داروتو
تصویر  شربت سیموویت امگا ۳ سیمرغ دارو عطار ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت سیموویت امگا ۳ سیمرغ دارو عطار ۲۰۰ میلی لیتر

شربت سیموویت امگا ۳ سیمرغ دارو عطار ۲۰۰ میلی لیتر

Simorgh Darou Attar Simovit Omega 3 200ml

دسته بندی : امگا۳
ویژگی ها

موثر در کاهش کلسترول

کمک به کاهش التهاب

با طعم مطلوب پرتقال

تقویت سیستم ایمنی بدن

کمک به بهبود اختلالات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی

در حال تامین

امگا۳ یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسید چرب را به این دلیل ضروری نامیده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود. در واقع بدن انسان برای برطرف کردن نیازهای خود به مواد تغذیه‌ای ازجمله اسیدهای چرب و پروتئین نیاز دارد. مصرف امگا۳ برای کودکان بسیار مهم است. زیرا این اسیدهای چرب نقشی اساسی در رشد و نمو کودک دارند و با فواید بی‌شماری برای سلامتی در ارتباط هستند. یکی از مشکلاتی که والدین با کودکان دارند، بیش فعالی است. اگر کودک با چنین اختلالی رو به رو است بی شک بهترین دارو برای آن استفاده از شربت امگا۳ است. شربت سیموویت امگا۳ سیمرغ دارو عطار حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است که برای رشد و نمو طبیعی بدن لازم‌اند. از این شربت جهت درمان دردهای عضلانی، التهاب مفاصل و آرتریت بزرگسالان و کودکان استفاده می‌شود. ریز مغذی‌های موجود در این شربت به جوانسازی پوست و سلامت موها کمک کرده و بینایی را تقویت می‌کند. این شربت برای کودکان بالای ۵ سال و بزرگسالان مناسب است.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به بهبود علائم آسم و حساسیت‌های پوستی

-روغن ماهی برای کاهش التهاب و درد مفاصل

-بهبود سلامت چشم و خشکی چشم

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-بهبود آلزایمر و استرس

-تقویت سلامت قلب

-بهبود بیماری آرتروز

نحوه مصرف: طبق تجویز پزشک یا به صورت: کودکان ۵ تا ۱۲ سال: نصف پیمانه (۲/۵ میلی لیتر) بعد از غذا، یک بار در روز و بزرگسالان: یک پیمانه (۵ میلی لیتر) بعد از غذا، یک بار در روز

ترکیبات: روغن ماهی، ویتامین E، ویتامین D

هشدار مصرف: در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده برای مصرف شربت امگا۳ مکس یوروویتال را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی با نقص ایمنی مانند HIV و سرطان و یا استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

عوارض جانبی: مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود.

تداخل دارویی: در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)

عنوان مشخصه
برند سیمرغ دارو عطار - Simorgh Darou Attar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیمرغ دارو عطار
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف سلامت قلب و عروق، کاهش کلسترول
تداخل دارویی در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)
عوارض جانبی مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود.
ترکیبات روغن ماهی، ویتامین E، ویتامین D
روش مصرف طبق تجویز پزشک یا به صورت: کودکان ۵-۱۲ سال: نصف پیمانه (۲/۵ میلی لیتر) بعد از غذا، یک بار در روز و بزرگسالان: یک پیمانه (۵ میلی لیتر) بعد از غذا، یک بار در روز
هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند. مقدار توصیه شده برای مصرف شربت امگا۳ مکس یوروویتال را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی با نقص ایمنی مانند HIV و سرطان و یا استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک، در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید