داروتو
تصویر  شربت سناگل گل دارو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  شربت سناگل گل دارو ۶۰ میلی لیتر

شربت سناگل گل دارو ۶۰ میلی لیتر

Goldaru Senagole Herbal Drop 60ml

دسته بندی : مکمل گوارش کودک
ویژگی ها

مقابله با یبوست‌های ساده یا غیر انسدادی کودکان

موثر در درمان یبوست‌های نامنظم

برخورداری از ترکیبات گیاهی

کارایی مطلوب

در حال تامین

یبوست وقتی ایجاد می‌شود که محتویات حاصل از مواد غذایی در روده به سختی دفع شوند. این اتفاق عموماً موجب افزایش سفتی مدفوع می‌گردد و طی آن سرعت خروج مدفوع نیز کاهش می‌یابد. عارضه‌ی یبوست یک عارضه‌ی بسیار شایع در میان بسیاری از مردم جهان است و طی وقوع آن احتمال بروز مشکلاتی همچون کمر درد، تجمع گاز در معده، نفخ شدید شکم و حتی استرس و خستگی، بسیار بالا می‌باشد. شربت سناگل گل دارو حاوی عصاره تغلیظ شده برگ‎ها‎ی سنا می‎باشد. این شربت ملین بوده و با طعم مطلوب شکلات باعث پذیرش بهتر از طرف کودکان می‎شود و بر طرف کننده یبوست‎ها‎ی غیر انسدادی و مزمن در کودکان است.

‌ویژگی‌های خاص:

-مقابله با یبوست‌های ساده یا غیر انسدادی کودکان

-موثر در درمان یبوست‌های نامنظم

-برخورداری از ترکیبات گیاهی

-کارایی مطلوب

نحوه مصرف: کودکان ۲ تا ۶ سال: ۰.۵ الی ۱ قاشق مرباخوری یکبار یا حداکثر دو بار در روز. کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۱ الی ۱.۵ قاشق مرباخوری یکبار و یا حداکثر دو بار در روز

ترکیبات: مواد موثره برگ سنا آنتراکینون‌ها بخصوص سنوزیدهای A و B همراه با سنوزیدهای C و D

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در کودکان کمتر از ۲ سال نباید مصرف شود. برای برطرف کردن یبوست شربت مخصوص کودکان سناگل را هنگام خواب و یا طبق دستور پزشک تجویز کنید. این شربت را می‎توان همراه با بستنی یا مخلوط با شیر مصرف نمود. ترکیبات آنتراکینون موجود در سنا موجب تغییر رنگ ادرار (زرد قهوه‎ای مایل به قرمز) می‎شود که طبیعی است. مصرف طولانی مدت این فرآورده می‎تواند موجب از بین رفتن الکترولیت‎ها‎، مخصوصا یون پتاسیم شود. این فرآورده در افراد مبتلا به انسداد روده، دارای دل درد، تهوع و یا استفراغ، نباید مصرف گردد. مصرف طولانی مدت این فرآورده‎ها‎ ممکن است موجب اسهال شود.

عوارض جانبی: فرآورده‎ها‎ی سنا ممکن است موجب عوارض گوارشی ملایم و شکم درد شوند.

عنوان مشخصه
برند گل دارو - Goldaru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل دارو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۲ سال، بزرگسالان
موارد مصرف درمان یبوست
عوارض جانبی فرآورده‎ها‎ی سنا ممکن است موجب عوارض گوارشی ملایم و شکم درد شوند.
ترکیبات مواد موثره برگ سنا آنتراکینون‌ها بخصوص سنوزیدهای A و B همراه با سنوزیدهای C و D
روش مصرف کودکان ۲ تا ۶ سال: ۰.۵ الی ۱ قاشق مرباخوری یکبار یا حداکثر دو بار در روز. کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۱ الی ۱.۵ قاشق مرباخوری یکبار و یا حداکثر دو بار در روز
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در کودکان کمتر از ۲ سال نباید مصرف شود. برای برطرف کردن یبوست شربت مخصوص کودکان سناگل را هنگام خواب و یا طبق دستور پزشک تجویز کنید. این شربت را می‎توان همراه با بستنی یا مخلوط با شیر مصرف نمود. ترکیبات آنتراکینون موجود در سنا موجب تغییر رنگ ادرار (زرد قهوه‎ای مایل به قرمز) می‎شود که طبیعی است. مصرف طولانی مدت این فرآورده می‎تواند موجب از بین رفتن الکترولیت‎ها‎، مخصوصا یون پتاسیم شود. این فرآورده در افراد مبتلا به انسداد روده، دارای دل درد، تهوع و یا استفراغ، نباید مصرف گردد. مصرف طولانی مدت این فرآورده‎ها‎ ممکن است موجب اسهال شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در دمای اتاق و دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی ‎گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید