داروتو
تصویر  شربت زوفا عسلی رازک ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت زوفا عسلی رازک ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت زوفا عسلی رازک ۱۲۰ میلی لیتر

شربت زوفا عسلی رازک ۱۲۰ میلی لیتر

Razak Honey Zoufa Syrup 120ml

دسته بندی : ضد سرفه کودکان
ویژگی ها

شربت ضد سرفه و خلط آور کاملا گیاهی

موثر در درمان سرفه‌های کهنه، نزله، تنگی نفس و ربو (تنگی نفس ناشی از حساسیت)

تسکین سرفه، سرماخوردگی و التهابات گلو

درمان کمکی در تنگی نفس

در حال تامین

گلودرد یکی از شایع ترین بیماری‌هاست. گلودرد معمولا با احساس درد، خشکی ویا خارش و التهاب در گلو همراه است. شربت زوفا عسلی رازک، یکی از بهترین ترکیبات گیاهی برای درمان برونشیت، تنگی نفس، سرفه‌های خشک و التهاب مجاری است. مکانیسم اثر شربت زوفا عسلی در بدن اینگونه است که آنتی اکسیدان‌های مؤثر موجود در گیاهان ذکر شده، از جمله فلاونوئیدها، ساپونین‌ها، آلکالوئیدها، تانن، ویتامین C و A در کنار هم با ایجاد یک اثر سینرژیک، التهاب گلو و مجاری تنفسی را از بین می‌برند.

‌ویژگی‌های خاص:

-رفع سرفه خشک و کهنه

-ضد احتقان

-بازکننده مجاری تنفسی

-تسکین درد سینه

-بدون الکل، قند و مواد نگه دارنده

نحوه مصرف: قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید. مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می‌کند ولی مقدار مصرف معمول این دارو به شرح زیر است: بزرگسالان ۳ الی ۴ بار در روز هر بار ۱۰ میلی لیتر مصرف نمایند. این شربت برای کودکان بالای ۴ سال نیز قابل استفاده است و افراد بین ۴ تا ۶ سال: ۲.۵ سی سی ۳ الی ۴ بار در روز، کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۵ سی سی ۳ الی ۴ بار در روز می‌توانند مصرف کنند.

ترکیبات: عسل، عصاره‌های ختمی، گیاه آویشن، گیاه زوفا، گیاه آویشن شیرازی (حاشا)، گل بنفشه، عناب خراسانی، انجیر خشک، شیرین بیان، پرسیاوشان و پنیرک

هشدار مصرف: در صورت فراموش نمودن مصرف یک نوبت دارو به محض یادآوری نوبت فراموش شده را مصرف نمایید. اما چنانچه نوبت بعدی مصرف دارو فرا رسیده است از نوبت فراموش شده چشم پوشی نموده و مقدار مصرف نوبت بعدی را نیز دو برابر نکنید. تیمول موجود در فرآورده ممکن است باعث تحریک غشاء مخاطی شود. پس از هر بار مصرف در شیشه را محکم ببندید. به جهت وجود تیمول و عسل در فرآورده در کودکان زیر ۴ سال و افراد مبتلا به عدم توانایی هضم فروکتوز ممنوع می‌باشد. در صورت مشاهده یا بروز حساسیت به ترکیبات دارو از مصرف آن خودداری کنید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. ایمن بودن ترکیبات گیاهی موجود در این شربت ضد سرفه گیاهی در بارداری و شیردهی هنوز مشخص نیست. به همین دلیل مصرف آن در این دوران توصیه نمی‌شود.

تداخل دارویی: به علت وجود آهن در گیاه آویشن از مصرف همزمان این دارو با آنتی اسیدها خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف خلط آور، ضد سرفه
تداخل دارویی به علت وجود آهن در گیاه آویشن از مصرف همزمان این دارو با آنتی اسیدها خودداری شود.
ترکیبات عسل، عصاره‌های ختمی، گیاه آویشن، گیاه زوفا، گیاه آویشن شیرازی (حاشا)، گل بنفشه، عناب خراسانی، انجیر خشک، شیرین بیان، پرسیاوشان و پنیرک
روش مصرف قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید. مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می‌کند ولی مقدار مصرف معمول این دارو به شرح زیر است: بزرگسالان ۳ الی ۴ بار در روز هر بار ۱۰ میلی لیتر مصرف نمایند. این شربت برای کودکان بالای ۴ سال نیز قابل استفاده است و افراد بین ۴ تا ۶ سال: ۲.۵ سی سی ۳ الی ۴ بار در روز، کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۵ سی سی ۳ الی ۴ بار در روز می‌توانند مصرف کنند.
هشدار مصرف در صورت فراموش نمودن مصرف یک نوبت دارو به محض یادآوری نوبت فراموش شده را مصرف نمایید. اما چنانچه نوبت بعدی مصرف دارو فرا رسیده است از نوبت فراموش شده چشم پوشی نموده و مقدار مصرف نوبت بعدی را نیز دو برابر نکنید. تیمول موجود در فرآورده ممکن است باعث تحریک غشاء مخاطی شود. پس از هر بار مصرف در شیشه را محکم ببندید. به جهت وجود تیمول و عسل در فرآورده در کودکان زیر ۴ سال و افراد مبتلا به عدم توانایی هضم فروکتوز ممنوع می‌باشد. در صورت مشاهده یا بروز حساسیت به ترکیبات دارو از مصرف آن خودداری کنید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد. ایمن بودن ترکیبات گیاهی موجود در این شربت ضد سرفه گیاهی در بارداری و شیردهی هنوز مشخص نیست. به همین دلیل مصرف آن در این دوران توصیه نمی‌شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از سترس کودکان، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد به صورت در بسته و دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید