داروتو
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم ۲۵۰ میلی لیتر

Prime A+ Bioba Anti Hair Loss Shampoo 250ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب موهای دارای ریزش

تقویت ریشه مو

حجم دهنده مو

فاقد رنگ، پارابن و سیلیکون

حاوی انواع ویتامین‌ها، امگا 3 و 6

بهبود گردش خون و مهار ریزش مو

افزایش ضخامت و استحکام مو و تقویت فولیکول‌های مو

در حال تامین

ریزش مو مشکل بزرگی نیست که نتوان آن را درمان کرد، البته برای درمان مناسب، ابتدا نیاز به شناخت صحیح علت ریزش مو دارید. از دست‌دادن مو و ریزش آن تا حدودی طبیعی است. کافی است دست خود را در موهایتان ببرید و با فشار کم یک دسته از آن‌ها را بکشید. همیشه تعدادی مو در دستان شما می‌ماند. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به صورت روزانه طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی ندارد. ریزش موی روزانه در واقع کمک بزرگی به پوست سر شما برای ایجاد یک چرخه سالم رشد مو است تا موهای جدید جایگزین موهای قدیمی شوند. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش +A پریم هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است. ویتامین D3 موجود در این محصول به دلیل وجود عصاره بائوباب است. این عصاره فوق العاده، به همراه بیوتین موجود در این محصول موجب کاهش ریزش موی شما می‌شود و سلامت کامل موهای شما را تضمین خواهد کرد. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو  +A پریم همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین B6 ،B5 و B3 است. این ویتامین‌ها به همراه عصاره‌های فوق‌العاده‌ به کار رفته شده در ترکیبات این شامپو مانند عصاره آرنیکا، رزماری و سیر، سبب تقویت و قوای عمقی ریشه مو شما می‌شوند و رویش مجدد موهای شما را تحریک می‌کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-تقویت ریشه مو

-حجم دهنده مو

-فاقد رنگ، پارابن و سیلیکون

-حاوی انواع ویتامین‌ها، امگا 3 و 6

-افزایش ضخامت و استحکام مو و تقویت فولیکول‌های مو

-پاکسازی پوست سر جهت نفوذ ترکیبات موثر و بهبود اکسیژن رسانی

نحوه مصرف: پوست سر و ساقه موها را به‌خوبی خیس کرده و مقداری از شامپو +A پرایم روی موها ریخته و به‌خوبی ماساژ و شستشو دهید تا مواد جذب پوست سر و ساقه مواد شود. در پایان بخوبی آبکشی نمایید تا اثری از شامپو بروزی موها نماند. برای بهبود و تقویت مو مصرف مداوم و همیشگی این شامپو پیشنهاد می‌شود.

ترکیبات: آب، تگزاپن، سدیم لوریل سارکوزینات، آندسیلن آمیدوپروپیل بتائین، کوکامید ام آی پی آ، عصاره‌های گزنه، کاج، بابا آدم، بابونه، رزماری، پاپیتال، آرنیکا، ترتیزک آبی و سیر، پیروکسین هیدروکلرید، نیاسینامید، پنتنول، پروتئین مخمر هیدرولیز شده، بیوتین، پلی کواترنیم-37، دی کاپریلات/دیکاپرات، پی پی جی-1تری دست-6، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، توکوفرول، پالم گلیسرید سیترات هیدروژنه شده، روغن دانه بائوباب، اسانس، زینک پیریتیون، کرموبر، زینک پی سی ای، ال آرژنین، متیل ایزوتیازولینون، بنزایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی انواع ویتامین‌ها، امگا 3 و 6
فاقد رنگ، پارابن و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای ریزش مو
موارد مصرف تقویت کننده و ضد ریزش
ترکیبات آب، تگزاپن، سدیم لوریل سارکوزینات، آندسیلن آمیدوپروپیل بتائین، کوکامید ام آی پی آ، عصاره‌های گزنه، کاج، بابا آدم، بابونه، رزماری، پاپیتال، آرنیکا، ترتیزک آبی و سیر، پیروکسین هیدروکلرید، نیاسینامید، پنتنول، پروتئین مخمر هیدرولیز شده، بیوتین، پلی کواترنیم-37، دی کاپریلات/دیکاپرات، پی پی جی-1تری دست-6، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، توکوفرول، پالم گلیسرید سیترات هیدروژنه شده، روغن دانه بائوباب، اسانس، زینک پیریتیون، کرموبر، زینک پی سی ای، ال آرژنین، متیل ایزوتیازولینون، بنزایزوتیازولینون
روش مصرف پوست سر و ساقه موها را به‌خوبی خیس کرده و مقداری از شامپو +A پرایم روی موها ریخته و به‌خوبی ماساژ و شستشو دهید تا مواد جذب پوست سر و ساقه مواد شود. در پایان بخوبی آبکشی نمایید تا اثری از شامپو بروزی موها نماند. برای بهبود و تقویت مو مصرف مداوم و همیشگی این شامپو پیشنهاد می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید