داروتو
شون شامپو مرطوب کننده آووکادو میل400
شون شامپو مرطوب کننده آووکادو میل400

شامپو مرطوب کننده عصاره آووکادو موهای خشک و آسیب دیده شون ۴۰۰ میلی لیتر

Schon Hydrating With Avocado Extract Shampoo For Dry Hair 400ml

ویژگی ها

ترمیم کننده بسیار قوی

تغذیه کننده و رطوبت رسان

حاوی ویتامین‌های A و E ،C

مناسب موهای بسیار خشک و آسیب دیده

حاوی عصاره آووکادو 

مناسب برای آقایان و بانوان

39,200 تومان

شون تولید کننده انواع محصولات آرایشی بهداشتی بوده و تا به امروز محصولات با کیفیتی را ارائه کرده است. شامپو مرطوب کننده عصاره آووکادو شون، رطوبت مورد نیاز موها را تامین می‌کند. همچنین موجب افزایش حالت پذیری و شانه پذیری موها شده و از گره خوردگی موها جلوگیری به عمل می‌آورد. این شامپو قادر است از شکنندگی موها جلوگیری کرده و مانع ایجاد موخوره و همچنین الکتریسیته مو شود. این محصول دارای مواد مغذی مورد نیاز مو بوده و آن را تغذیه و تقویت می‌کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان بوده و موجب افزایش طراوت و شادابی مو خواهد شد. شامپو مرطوب کننده عصاره آووکادو موهای خشک و آسیب دیده شون موجب افزایش نرمی مو شده و حالتی مخملی مانند را در موها ایجاد می‌کند. این شامپو فاقد پارابن بوده و به رشد موها کمک زیادی می‌کند. به علاوه از فعالیت رادیکال‌های آزاد بر روی موها جلوگیری کرده و موجب افزایش زیبایی و درخشندگی موها می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-محافظت از تارهای مو در برابر اشعه‌های مضر آفتاب

-پیشگیری از سفیدی زود رس مو و همچنین ریزش مو

-حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی

-کاهش گره خوردگی موها

-افزایش شانه پذیری و حالت پذیری موها

-ایجاد لطافتی بی نظیر در موها

-تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست سر

-آبرسانی قوی به موها

-دارای ترکیبات گیاهی مفیدی همچون عصاره آووکادو

-مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده

نحوه مصرف: مقدار مناسب از شامپو را بر روی موهای مرطوب خود استفاده نمایید و به آرامی ‎ماساژ دهید. بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، PEG-۱۵۰ دی استئارات، کوکوآمید DEA، لوریل گلوکزاید، بوتیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، PEG-۱۲ دایمتیکون، عصاره آووکادو، گلیسرین، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، CI۱۹۱۴۰ ،CI۴۲۰۹۰، اسید سیتریک، بنزو ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازلینون، لیمونین، هگزیل سینامال

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های A و E ،C، عصاره آووکادو
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف شوینده و آبرسان مو
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، PEG-۱۵۰ دی استئارات، کوکوآمید DEA، لوریل گلوکزاید، بوتیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، PEG-۱۲ دایمتیکون، عصاره آووکادو، گلیسرین، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، CI۱۹۱۴۰ ،CI۴۲۰۹۰، اسید سیتریک، بنزو ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازلینون، لیمونین، هگزیل سینامال
روش مصرف مقدار مناسب از شامپو را بر روی موهای مرطوب خود استفاده نمایید و به آرامی ‎ماساژ دهید. بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۵۹۰۴۰۹۹۴۸۹۹۸۳۲۱۸
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید