داروتو
تصویر  شامپو Purifying موهای چرب داو 200 میلی لیتر

شامپو Purifying موهای چرب داو 200 میلی لیتر

Dove shampoo purifying for oily hair 200 ml

دسته بندی : شامپو موی چرب
ویژگی ها

مناسب برای موهای چرب

مناسب برای خانم ها و آقایان

تقویت کننده

لطافت بخش و نرم کننده

در حال تامین

کسانی که ساختار موهایشان چرب است در نگهداری از موهای خود دچار مشکل هستند. حالت دادن و فرم دهی به مو های چرب بسیار سخت است. مو چرب در ابتدا ظاهری براق دارد ولی بعد از گذشت چند وقت به دلیل افزایش ترشح چربی پوست سر ظاهر مو ها مات، کدر، نامناسب و حالت ناپذیر می شود. همچنین افرادی که دارای موهای چرب هستند در زمان شانه کردن شاهد شوره هایی از چربی می باشد. این شوره ها باعث ایجاد خارش، ریزش و سنگینی سر می شود. به همین دلیل افرادی که دارای مو های چرب هستند فکر می کنند حجم موهایشان کم است. شامپوی داو مخصوص مو های چرب می باشد. این شامپو با کنترل کردن میزان ترشح غدد چربی از چرب شدن پوست سر و موها جلوگیری می کند. استفاده از این محصول باعث می شود چربی پوست سر به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند.  این شامپو یک پاک کننده و تقویت کننده مو می باشد و باعث درخشش طبیعی و طراوت در موها می شود. استفاده از این محصول باعث افزایش سلامت پوست سر، استحکام و زیبایی مو ها می شود. در ترکیبات این محصول از مواد مرطوب کننده قوی استفاده شده است. این محصول با تامین رطوبت مورد نیاز پوست باعث افزایش رشد مو و نرم شدن مو ها می شود. این محصول می تواند به صورت عمقی چربی های اضافی پوست را پاک کند.

بهتر است پس از استفاده از این محصول از نرم کننده های مناسب موهای رنگ شده، ماسک های داخل حمام و بعد از حمام و سرم های ترمیم کننده و حالت دهنده مو برای داشتن مو های سالم، زیبا و خوش حالت استفاده کنید.

ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده عمقی چربی سر

-مناسب برای موهای چرب

-حاوی مرطوب کننده قوی

-فاقد پارابن

-کنترل کننده چربی

-جلوگیری از خارش و ریزش مو

-تقویت کننده

نحوه مصرف: ابتدا مو‌ های خود را با آب ولرم مرطوب نموده سپس مقداری از شامپو را بر روی مو‌ های خیس خود ریخته و به آرامی ماساژ  دهید. سپس کف حاصله را به مدت 5 دقیقه بر روی مو‌های خود باقی بگذارید و بعد از آن با آب ولرم مو‌ها را به طور کامل آب کشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورات سولفات، کوکامیدو پروپیل بتاین، گلیسیرین، سدیم کلراید، عطر، گلیکول دی استئارات، دیمتیکونول، کربومر، آکریلات کوپلیمر، کوکامید MEA، PEG-۴۵M، سدیم لوریل سولفات، منیزیم نیترات، سیلیکا، منیزیم کلراید، BHT، سدیم هیدروکسید، سیتریک اسید، PPG-۱۲، دی سدیم EDTA، هگزیل سینامال، لیمونن، لینالول، CI۱۵۹۸۵ ،CI۱۹۱۴۰

هشدار مصرف: از تماس کف شامپو با چشم و سطوح مخاطی خودداری نمایید و در صورتی که با چشم  و پوست آسیب دیده تماس پیدا کرد محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید.دور از دسترس کودکان، در دمای مناسب و دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

 

عنوان مشخصه
برند داو - Dove
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یونیلیور ایران، نماینده انحصاری یونیلیور هلند
تحت لیسانس هلند
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
فاقد عصاره
مناسب برای موهای چرب
خاصیت تقویت کننده ، لطافت بخش ، میزان سازی چربی پوست
شماره مجوز 38/14825

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید