داروتو
تصویر  شربت فروگلوبین B12 ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت فروگلوبین B12 ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

شربت فروگلوبین B12 ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

Vitabiotics Feroglobin B12 Liquid 200ml

دسته بندی : قرص آهن
ویژگی ها

افزایش انرژی و کاهش خستگی

تامین ریز مغذی‌های مورد نیاز بدن در دوران رشد

کمک به ساخت سلول‌های خونی و پیشگیری از ابتلا به کم خونی

فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، چربی، نمک، مخمر و گلوتن

در حال تامین

شربت فروگلوبین B12 ویتابیوتیکس، نه تنها آهن مورد نیاز بدن را بطور کامل تامین می‌نماید، بلکه با فرمولاسیون تخصصی، سایر ریز مغذی‌های مورد نیاز جهت فرآیند خون سازی و سلامت عمومی بدن را نیز فرآهم می‌کند. اصلی ترین نیاز موجودات زنده اکسیژن می‌باشد. تمام سلول‌های بدن ما نیز به اکسیژن نیاز دارند ولی بدون آهن، بدن قادر به تأمین اکسیژن برای سلول‌های خودش نمی‌باشد. گلبول‌های قرمز، وظیفه نقل و انتقال اکسیژن در خون را بر عهده دارند و آهن در ساختار گلبول‌های قرمز نقش اساسی ایفا می‌کند. این عنصر ارزشمند یکی از ریز مغذی‌های ضروری برای داشتن بدنی سالم و نیرومند است و در فرآیند متابولیسم انرژی شرکت دارد. کمبود آهن شایع ترین بیماری در سراسر جهان است. کمبود این ماده مهم باعث بروز کم خونی و عوراض ناشی از آن می‌شود. کمبود این ماده، در خانم‌هایی که در سنین باروری هستند، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل مصرف مکمل‌های آهن برای این دسته از خانم‌ها، ضروری است. به علاوه با توجه به نقش آهن و ویتامین‌های گروه B، در تبدیل غذا به انرژی، مصرف این محصول برای ورزشکاران می‌تواند بسیار مفید باشد.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش جذب آهن

-حفظ سلامت و تشکیل نرمال گلبول قرمز

-عملکرد صحیح سیستم ایمنی

-جلوگیری از ایجاد کم خونی در دوران بارداری و شیردهی

-بهبود ضعف، خستگی مفرط و افزایش انرژی در بزرگسالان

-فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، چربی، نمک، مخمر و گلوتن

نحوه مصرف: کودکان ۱ تا ۳ سال: ۱,۲ قاشق مرباخوری ۱بار در روز، کودکان ۴ تا ۶ سال: ۱,۲ قاشق مرباخوری ۲بار در روز، کودکان ۷ تا ۱۲ سال: ۱ قاشق مرباخوری ۱ تا ۲بار در روز، بزرگسالان: ۱ قاشق مرباخوری ۲بار در روز، در دوران عادت ماهانه و بارداری: ۱ قاشق مربا خوری ۳ بار در روز یا طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود.

ترکیبات: ساکارز، منیزیم سیلیکات، نشاسته سیب زمینی، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، آهنی فومارات، ژلاتین دارویی (کپسول شل)، سولفات روی، ویتامین B6، سولفات مس، ویتامین B12، اسید فولیک

هشدار مصرف: از مصرف همزمان این محصول با قهوه، چای، ترکیبات حاوی کافئین و فرآورده‌های لبنی خودداری نمایید. با معده خالی مصرف نکنید. خانم‌های باردار و شیرده، مصرف کنندگان هرگونه دارو و افراد دارای سطح بالای آهن قبل از مصرف مکمل‌های رژیمی-غذایی با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن منجر به سمیت کشنده در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. مکمل‌های رژیمی-غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها نیستند.

تداخل دارویی: به منظور جلوگیری از تداخلات دارویی، این محصول را با فاصله ۲ ساعت قبل یا ۴ ساعت بعد از آنتی بیوتیک‌هایی مثل سیپروفلوکساین و تترا سیکلین، داروهایی مثل آلندرونات، لوودوپا و لووتیروکسین و سایر مکمل‌ها به خصوص مکمل‌های حاوی کلسیم استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند ویتابیوتیکس - Vitabiotics
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده البرز دارو
تحت لیسانس انگلستان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، چربی، نمک، مخمر و گلوتن
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
تداخل دارویی به منظور جلوگیری از تداخلات دارویی، این محصول را با فاصله ۲ ساعت قبل یا ۴ ساعت بعد از آنتی بیوتیک‌هایی مثل سیپروفلوکساین و تترا سیکلین، داروهایی مثل آلندرونات، لوودوپا و لووتیروکسین و سایر مکمل‌ها به خصوص مکمل‌های حاوی کلسیم استفاده نمایید.
ترکیبات ساکارز، منیزیم سیلیکات، نشاسته سیب زمینی، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، آهنی فومارات، ژلاتین دارویی (کپسول شل)، سولفات روی، ویتامین B6، سولفات مس، ویتامین B12، اسید فولیک
روش مصرف کودکان ۱ تا ۳ سال: ۱,۲ قاشق مرباخوری ۱بار در روز، کودکان ۴ تا ۶ سال: ۱,۲ قاشق مرباخوری ۲بار در روز، کودکان ۷ تا ۱۲ سال: ۱ قاشق مرباخوری ۱ تا ۲بار در روز، بزرگسالان: ۱ قاشق مرباخوری ۲بار در روز، در دوران عادت ماهانه و بارداری: ۱ قاشق مربا خوری ۳ بار در روز یا طبق نظر پزشک یا داروساز مصرف شود.
هشدار مصرف از مصرف همزمان این محصول با قهوه، چای، ترکیبات حاوی کافئین و فرآورده‌های لبنی خودداری نمایید. با معده خالی مصرف نکنید. خانم‌های باردار و شیرده، مصرف کنندگان هرگونه دارو و افراد دارای سطح بالای آهن قبل از مصرف مکمل‌های رژیمی-غذایی با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن منجر به سمیت کشنده در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. مکمل‌های رژیمی-غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها نیستند.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. از قرار دادن شربت در یخچال خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید