داروتو
تصویر  شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر ۲۰۰ میلی لیتر

Daily Care D CARE Plus Anti-Hair Dandruff Shampoo For Dry Hair 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

برطرف کننده خارش پوست سر

برطرف کننده التهاب پوست سر

فاقد سولفات، نمک و پارابن

کاهش قرمزی، خارش و حساسیت پوست سر

حاوی ویتامین E، ویتامین A، عصاره ریشه جنسینگ و عصاره گیاه گوار

250,000 تومان

شامپو ضد شوره + D CARE موهای خشک و آسیب دیده دیلی کر، برای افرادی که پوست سر خشک دارند مناسب بوده و قادر به از بین بردن شوره‌های خشکی که مقاوم به ریختن هستند می‌باشد. وجود ویتامین E و A در ترکیبات این شامپو علاوه بر تغذیه مو از آن‌ها در برابر عوامل آسیب رسان محیطی محافظت می‌کند. عصاره گیاه گوار و ریشه جنسینگ در ترکیبات این شامپو موجب نرمی و درخشندگی مو شده، خارش آن را از بین می‌برد و از رشد قارچ‌ها و باکتری‌های مولد شوره جلوگیری می‌کند. مکانیزم این شامپو به گونه‌ای است که با تنظیم ترشح غدد چربی پوست سر علاوه بر از بین بردن کامل شوره‌ها از بروز دوباره آن‌ها پیشگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره گیاه گوار

-حاوی عصاره ریشه جنسینگ

-پیشگیری از پیری و سفید شدن موهای سر

-تنظیم کننده ترشحات غدد چربی پوست سر

-جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ های مولد شوره

-ایجاد نرمی، درخشندگی و شانه پذیری و رفع الکتریسیته

نحوه مصرف: پس از خیس نمودن موها، میزان کافی از شامپو دیلی کر را بر روی کف سر و موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و سپس آبکشی نمائید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. در طی دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از این شامپو استفاده کنید.

ترکیبات: سدیم کوکویل گلوتامات، سدیم کوکویل سارکوزینات، کوکوآمفو دی استات، اپل وینیگار، تری اتانل آمین کوکویل گلوتامات، لوریل گلوکوزاید، سالیسیلیک اسید، سیتریک اسید، لاکتیک اسید، پیروویک اسید، زینگ پی سی ای، پیروکتون اولامین، اولئانولیک اسید، سدیم پی سی ای، زینک پریتیون، عصاره رزماری، عصاره سیلیمارین، کلیمبازول، عصاره بابونه، عصاره شیرین بیان، عصاره رازیانه، ویتامین A، آلانتویین، پانتنول، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید فنوکسی اتانل و کاپریلیل گلایکول، اسانس، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه

هشدار مصرف: این شامپو برای استفاده خارجی است. در صورت احساس هرگونه سوزش و خارش پس از استفاده محصول، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید. این محصول برای استفاده کودکان مناسب نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند دیلی کر - Daily Care
کشور سازنده ایران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E، ویتامین A، عصاره ریشه جنسینگ، عصاره گیاه گوار
فاقد سولفات، نمک، پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مولد شوره
ترکیبات سدیم کوکویل گلوتامات، سدیم کوکویل سارکوزینات، کوکوآمفو دی استات، اپل وینیگار، تری اتانل آمین کوکویل گلوتامات، لوریل گلوکوزاید، سالیسیلیک اسید، سیتریک اسید، لاکتیک اسید، پیروویک اسید، زینگ پی سی ای، پیروکتون اولامین، اولئانولیک اسید، سدیم پی سی ای، زینک پریتیون، عصاره رزماری، عصاره سیلیمارین، کلیمبازول، عصاره بابونه، عصاره شیرین بیان، عصاره رازیانه، ویتامین A، آلانتویین، پانتنول، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید فنوکسی اتانل و کاپریلیل گلایکول، اسانس، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه
روش مصرف پس از خیس نمودن موها، میزان کافی از شامپو دیلی کر را بر روی کف سر و موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و سپس آبکشی نمائید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. در طی دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از این شامپو استفاده کنید.
هشدار مصرف این شامپو برای استفاده خارجی است. در صورت احساس هرگونه سوزش و خارش پس از استفاده محصول، مصرف را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید. این محصول برای استفاده کودکان مناسب نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید