داروتو
تصویر  شامپو موهای رنگ شده دیپ سنس سی گل ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو موهای رنگ شده دیپ سنس سی گل ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو موهای رنگ شده دیپ سنس سی گل ۲۰۰ میلی لیتر

Seagull Deep Sense Color Protecting Shampoo 200ml

دسته بندی : شامپو
ویژگی ها

مناسب مو‌های آسیب دیده از رنگ و دکلره

کمک به تثبیت رنگ مو

جلوگیری از گره خوردگی موها

ایجاد لطافت و درخشش بر روی موها

حاوی روغن آملا، عصاره‌های بابونه و آمارانت

59,000 تومان

موها از سه لایه تشکیل شده‌اند. در موهای سالم چربی طبیعی در لایه بیرونی به حفاظت از لایه درونی کمک کرده و این چربی سبب درخشان و نرم شدن مو می‌شود. هنگامی که این چربی در اثر عوامل مختلف مانند رنگ کردن‌های مداوم از دست برود، شفافیت مو کاهش پیدا می‌کند. شامپو موهای رنگ شده دیپ سنس سی گل شامپویی مناسب و کارآمد برای اینگونه موها می‌باشد که به علت رنگ کردن یا دکلره کردن موها دچار آسیب و شکنندگی شده‌اند. این شامپو با فرمولاسیون خاص به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کرده و سبب تثبیت رنگ مو نیز می‌گردد. مواد تشکیل دهنده این محصول حاوی روغن آملا، عصاره بابونه و آمارانت است که با رطوبت رسانی قوی به بافت مو و تقویت آن از گره خوردگی ساقه‌های مو جلوگیری کرده و حالت وزی موها را از بین می‌برد. این شامپو درخشندگی موهای رنگ شده را تقویت کرده و زیبایی مو را چند برابر می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب مو‌های آسیب دیده از رنگ و دکلره

-کمک به تثبیت رنگ مو

-جلوگیری از گره خوردگی موها

-ایجاد لطافت و درخشش بر روی موها

-حاوی روغن آملا

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو دیپ سنس را در کف دست قرار داده و پس از رقیق نمودن با آب، روی موهای مرطوب ماساژ دهید. سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلوتامات کوکو دی سدیم، سدیم کوکامپوهات استات، تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات، لوریل گلوکزید، عصاره آمارانتوس، عصاره کولیا ساپوناریا، عصاره گل بابونه،PEG-۴۰، روغن کاستور هیدروژنه شده، PEG-۷، گلیسریل کوکوات دی متیکون، کوکامید MEA، سدیم PCA،دکسپانتنول، مشتقات گوار، عطر، روغن روکو، روغن آملا، ویتامین E، متیل کلرو لوتیاتیازولینون، متیل سولیازولینون، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، رنگ

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دیپ سنس سی گل - Seagull Deep Sense
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آملا، عصاره‌های بابونه و آمارانت
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای رنگ شده
موارد مصرف تثبیت ‎کننده رنگ مو، درخشان کننده مو
ترکیبات آب دیونیزه، گلوتامات کوکو دی سدیم، سدیم کوکامپوهات استات، تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات، لوریل گلوکزید، عصاره آمارانتوس، عصاره کولیا ساپوناریا، عصاره گل بابونه،PEG-۴۰، روغن کاستور هیدروژنه شده، PEG-۷، گلیسریل کوکوات دی متیکون، کوکامید MEA، سدیم PCA،دکسپانتنول، مشتقات گوار، عطر، روغن روکو، روغن آملا، ویتامین E، متیل کلرو لوتیاتیازولینون، متیل سولیازولینون، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، رنگ
روش مصرف مقدار کافی از شامپو دیپ سنس را در کف دست قرار داده و پس از رقیق نمودن با آب، روی موهای مرطوب ماساژ دهید. سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید