داروتو
تصویر  شامپو نیکسترین ۱ درصد پرمترین گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو نیکسترین ۱ درصد پرمترین گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

شامپو نیکسترین ۱ درصد پرمترین گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

Gilaranco Nixetrin 1% Permethrin Shampoo 60ml

دسته بندی : ضد شپش سر
ویژگی ها

برطرف کننده شپش سر انسان

حاوی شانه دانه ریز

بدون هر گونه ترکیبات شیمیایی حشره کش و ارگانوفسفر

پیشگیری از آلوده شدن مجدد موی تحت درمان به شپش

28,800 تومان

شامپو نیکسترین ۱ درصد پرمترین گیلارانکو، به منظور از بین بردن شپش سر فرموله و تولید شده است. پرمترین از موثر ترین ترکیبات به کار رفته در این شامپو است که باعث نابودی سریع شپش‌ها می‌شود. حتی می‌توان تورهای پشه بند را به این شامپو آغشته نمود تا از شر حشرات موزی در امان ماند و خوابی آسوده را تجربه کرد. این شامپو جریان یون سدیم در غشاء سلولی نوروون‌ها را کنترل نموده و بدین صورت موجب نابودی شپش‌ها می‌شود. شامپو پرمترین صرفا برای از بین بردن شپش سر به کار می رود.

‌ویژگی‌های خاص:

-نابودی سریع شپش و گال

-مناسب برای دور نمودن حشرات موزی

-کنترل جریان یون سدیم در غشاء سلولی نوروون‌ها

-مناسب برای تمامی ردیف‌های سنی

نحوه مصرف: دستور استفاده از این شامپو توسط پزشک معالج ارائه داده خواهد شد. اما چنانچه دستور خاصی برای مصرف نداشتید می توانید طبق روش زیر عمل کنید: ابتدا موهای خود را توسط شامپویی معمولی و مناسب شست و شو دهید. سپس موها را خشک نمایید. بطری شامپو پرومترین را به خوبی تکان دهید. مقدار مناسبی از شامپو پرومترین را بر روی سر ریخته و بر روی قسمت‌هایی که احتمال آلودگی بیشتری وجود دارد (مانند پشت گوش و گردن) بیشتر تمرکز کنید. سپس با حرکاتی ملایم موها را ماساژ داده و به مدت ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا شامپو پرمترین به خوبی عمل کند.

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی پرمترین ۱ گرم

هشدار مصرف:  پس از استفاده درب شامپو را محکم ببندید. در صورت نیاز مبرم، استفاده از دارو حداکثر دوبار در تمام طول بارداری و شیردهی مجاز است. تا ۲ روز از شستن موها خودداری شود. اگر بعد از یک هفته شپش زنده در موی سر مشاهده شد، درمان تکرار شود. تمام لباس‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌های بیمار باید با آب داغ شسته و یا با اسپری ویژه البسه درمین آغشته شود. جهت جلوگیری از گسترش آلودگی، شانه و برس را نیز با شامپو پرمترین بشویید. از مصرف دارو روی زخم‌های باز، بریدگی‌ها و خراشیدگی‌ها اجتناب شود. از مصرف شامپو پرمترین به صورت معمولی و مرتب اجتناب شود. برای تمامی افراد خانواده فرد مبتلا نیز باید درمان صورت گیرد. قبل از مصرف، شامپو را به خوبی تکان دهید. از تماس دارو با چشم و دهان خودداری شود. این دارو تنها برای استعمال خارجی است. این شامپو تنها برای رفع شپش فرموله شده است، در صورت موارد مشابه از این شامپو استفاده نکنید. هرگز این شامپو را به صورت روزانه استفاده نکنید.

عوارض جانبی: هر دارو به موازات اثرات درمانی خود اثرات جانبی نیز به همراه دارد که تمامی عوارض به یکباره در یک فرد ظاهر نمی‌شود. احساس سوزش، گزش، اریتم و راش ممکن است اتفاق بیوفتد.

عنوان مشخصه
برند گیلارانکو - Gilaranco
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی گیلارانکو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد شپش
عوارض جانبی هر دارو به موازات اثرات درمانی خود اثرات جانبی نیز به همراه دارد که تمامی عوارض به یکباره در یک فرد ظاهر نمی‌شود. احساس سوزش، گزش، اریتم و راش ممکن است اتفاق بیوفتد.
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی پرمترین ۱ گرم
روش مصرف دستور استفاده از این شامپو توسط پزشک معالج ارائه داده خواهد شد. اما چنانچه دستور خاصی برای مصرف نداشتید می توانید طبق روش زیر عمل کنید: ابتدا موهای خود را توسط شامپویی معمولی و مناسب شست و شو دهید. سپس موها را خشک نمایید. بطری شامپو پرومترین را به خوبی تکان دهید. مقدار مناسبی از شامپو پرومترین را بر روی سر ریخته و بر روی قسمت‌هایی که احتمال آلودگی بیشتری وجود دارد (مانند پشت گوش و گردن) بیشتر تمرکز کنید. سپس با حرکاتی ملایم موها را ماساژ داده و به مدت ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا شامپو پرمترین به خوبی عمل کند.
هشدار مصرف پس از استفاده درب شامپو را محکم ببندید. در صورت نیاز مبرم، استفاده از دارو حداکثر دوبار در تمام طول بارداری و شیردهی مجاز است. تا ۲ روز از شستن موها خودداری شود. اگر بعد از یک هفته شپش زنده در موی سر مشاهده شد، درمان تکرار شود. تمام لباس‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌های بیمار باید با آب داغ شسته و یا با اسپری ویژه البسه درمین آغشته شود. جهت جلوگیری از گسترش آلودگی، شانه و برس را نیز با شامپو پرمترین بشویید. از مصرف دارو روی زخم‌های باز، بریدگی‌ها و خراشیدگی‌ها اجتناب شود. از مصرف شامپو پرمترین به صورت معمولی و مرتب اجتناب شود. برای تمامی افراد خانواده فرد مبتلا نیز باید درمان صورت گیرد. قبل از مصرف، شامپو را به خوبی تکان دهید. از تماس دارو با چشم و دهان خودداری شود. این دارو تنها برای استعمال خارجی است. این شامپو تنها برای رفع شپش فرموله شده است، در صورت موارد مشابه از این شامپو استفاده نکنید. هرگز این شامپو را به صورت روزانه استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری بعد از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید و از یخ زدگی محافظت نمایید. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید