داروتو
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد شوره خشک اورین بیوتک ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد شوره خشک اورین بیوتک ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو تقویت کننده و ضد شوره خشک اورین بیوتک ۲۰۰ میلی لیتر

Evrin Biotech Fortifying Shampoo For Dry Dandruff 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب شوره‌های خشک

رفع پوسته ریزی کف سر

کاهش التهاب، خارش و تحریکات پوست سر

حاوی مواد شوینده (سورفکتانت) ملایم و ایمن

جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره

جلوگیری از عود مجدد شوره و کاهش پوسته ریزی

در حال تامین

شوره سر یک بیماری شایع است که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می‌شود. این بیماری مسری یا جدی نیست، اما ممکن است شرم آور باشد و درمان آن دشوار باشد. اگر پوست سر شما خشک است و یا خارش مداوم دارد، علائم بروز شوره می‌تواند تشدید شود، زیرا پوسته‌های خشک سر شما می‌تواند در کنار شوره موهایتان، ظاهر ناخوشایند موها را دو چندان کند. شامپو تقویت کننده و ضد شوره خشک اورین بیوتک حاوی مواد شوینده (سورفکتانت) ملایم و ایمن می‌باشد که مناسب رفع خشکی، پوسته ریزی و خارش پوست سر بوده و همچنین دارای اثرات آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد شوره است. ضمن اینکه این محصول تقویت کننده ریشه موها و موثر بر کنترل ریزش موها بوده و انرژی بخشی مناسب به ریشه تا ساقه موها، خنک کننده و طراوت بخش پوست و موی سر می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع پوسته ریزی کف سر

-جلوگیری از قرمزی، التهاب و خارش کف سر

-افزایش رطوبت و نرمی پوست سر و ساقه موها

-جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره

-جلوگیری از عود مجدد شوره و کاهش پوسته ریزی

نحوه مصرف: موهای خود را خیس نموده، سپس مقدار کافی شامپو را به آرامی به مدت ۳ تا ۵ دقیقه بر روی کف سر و موها ماساژ دهید. سپس موها را به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو را حداقل ۳ بار در هفته یا هر روز استفاده نمایید. محصولات مراقبت از موی اورین اثر سینرژیک بر یکدیگر دارند. بنابراین هنگامی که با یکدیگر استفاده می‌شوند اثر بخشی یکدیگر را افزایش می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود همراه با این محصول از تونیک تقویت کننده موی اورین نیز استفاده کنید.

هشدار مصرف: این شامپو مخصوص افراد بزرگسال بوده و مصرف آن برای اطفال توصیه نمی‌شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند اورین بیوتک - Evrin Biotech
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی مواد شوینده (سورفکتانت) ملایم و ایمن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک
موارد مصرف تقویت کننده و ضد شوره
روش مصرف موهای خود را خیس نموده، سپس مقدار کافی شامپو را به آرامی به مدت ۳ تا ۵ دقیقه بر روی کف سر و موها ماساژ دهید. سپس موها را به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو را حداقل ۳ بار در هفته یا هر روز استفاده نمایید. محصولات مراقبت از موی اورین اثر سینرژیک بر یکدیگر دارند. بنابراین هنگامی که با یکدیگر استفاده می‌شوند اثر بخشی یکدیگر را افزایش می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود همراه با این محصول از تونیک تقویت کننده موی اورین نیز استفاده کنید.
هشدار مصرف این شامپو مخصوص افراد بزرگسال بوده و مصرف آن برای اطفال توصیه نمی‌شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید