داروتو
تصویر  شامپو رکوبیزول نوتک فار ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو رکوبیزول نوتک فار ۲۰۰ میلی لیتر

Know Tech Phar Recubizul Shampoo 200ml

دسته بندی : ضد خارش سر
ویژگی ها

درمان اگزما

ضد خارش سر

ضد عفونی کننده

التیام بخش سوختگی

دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ

در حال تامین

شامپو رکوبیزول نوتک فار، برای افرادی که دچار زخم و سوختگی‌های سطحی بوده بدلیل تسریع بهبود زخم و سوختگی‌های سطحی بسیار مناسب می‌باشد. شامپو نوتک فار برای عرق سوز شدن نیز می‌تواند محصولی کاربردی باشد. زیرا قابلیت التیام بخش و ضد التهابی دارد. بدین ترتیب کاربردهای شامپو نوتک فار بسیار گسترده می‌باشند. افرادی که دچار اگزما بوده نیز می‌توانند با استفاده از شامپو رکوبیزول این مشکل را برطرف نمایند. بدین ترتیب معمولا اغلب افراد می‌توانند از این محصول استفاده نمایند، زیرا در هر شرایطی می‌تواند اثری مفید و قابل قبول از خود به جای بگذارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان اگزما

-ضد عفونی کننده

-التیام بخش سوختگی

-دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ

-حاوی عصاره گل همیشه بهار و بابونه آلمانی

نحوه مصرف: در پوست‌های ملتهب و دارای زخم: ابتدا مو یا پوست بدن را مرطوب نموده و مقدار کافی از شامپو را به خوبی بر روی آن ناحیه بمالید. پس از ۱ الی ۲ دقیقه با آب کافی شستشو دهید. در شستشوی اطراف چشم: چشم‌ها را بسته و مقدار کافی از شامپو را به خوبی بر روی پوست خیس اطراف چشم مالیده، به آرامی شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید. و جهت شستشوی معمولی روزانه در پوست سالم و بدون التهاب نگهداری شامپو روی موضع لازم نیست و می‌توان بلافاصله آبکشی نمود.

ترکیبات: عصاره گل همیشه بهار، بابونه آلمانی

هشدار مصرف: مصرف طولانی مدت این شامپو ممکن است منجر به بور شدن (زرد شدن) موی سر و بدن شود که به دلیل وجود مواد مؤثره‌ی بابونه آلمانی است و طبیعی می‌باشد. مصرف این شامپو دارو موضعی می‌باشد و بر روی زخم باز یا سوختگی که ترمیم پوست آن آغاز نشده است نباید استفاده گردد. بطری را قبل از مصرف به آرامی یک یا دو بار تکان دهید. از تکان دادن شدید و طولانی خودداری کنید. از تماس شامپو با چشم خودداری کنید. مصرف این شامپو دارو در بارداری و شیردهی مجاز می‌باشد. طبق استاندارد ملی ایران استفاده از شامپو با عدد زئین پایین تر از ۱۰۰ در کودکان مجاز می‌باشد. شامپو رکوبیزول دارای عدد زئین ۶۰ تا ۷۰ است لذا در کودکان و نوزادان بالای یک ماه و همچنین پوست‌های حساس قابل استفاده می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند نوتک فار - Know Tech Phar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نوتک فار
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
قابل استفاده برای بدن و موی سر
مناسب برای انواع پوست و مو
موارد مصرف پیشگیری از ادرار سوختگی، کاهش التهاب
ترکیبات عصاره گل همیشه بهار، بابونه آلمانی
روش مصرف در پوست‌های ملتهب و دارای زخم: ابتدا مو یا پوست بدن را مرطوب نموده و مقدار کافی از شامپو را به خوبی بر روی آن ناحیه بمالید. پس از ۱ الی ۲ دقیقه با آب کافی شستشو دهید. در شستشوی اطراف چشم: چشم‌ها را بسته و مقدار کافی از شامپو را به خوبی بر روی پوست خیس اطراف چشم مالیده، به آرامی شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید. و جهت شستشوی معمولی روزانه در پوست سالم و بدون التهاب نگهداری شامپو روی موضع لازم نیست و می‌توان بلافاصله آبکشی نمود.
هشدار مصرف مصرف طولانی مدت این شامپو ممکن است منجر به بور شدن (زرد شدن) موی سر و بدن شود که به دلیل وجود مواد مؤثره‌ی بابونه آلمانی است و طبیعی می‌باشد. مصرف این شامپو دارو موضعی می‌باشد و بر روی زخم باز یا سوختگی که ترمیم پوست آن آغاز نشده است نباید استفاده گردد. بطری را قبل از مصرف به آرامی یک یا دو بار تکان دهید. از تکان دادن شدید و طولانی خودداری کنید. از تماس شامپو با چشم خودداری کنید. مصرف این شامپو دارو در بارداری و شیردهی مجاز می‌باشد. طبق استاندارد ملی ایران استفاده از شامپو با عدد زئین پایین تر از ۱۰۰ در کودکان مجاز می‌باشد. شامپو رکوبیزول دارای عدد زئین ۶۰ تا ۷۰ است لذا در کودکان و نوزادان بالای یک ماه و همچنین پوست‌های حساس قابل استفاده می‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در دمای بین ۱۰ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. از یخ زدگی و درجه حرارت بالا و پایین محافظت نمایید. دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید