داروتو
تصویر  شامپو تقویت کننده مو سیستین B6 موهای خشک و معمولی وچه ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو تقویت کننده مو سیستین B6 موهای خشک و معمولی وچه ۲۵۰ میلی لیتر

Voche Cystein B6 Dry & Normal Hair Shampoo 250ml

دسته بندی : شامپو موی معمولی
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و معمولی

آبرسان و مرطوب کننده موها

کاهش خشکی و شکنندگی موها به کمک پروتئین هیدرولیز شده سویا و ابریشم

به کمک کافئین و آرژنین باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی موثر به فولیکول‌ها می شود 

کاهش ریزش موی دوره‌ای و مزمن

در حال تامین

شامپوها روزانه و یا چندین بار در طول هفته مورد استفاده قرار خواهند گرفت به همین دلیل باید از محصولی استفاده کرد که در عین قدرت پاک کنندگی مناسب، ملایم بوده و حتی باعث ترمیم و تغذیه‌ی موها شود. شامپو تقویت کننده مو سیستین B6 موهای خشک و معمولی وچه از شامپوهایی است که می‌تواند در اثر استفاده‌ی مکرر مو را ترمیم کند و با تغذیه‌ی صحیح آن، علاوه بر اینکه چربی و رطوبت لازم برای مو را تامین می‌کند، درخشش و لطافت از دست رفته را به مو برگرداند. سیستئین B6 ریزش موهای دوره‌ای و مزمن را به طور چشم گیری کم می‌کند. بیوتین، بپانتین موها را تقویت کرده و باعث رشد مجدد آن‌ها می‌شود. کافئین باعث افزایش گردش خون در پوست سر و اکسیژن رسانی موثر به فولیکول‌های مو خواهد شد. ویتامین‌های E ،A و B7 موجود در فرمولاسیون این شامپو بافت موهای خشک را به طور عمیق آبرسانی کرده، باعث تقویت فولیکول‌ها و افزایش تراکم موها می‌شوند و از موها در برابر اثرات مضر نور خورشید به خوبی محافظت می‌کنند. همچنین این محصول آنتی باکتریال است و بعد از استفاده التهاب، تورم وخارش پوست سرتان را رفع می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-تقویت فولیکول و ضخیم شدن تار مو

-کاهش ریزش و رویش مجدد مو

-آبرسان و مرطوب کننده مو

-حاوی کافئین

-حاوی پروتئین هیدرولیز شده سویا و ابریشم

-حاوی ویتامین سیستین B6 ،E ،A و B7

-فاقد پارابن، گلوتن و سیلیکون

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از شامپو را در کف دست ریخته به صورت یکنواخت روی مو ماساژ دهید و سپس با آب بشویید، توصیه می‌گردد از نرم کننده‌های داخل حمام، سرم و کرم‌های بعد از حمام مناسب با نوع مو در کنار این محصول استفاده شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، پروپیلن گلایکول، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، گلیسیرین، دسیل گلوکوزید، پی ای جی – ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پلی کواترنیوم-۱۰، پروتئین هیدرولیز شده سویا، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، آرژنین، کافئین، دکسپانتنول، سدیم کلرید، بیوتین، پیریدوکسین هیدروکلراید، پلی سوربات ۲۰، استیل سیستئین، ادت‌ا، اسید سیتریک، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاک آندرل
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین سیستین B6 ،E ،A و B7
فاقد پارابن، گلوتن و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و معمولی
موارد مصرف تقویت کننده مو
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، پروپیلن گلایکول، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، گلیسیرین، دسیل گلوکوزید، پی ای جی – ۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، پلی کواترنیوم-۱۰، پروتئین هیدرولیز شده سویا، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، آرژنین، کافئین، دکسپانتنول، سدیم کلرید، بیوتین، پیریدوکسین هیدروکلراید، پلی سوربات ۲۰، استیل سیستئین، ادت‌ا، اسید سیتریک، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف مقدار مناسبی از شامپو را در کف دست ریخته به صورت یکنواخت روی مو ماساژ دهید و سپس با آب بشویید، توصیه می‌گردد از نرم کننده‌های داخل حمام، سرم و کرم‌های بعد از حمام مناسب با نوع مو در کنار این محصول استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید