌های گیاهی موجود در این فرآورده سبب افزایش ساخت کلاژن و در نتیجه استحکام پوست و افزایش مقاومت مویرگ‌ها می‌شود و از شکنندگی این عروق جلوگیری می‌کند. عصاره ترنج خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد و سبب مهار رشد ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود و از پوست در برابر میکروارگانیزم‌ها محافظت می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره طبیعی مگنولیا

-ایجاد نرمی و لطافت پوست بدن

-قدرت شویندگی بالا

-بدون ایجاد خشکی پوست

-فاقد مواد صابونی التهاب زا

نحوه مصرف: جهت استحمام مقدار مناسبی از ژل را به کمک پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده نمایید یا برای ریلکس شدن حدود یک فنجان از شامپو بدن را در آب وان ریخته و به مدت حداقل ۱۰ دقیقه درون آن قرار گیرید، سپس شامپو بدن را از روی بدن آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، کوکامید پروپیل بتائین، سدیم لوروئیل گلوتامات، PEG ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پلی کواترنیوم ۷، کوکامید مونو اتانول آمین، عصاره ترنج، عصاره نیلوفر آبی، متیل گلوست ۲۰، دکسپانتنول، PEG ۷ گلیسریل کوکوآت، دی سدیم EDAT، ، سدیم کلراید، اسید سیتریک، اسانس، نگهدارنده

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره طبیعی مگنولیا، عصاره ترنج و ویتامین C
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده بدن
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، کوکامید پروپیل بتائین، سدیم لوروئیل گلوتامات، PEG ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پلی کواترنیوم ۷، کوکامید مونو اتانول آمین، عصاره ترنج، عصاره نیلوفر آبی، متیل گلوست ۲۰، دکسپانتنول، PEG ۷ گلیسریل کوکوآت، دی سدیم EDAT، ، سدیم کلراید، اسید سیتریک، اسانس، نگهدارنده
روش مصرف جهت استحمام مقدار مناسبی از ژل را به کمک پارچه (لیف) یا اسفنج با آب مخلوط کرده و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده نمایید یا برای ریلکس شدن حدود یک فنجان از شامپو بدن را در آب وان ریخته و به مدت حداقل ۱۰ دقیقه درون آن قرار گیرید، سپس شامپو بدن را از روی بدن آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید