داروتو
شامپو موهای چرب دیپ سنس
شامپو موهای چرب دیپ سنس

شامپو موهای چرب دیپ سنس سی گل ۲۰۰ میلی لیتر

Seagull Deep Sense Degreasing Shampoo 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای چرب

جلوگیری از چرب شدن سریع مو

پاک کننده ملایم پوست چرب

تسکین دهنده خارش پوست

حاوی روغن آملا و ویتامین C

44,000 تومان

چربی مو به دلیل ترشح بیش از حد سبوم از غدد سباسه موجود در پوست سر ایجاد می‌شود. دلایل چرب شدن مو مختلف است و می‌تواند به خاطر مسائل ژنتیکی، سن، شرایط آب و هوایی، وضعیت هورمونی، دست زدن زیاد به موها باشد که این موضوع روی زیبایی و حالت پذیری مو تاثیر منفی دارد و گاهی باعث ایجاد شوره هم می‌شود. برای کنترل کردن چربی پوست سر و موها بهترین و سریع ترین راه استفاده از یک شامپو مناسب و مخصوص است. شامپو موهای چرب دیپ سنس سی گل مناسب افرادی می‌باشد که دارای پوست سر چرب هستند، این شامپو با خاصیت پاک کنندگی ملایم پوست سر از چرب شدن زود هنگام موهای چرب جلوگیری می‌کند. این شامپو حاوی روغن آملا می‌باشد که سرشار از ویتامین C است و باعث رطوبت رسانی عمیق به بافت مو می‌شود که در نتیجه مو‌ها نرم و لطیف می‌شوند. همچنین عصاره هاماملیس موجود در ترکیبات این شامپو موجب کنترل ترشح چربی و تسکین خارش پوست سر می‌شود که در نتیجه موهای سالم و زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های خاص:

-قدرت پاک کنندگی بالا

-تقویت کننده و شاداب کننده موهای چرب

-جلوگیری از چرب شدن زود هنگام مو

-پاک کننده ملایم پوست چرب

-تسکین دهنده خارش پوست

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو دیپ سنس را در کف دست قرار داده و پس از رقیق نمودن با آب، روی موهای مرطوب ماساژ دهید. سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سولفات لوره سدیم، سولفات لوره-۸ سدیم، سولفات لوره منیزیم، سدیم اولت سولفات، سدیم لوریل سارکوزینات سدیم، سدیم کوکامپوهات استات، عصاره پالتو، عصاره فندق، لوریل گلوکزید، کوکامید MEA، کوکوات گلیسریل PEG-۷، روغن آملا، گلوکز هیدروکسید، عطر، نیاسینامید، ویتامین E، لاکتیک اسید، منتول، رنگ

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دیپ سنس سی گل - Seagull Deep Sense
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آملا و ویتامین C
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای چرب و نازک
موارد مصرف تقویت کننده مو، کنترل چربی پوست سر
ترکیبات آب دیونیزه، سولفات لوره سدیم، سولفات لوره-۸ سدیم، سولفات لوره منیزیم، سدیم اولت سولفات، سدیم لوریل سارکوزینات سدیم، سدیم کوکامپوهات استات، عصاره پالتو، عصاره فندق، لوریل گلوکزید، کوکامید MEA، کوکوات گلیسریل PEG-۷، روغن آملا، گلوکز هیدروکسید، عطر، نیاسینامید، ویتامین E، لاکتیک اسید، منتول، رنگ
روش مصرف مقدار کافی از شامپو دیپ سنس را در کف دست قرار داده و پس از رقیق نمودن با آب، روی موهای مرطوب ماساژ دهید. سپس آبکشی نموده و مصرف را در صورت نیاز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 4116/ظ/56
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید