داروتو
تصویر  شربت فیژان رازک ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت فیژان رازک ۱۲۰ میلی لیتر

شربت فیژان رازک ۱۲۰ میلی لیتر

Razak Fusion Syrup 120ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

افزایش دهنده حرکات پرستالتیک روده

ملین و درمان کننده سریع یبوست

حاوی عصاره انجیر و برگ سنا

قابل استفاده در تمامی سنین

30,000 تومان

یبوست یک بیماری گوارشی است که در اثر آن مواد دفعی بدن سفت شده و با درد وسختی از بدن دفع می شود. یبوست شدید موجب بسته شدن روده خواهد شد. در نتیجه به سرعت باید آن را درمان کرد. اثر فارماکولوژیک شربت فیژان رازک موجب تحریک و افزایش حرکات روده و کاهش جذب آب و الکترولیت‌ها می‌شود. شربت فیژان رازک از داروها برای تمیز شدن روده بزرگ و برطرف کردن یبوست است که باعث زیاد شدن حرکت‌های پرستالتیک روده و کم شدن جذب آب و الکترولیت می‌شود، همچنین این محصول ترشح مایعات در روده بزرگ را از طریق تحریک ترشح فعال کلراید زیاد می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش دهنده حرکت‌های پریستالتیک روده و کم شدن جذب آب و الکترولیت

-افزایش ترشح مایعات در روده بزرگ از طریق تحریک ترشح فعال کلراید

-ملین و درمان کننده سریع یبوست

-حاوی عصاره انجیر و برگ سنا

-قابل استفاده در تمامی سنین

نحوه مصرف: کودکان ۱ تا ۳ سال: ۲.۵ الی ۵ میلی ‌لیتر و کودکان ۴ تا ۶ سال: ۵ الی ۱۰ میلی ‌لیتر و کودکان ۷ تا ۱۵ سال: ۷.۵ الی ۱۵ میلی ‌لیتر و بزرگسالان: ۱۵ الی ۳۰ میلی ‌لیتر

ترکیبات: عصاره انجیر، عصار سنا، الکل

هشدار مصرف: در صورت سابقه حساسیت به این دارو، مواد محافظ، رنگ‌ها یا غذاها سابقه درد شدید شکم، تغییر ناگهانی در عملکرد صفرا و بی اشتهایی مصرف قطع شود. در صورتی که پس از مصرف دارو، درد شکم و یا عوارض ناخواسته ظاهر شد، حتما با پزشک مشورت نمایید. مصرف طولانی فرآورده‌های حاوی سنا ندرتا ممکن است باعث آریتمی قلبی، آدم و نفروپاتی شوند. در صورتی که به طور روزانه به ملین نیاز دارید با پزشک مشورت نمایید. در بیمارانی که بیماری‌های التهابی روده دارند با احتیاط مصرف شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی مجاز نیست. پس از هر بار مصرف در شیشه را محکم ببندید. از مصرف طولانی مدت این دارو اجتناب شود. قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید.

عوارض جانبی: ممکن است باعث کرامپ شکمی شود، مصرف طولانی مدت آن می‌تواند اسهال ایجاد کند و باعث از دست رفتن آب و املاح بدن بخصوص پتاسیم شود و همچنین امکان عدم عملکرد مناسب کولون در اثر آتونی عضلات آن شود.

عنوان مشخصه
برند رازک - Razak
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای رازک
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف ملین و مسهل، ضد یبوست
عوارض جانبی ممکن است باعث کرامپ شکمی شود، مصرف طولانی مدت آن می‌تواند اسهال ایجاد کند و باعث از دست رفتن آب و املاح بدن بخصوص پتاسیم شود و همچنین امکان عدم عملکرد مناسب کولون در اثر آتونی عضلات آن شود.
ترکیبات عصاره انجیر، عصار سنا، الکل
روش مصرف کودکان ۱ تا ۳ سال: ۲.۵ الی ۵ میلی ‌لیتر و کودکان ۴ تا ۶ سال: ۵ الی ۱۰ میلی ‌لیتر و کودکان ۷ تا ۱۵ سال: ۷.۵ الی ۱۵ میلی ‌لیتر و بزرگسالان: ۱۵ الی ۳۰ میلی ‌لیتر
هشدار مصرف در صورت سابقه حساسیت به این دارو، مواد محافظ، رنگ‌ها یا غذاها سابقه درد شدید شکم، تغییر ناگهانی در عملکرد صفرا و بی اشتهایی مصرف قطع شود. در صورتی که پس از مصرف دارو، درد شکم و یا عوارض ناخواسته ظاهر شد، حتما با پزشک مشورت نمایید. مصرف طولانی فرآورده‌های حاوی سنا ندرتا ممکن است باعث آریتمی قلبی، آدم و نفروپاتی شوند. در صورتی که به طور روزانه به ملین نیاز دارید با پزشک مشورت نمایید. در بیمارانی که بیماری‌های التهابی روده دارند با احتیاط مصرف شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی مجاز نیست. پس از هر بار مصرف در شیشه را محکم ببندید. از مصرف طولانی مدت این دارو اجتناب شود. قبل از مصرف شیشه را به خوبی تکان دهید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید