داروتو
تصویر  شامپو گیاه دریایی اسپیرولینا موهای آسیب دیده و رنگ شده لپیور ۲۳۰ گرم
تصویر  شامپو گیاه دریایی اسپیرولینا موهای آسیب دیده و رنگ شده لپیور ۲۳۰ گرم

شامپو گیاه دریایی اسپیرولینا موهای آسیب دیده و رنگ شده لپیور ۲۳۰ گرم

Lpure Hair Shampoo For Colored & Damaged Hair 230gr

ویژگی ها

مناسب موهای آسیب دیده و رنگ شده

حاوی گیاه دریایی اسپیرولینا

حفظ رطوبت مو

نرم کننده و براق کننده مو

محافظ ساختار مو

تغذیه و تقویت کننده مو

بهبود بخش حالت پذیری مو

در حال تامین

امروزه مسیر رسیدن به موهای سالم با کمک محصولات آرایشی-بهداشتی مرتبط هموار می‌گردد. اگر موهایتان سوخته، دچار مو‌خوره شده یا از آفتاب آسیب دیده، وقت آن رسیده که سکان حفظ سلامت آن را به دست خود بگیرید. قرار گرفتن در معرض آفتاب، استفاده زیاد از سشوار یا اتو مو، رنگ کردن مکرر و حتی برس زدن‌های روزانه، همگی می‌تواند به موها آسیب وارد کنند. شامپو گیاه دریایی اسپیرولینا لپیور مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده است. گیاه دریایی اسپیرولینا سرشار از پروتئین و و انواع ویتامین‌های مورد نیاز مو می‌باشد. این شامپو همچنین حاوی کربوهیدرات و مواد معدنی از جمله سدیم، زینک، آهن، پتاسیم و مس بوده که موهای شما را به خوبی تغذیه می‌کنند و یک آنتی ‌اکسیدان طبیعی می‌باشد که به حفظ سلامت و زیبایی مو کمک می‌کند. شامپو لپیور علاوه بر اینکه یک پاک کننده قوی می‌باشد، رطوبت و طراوت مو را حفظ کرده، به ترمیم و بازسازی مو آسیب دیده کمک می‌کند و موهایی لطیف و درخشان را به شما هدیه می‌کند که به راحتی شانه شده و حالت می‌گیرند.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ رطوبت مو

-با قدرت پاک کنندگی مناسب

-ترمیم کننده موی آسیب دیده

-نرم کننده و براق کننده مو

-محافظ ساختار مو

-تغذیه و تقویت کننده مو

نحوه مصرف: ابتدا موهای خود را با آب خیس کنید و سپس مقدار مناسبی از شامپو لپیور را بر اساس حجم موها استفاده کنید. ۱ تا ۲ دقیقه ماساژ مو را ادامه داده و سپس به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو ۲ الی ۳ بار در هفته به مدت حداقل چهار دوره مصرف ‌شود. در زمان شستشو، پوست سر خود را ماساژ دهید تا رشد موها تقویت شود.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل سولفات آمونیوم، لوریل سولفات، لوریل گلوکوزاید، کوکامیدو پروپیل بتایین، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، اتیلن گلیکول دی استئارات، دایمتیکونول، سدیم دودسیل بنزن سولفانات، تری دست 10، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره جلبک اسپیرولینا، مخلوط متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، اتیلن دی آمین تترااستیک اسید، رنگ سبز CI59040، کلرید سدیم، اسید سیتریک، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند لپیور - Lpure
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آرين گستر
وزن 230 گرم
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی گیاه دریایی اسپیرولینا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف ترمیم کننده موی آسیب دیده و رنگ شده، کنترل چربی پوست سر
ترکیبات سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل سولفات آمونیوم، لوریل سولفات، لوریل گلوکوزاید، کوکامیدو پروپیل بتایین، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، اتیلن گلیکول دی استئارات، دایمتیکونول، سدیم دودسیل بنزن سولفانات، تری دست 10، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره جلبک اسپیرولینا، مخلوط متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، اتیلن دی آمین تترااستیک اسید، رنگ سبز CI59040، کلرید سدیم، اسید سیتریک، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا موهای خود را با آب خیس کنید و سپس مقدار مناسبی از شامپو لپیور را بر اساس حجم موها استفاده کنید. ۱ تا ۲ دقیقه ماساژ مو را ادامه داده و سپس به خوبی آبکشی نمایید. این شامپو ۲ الی ۳ بار در هفته به مدت حداقل چهار دوره مصرف ‌شود. در زمان شستشو، پوست سر خود را ماساژ دهید تا رشد موها تقویت شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید