داروتو
تصویر  شربت زینک پلاس یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت زینک پلاس یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت زینک پلاس یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر

شربت زینک پلاس یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر

Eurho Vital Zink Plus Syrup 200ml

ویژگی ها

ترمیم ترک لب‌ها

تقویت اشتها

تقویت سیستم ایمنی

پیشگیری و کاهش طول مدت و شدت سرما خوردگی

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت پوست، مو و ناخن

در حال تامین

شربت زینک پلاس یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر، برای تمام سنین مناسب بوده و تامین کننده ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامت پوست، مو و ناخن است. این شربت با دارا بودن ویتامین‌های C و B و همچنین زینک (روی) به رشد جسمی و ذهنی کودکان در سنین رشد کمک می‌نماید. روی یکی از عناصر معدنی کمیاب است که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است. زینک (روی) یک ماده معدنی است که "عنصر کمیاب ضروری" نامیده می‌شود زیرا مقادیر بسیار کمی از روی برای سلامتی انسان ضروری است. از آنجا که بدن انسان روی اضافی ذخیره نمی‌کند، باید به طور منظم به عنوان بخشی از رژیم غذایی مصرف شود. کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می‌تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. علائم کمبود روی شامل کاهش قوه بینایی و چشایی، مبتلا شدن به عفونت‌ها، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان)، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست است. ویتامین C یک ویتامین آنتی اکسیدانی بوده که باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود. این ویتامین در ساخت کلاژن که پروتئین اصلی پوست، استخوان، غضروف و تاندون‌ها می‌باشد نیز مشارکت می‌کند. ویتامین‌های گروه B دسته‌ای از ویتامین‌های محلول در آب هستند که دارای ویژگی‌های مشترک بوده، به همین دلیل تحت عنوان یکسان  B-Complex تقسیم بندی می‌شوند که به حفظ سلامت و عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن نیز کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش قد در سنین رشد

-کمک به ترمیم زخم‌ها

-تقویت و جلوگیری از ریزش مو

-موثر در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید

-فرم گرفتن و سفتی ناخن‌ها و سلامت پوست

-موثر در دستگاه تولید مثل و تقویت میل جنسی

نحوه مصرف: کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه یک قاشق مربا خوری (۵ میلی لیتر) و کودکان ۷ تا ۱۳ سال: یک قاشق مربا خوری (۵ میلی لیتر)، دو بار در روز و افراد ۱۳ سال به بالا: روزانه یک قاشق مربا خوری (۵ میلی گرم)، سه بار در روز یا مطابق دستور پزشک میل نمایند.

ترکیبات: آب، فروکتوز، تثبیت کننده سوربیتول، کنسانتره شربت پرتقال، آسکوربیک اسید (C)، زینک گلوکونات، عوامل انبوه ساز (صمغ گوار، زانتان)، طمع دهنده پرتقال، عوامل نگهدارنده (پتاسیم سوربات، سدیم سوربات)، اسیدی کننده مالیک اسید، نیکوتینیک اسیدآمید، شیرین کننده (سدیم سیکلامات، آسه سولفام کا، ساخارین سدیم)، کلسیم- دی پانتوتنات (B5)، ریبوفلاوین-5-فسفات (B12)، پیرودیکسین هیدروکلراید (B6)، تیامین مونونیترات (B1)، فولیک اسید (B9)، دی بیوتین (B7)

هشدار مصرف: قبل از مصرف خوب تکان داده شود. در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک مصرف شود. شربت زینک پلاس صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نیست. با توجه به اینکه مصرف مداوم زینک از جذب آهن جلوگیری می‌کند، از مصرف طولانی مدت این شربت خودداری کنید و یا مکمل آن را به صورت همزمان مصرف نمایید. در صورت کمبود مس در بدن بعد از مشاوره با پزشک، فرآورده را با احتیاط مصرف نمایید.

عوارض جانبی: سوء هاضمه، اسهال، سردرد، حالت تهوع و استفراغ از جمله عوارض جانبی شایع این محصول است. همچنین در صورت مصرف بیش از حد روی در طولانی مدت، بدن دچار کمبود مس می‌شود. در واقع میان جذب روی و مس نوعی رقابت وجود دارد. هر اندازه که روی در بدن بیشتر شود از قدرت جذب مس کاسته می‌شود. از عوارض کمبود مس در بدن ایجاد مشکلات عصبی مانند بی حسی و ضعف در پاها و بازوها است.

تداخل دارویی: زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.

عنوان مشخصه
برند یوروویتال - Eurho Vital
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده هگمتان داروی غرب
تحت لیسانس آلمان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت رشد ناخن، تقویت کننده پوست، تقویت کننده مو
تداخل دارویی زینک ممکن است جذب تتراسیکلین‌ها را از طریق ایجاد شلات‌های غیر محلول کاهش دهد. با توجه به این نکته، فاصله زمانی حداقل ۲ ساعت را بین این دو رعایت فرمایید. مقادیر زیاد زینک ممکن است جذب مس از طریق روده را مختل کند.
عوارض جانبی سوء هاضمه، اسهال، سردرد، حالت تهوع و استفراغ از جمله عوارض جانبی شایع این محصول است. همچنین در صورت مصرف بیش از حد روی در طولانی مدت، بدن دچار کمبود مس می‌شود. در واقع میان جذب روی و مس نوعی رقابت وجود دارد. هر اندازه که روی در بدن بیشتر شود از قدرت جذب مس کاسته می‌شود. از عوارض کمبود مس در بدن ایجاد مشکلات عصبی مانند بی حسی و ضعف در پاها و بازوها است.
ترکیبات آب، فروکتوز، تثبیت کننده سوربیتول، کنسانتره شربت پرتقال، آسکوربیک اسید (C)، زینک گلوکونات، عوامل انبوه ساز (صمغ گوار، زانتان)، طمع دهنده پرتقال، عوامل نگهدارنده (پتاسیم سوربات، سدیم سوربات)، اسیدی کننده مالیک اسید، نیکوتینیک اسیدآمید، شیرین کننده (سدیم سیکلامات، آسه سولفام کا، ساخارین سدیم)، کلسیم- دی پانتوتنات (B5)، ریبوفلاوین-5-فسفات (B12)، پیرودیکسین هیدروکلراید (B6)، تیامین مونونیترات (B1)، فولیک اسید (B9)، دی بیوتین (B7)
روش مصرف کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه یک قاشق مربا خوری (۵ میلی لیتر) و کودکان ۷ تا ۱۳ سال: یک قاشق مربا خوری (۵ میلی لیتر)، دو بار در روز و افراد ۱۳ سال به بالا: روزانه یک قاشق مربا خوری (۵ میلی گرم)، سه بار در روز یا مطابق دستور پزشک میل نمایند.
هشدار مصرف قبل از مصرف خوب تکان داده شود. در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک مصرف شود. شربت زینک پلاس صرفا یک مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نیست. با توجه به اینکه مصرف مداوم زینک از جذب آهن جلوگیری می‌کند، از مصرف طولانی مدت این شربت خودداری کنید و یا مکمل آن را به صورت همزمان مصرف نمایید. در صورت کمبود مس در بدن بعد از مشاوره با پزشک، فرآورده را با احتیاط مصرف نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری پس از باز کردن در بطری حتما در یخچال نگهداری شود. دور از دسترس اطفال، دور از نور و در جای خنک و نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید