داروتو
تصویر  شربت راسیپ داروسازی رها۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت راسیپ داروسازی رها۲۰۰ میلی لیتر

شربت راسیپ داروسازی رها۲۰۰ میلی لیتر

Raha Racip Syrup Cyproheptadine Aamino acids Vitamins 200ml

ویژگی ها

بی اشتهایی در بزرگسالان

بهبود لاغری‌های مربوط به اختلالات مزاجی

درمان بی اشتهایی در کودکان و بالغین مبتلا به اختلالات فیزیولوژیک عاطفی یا ارگانیک

درمان بی اشتهایی متعاقب بیماری‌های عفونی، سوء تغذیه، تاخیر در رشد، بی اشتهایی در اطفال

در حال تامین

یکی از داروهایی که به عنوان داروی افزایش اشتها در رفع مشکلات لاغری تجویز می‌شود شربت سیپروهپتادین است. شربت راسیپ سیپروهپتادین داروسازی رها محصولی جهت رفع بی‌اشتهایی کودکان، سوء تغذیه و تأخیر در رشد است که به خوبی از دستگاه گوارش جذب بدن می‌شود. از دیگر مزیت این فرآورده نیز می‌توان به خاصیت آنتی هیستامینی اشاره نمود که نوعی داروی ضد آلرژی محسوب می‌شود. سیپروهپتادین مهم ترین ترکیب موجود در شربت راسیپ، با تحریک گیرنده‌های سروتونینی موجب افزایش اشتها می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-بی اشتهایی در بزرگسالان

-شربت اشتها آور برای کودکان و بزرگسالان

-بهبود لاغری‌های مربوط به اختلالات مزاجی

-درمان بی اشتهایی در کودکان و بالغین مبتلا به اختلالات فیزیولوژیک عاطفی یا ارگانیک

-درمان استفراغ‌های دائمی، ناپایداری‌های عاطفی هنگامی که همراه با علائم بی اشتهایی باشد.

-درمان بی اشتهایی متعاقب بیماری‌های عفونی، سوء تغذیه، تاخیر در رشد، بی اشتهایی در اطفال

نحوه مصرف: کودکان ۱ تا ۷ سال: ۲ قاشق چای خوری (معادل ۵ میلی لیتر) دو بار در روز قبل از غذا و کودکان بالای ۷ سال: ۲ قاشق مرباخوری (معادل ۱۰ میلی لیتر) دو بار در روز قبل از غذا و بزرگسالان: ۳ قاشق مرباخوری (معادل ۱۵ میلی لیتر) ۳ بار در روز قبل از غذا

ترکیبات: کربوهیدرات هیدروکلراید، لووکارنیتین، لیسین هیدروکلراید، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12

هشدار مصرف: اثرات درمانی این دارو ۴ تا ۱۰ روز پس از مصرف دارو شروع می‌شود، لذا دوره درمان به صورت دوره‌های ۱ تا ۲ ماهه همراه با دوره‌های ۱۵ تا ۳۰ روزه توقف است. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

عوارض جانبی: شربت اشتها آور سیپروهپتادین در بزرگسالان ممکن است سبب خواب آلودگی شود، لذا در هنگام مصرف و ۲۴ ساعت پس از قطع مصرف دارو از رانندگی و انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری و دقت دارد خودداری کنید. ممکن است در مواردی مانند مصرف بیش حد سبب بروز علائمی مانند خستگی یا درد شکم شود. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه عوارض در کودکتان مصرف شربت را قطع نموده و برای ادامه مصرف از پزشک مشورت بگیرید.

تداخل دارویی: از مصرف همزمان این دارو با داروهای مربوط به سیستم عصبی مرکزی خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند رها - Raha
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی رها
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف رفع حساسیت
تداخل دارویی چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید., از مصرف همزمان این دارو با داروهای مربوط به سیستم عصبی مرکزی خودداری نمایید.
عوارض جانبی شربت اشتها آور سیپروهپتادین در بزرگسالان ممکن است سبب خواب آلودگی شود، لذا در هنگام مصرف و ۲۴ ساعت پس از قطع مصرف دارو از رانندگی و انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری و دقت دارد خودداری کنید. ممکن است در مواردی مانند مصرف بیش حد سبب بروز علائمی مانند خستگی یا درد شکم شود. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه عوارض در کودکتان مصرف شربت را قطع نموده و برای ادامه مصرف از پزشک مشورت بگیرید.
ترکیبات کربوهیدرات هیدروکلراید، لووکارنیتین، لیسین هیدروکلراید، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12
روش مصرف کودکان ۱ تا ۷ سال: ۲ قاشق چای خوری (معادل ۵ میلی لیتر) دو بار در روز قبل از غذا و کودکان بالای ۷ سال: ۲ قاشق مرباخوری (معادل ۱۰ میلی لیتر) دو بار در روز قبل از غذا و بزرگسالان: ۳ قاشق مرباخوری (معادل ۱۵ میلی لیتر) ۳ بار در روز قبل از غذا
هشدار مصرف اثرات درمانی این دارو ۴ تا ۱۰ روز پس از مصرف دارو شروع می‌شود، لذا دوره درمان به صورت دوره‌های ۱ تا ۲ ماهه همراه با دوره‌های ۱۵ تا ۳۰ روزه توقف است. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد در ظروف دربسته و محکم نگهداری کنید. فرآورده دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید