داروتو
تصویر  شامپو ضد ریزش + L CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد ریزش + L CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر

Daily Care + L Care Anti-Hair Loss Shampoo For Dry Hair 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

مناسب شستشوی روزانه

حاوی ویتامین E و ویتامین A

فاقد سولفات، نمک و پارابن

مغذی و بازسازی کننده موها

دارا بودن pH متناسب با موها

رطوبت رسان و درخشان کننده فوق العاده موها

250,000 تومان

در ناحیه سر یک انسان به طور متوسط یکصد هزار تار مو وجود دارد و هر مو به طور معمول هزار روز عمر می‌کند و بعد وارد مرحله استراحت شده و بعد از سه ماه ریزش می‌کند. اما در حالت نرمال موها حالت موزائیک دارند، بطوریکه وقتی که یک مو وارد مرحله ریزش می‌شود، موی کناری وارد مرحله رشد می‌شود. بطوریکه در حالت عادی که روزانه ۴۰ الی ۱۰۰ تار مو ریزش می‌کند، فرد زیاد احساس نمی‌کند چون جبران می‌شود. اما اگر تعداد ریزش بیش از صد تار مو در روز شد، غیر طبیعی تلقی شده و بتدریج بیمار احساس کاهش مو و طاس شدن می‌کند. حدود ۶۰ درصد آقایان دچار ریزش مو یا درجاتی از طاسی هستند. منظور از ریزش مو این است كه شخص به شكل غیر طبیعی در حال از دست دادن موهای خود باشد. بیوتین بپانتن با تقویت موها در جهت جلوگیری از ریزش موها عمل می‌نماید. عصاره جوانه گندم استفاده شده شامپو ضد ریزش + L CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر، حاوی ترکیبات ارزشمندی مانند ویتامین E، اسیدهای آمینه، ویتامین A و اسیدهای چرب ضروری است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و مغذی و محافظ می‌باشند. استفاده از شوینده‌های ملایم در فرمولاسیون این شامپو و pH متناسب با اسیدیته طبیعی موها موجب جلوگیری از آسیب به موها شده و آن را برای استفاده روزانه مناسب می‌سازد.

‌ویژگی‌های خاص:

-محافظ پوست سر

-ضد التهاب و ضد خارش

-آبرسان و درخشان کننده

-دارای pH متناسب با مو

-مغذی و مقوی فولیکول و ریشه مو

نحوه مصرف: ابتدا موها را خیس نموده و با مقدار لازم از شامپو (به مدت ۲ الی ۳ دقیقه) به خوبی ماساژ دهید. سپس موها را آبکشی نمایید.

ترکیبات: ویتامین E، ویتامین A، بیوتن، کافئین، پروتئین سویا، عصاره ساوپالارم، سدیم کوکویل گلوتامات، سدیم کوکویل سارکوزینات، دی سدیم کوکوآمفو دی استات، عصاره ریشه جینسینگ، آرژنین، استیل تیروزین، آرکتیوم ماجوس روت اکسترکت، هیدرولایز سوی پروتئین، پلی کواترنیوم ۱۱، پی ای جی ۱۲ دایمتیکون، کلسیوم پنتوتنات، عصاره بابونه

هشدار مصرف: این شامپو برای استفاده خارجی است. در صورت احساس هرگونه سوزش و خارش پس از استفاده محصول، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید. این محصول برای استفاده کودکان مناسب نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند دیلی کر - Daily Care
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهلران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E، ویتامین A
فاقد سولفات، نمک، پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف ضد ریزش و مغذی و بازسازی کننده موها
ترکیبات ویتامین E، ویتامین A، بیوتن، کافئین، پروتئین سویا، عصاره ساوپالارم، سدیم کوکویل گلوتامات، سدیم کوکویل سارکوزینات، دی سدیم کوکوآمفو دی استات، عصاره ریشه جینسینگ، آرژنین، استیل تیروزین، آرکتیوم ماجوس روت اکسترکت، هیدرولایز سوی پروتئین، پلی کواترنیوم ۱۱، پی ای جی ۱۲ دایمتیکون، کلسیوم پنتوتنات، عصاره بابونه
روش مصرف ابتدا موها را خیس نموده و با مقدار لازم از شامپو (به مدت ۲ الی ۳ دقیقه) به خوبی ماساژ دهید. سپس موها را آبکشی نمایید.
هشدار مصرف این شامپو برای استفاده خارجی است. در صورت احساس هرگونه سوزش و خارش پس از استفاده محصول، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید. این محصول برای استفاده کودکان مناسب نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید