داروتو
تصویر  شامپو موهای رنگ شده لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو موهای رنگ شده لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

La Farrerr Shampoo For Colored And Damaged Hair 250ml

ویژگی ها

ترمیم کننده بافت مو

محافظ مو در برابر عوامل محیطی و شیمیایی

حفظ کننده رنگ مو

حاوی عصاره آلوئه ورا، گزنه، دم اسب، حنا، سدر و آویشن

دارای پروتئین‌های هیدرولیز شده ابریشم و گندم

در حال تامین

بیرونی ترین لایه‌ی مو را کوتیکول تشکیل می‌دهد و به همین علت است که زیبایی، سلامت و یکدست بودن این لایه یعنی زیبایی و نمای ظاهری خوب موهای شما با آسیب دیدن این لایه، جدای از اینکه شفافیت موها کم می‌شود، سطح مو خراب و نامنظم شده و مو حالت خشن پیدا می‌کند. شامپو موهای رنگ شده لافارر، بر اساس نیاز و مشکلات موهای آسیب دیده و رنگ شده طراحی شده است و وظیفه مراقبت‌های تخصصی از موهای رنگ شده شامل رفع آسیب‌های وارده به مو بر اثر رنگ شدن، حفظ و ماندگاری بیشتر رنگدانه‌های جدید وارد شده به تار مو، ایجاد درخشندگی و خوش حالتی در ساقه مو را به عهده دارد. همچنین سبب افزایش حجم و ضخامت تارهای موی آسیب دیده می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-ترمیم کننده بافت مو

-افزایش دهنده انعطاف پذیری و لطافت تارهای مو

-تغذیه کننده و درخشان کننده مو

-بهبود بخش حالت پذیری مو

-رفع کننده موخوره

-حفظ کننده رنگ مو

نحوه مصرف: حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید، در صورت نیاز تکرار نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول آمید، پروتئین‌های هیدرولیز شده ابریشم، گندم، عصاره گیاهان دم اسب، آلوئه ورا، گزنه، سدر، حنا، آویشن، ویتامین‌ها و مینرال‌ها، دی سدیم لورت سولفو سوکسینات، گلیسرین، سدیم کلراید، پلی کواترنیوم ۱۰، اسانس مجاز و متیل پروپیل پارابن

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه ورا، گزنه، دم اسب، حنا، سدر و آویشن، پروتئین‌های هیدرولیز شده ابریشم و گندم
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تثبیت ‎کننده رنگ مو
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول آمید، پروتئین‌های هیدرولیز شده ابریشم، گندم، عصاره گیاهان دم اسب، آلوئه ورا، گزنه، سدر، حنا، آویشن، ویتامین‌ها و مینرال‌ها، دی سدیم لورت سولفو سوکسینات، گلیسرین، سدیم کلراید، پلی کواترنیوم ۱۰، اسانس مجاز و متیل پروپیل پارابن
روش مصرف حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید، در صورت نیاز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید