داروتو
تصویر  شربت لیکو مولتی ابیان فارمد ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شربت لیکو مولتی ابیان فارمد ۲۵۰ میلی لیتر

شربت لیکو مولتی ابیان فارمد ۲۵۰ میلی لیتر

Abian Pharmed Liqo Multi Syrup 250ml

ویژگی ها

با طعم توت فرنگی

تامین ویتامین‌های گروه B

کمک به سلامت عمومی بدن

پیشگیری از خستگی ذهنی و جسمی

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن

در حال تامین

شربت لیکو مولتی ابیان فارمد حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بوده که هر یک تاثیرات ویژه‌ای خود را در بدن بر جای می‌گذارند. این شربت مولتی مینرال حاوی ویتامین C ،E ،A، زینک و ویتامین‌های گروه B است که در بهبود عملکرد سیستم ایمنی موثر هستند. لیکو مولتی مینرال برای حفظ سلامت عمومی کلی بدن مفید بوده و از بروز خستگی ذهنی و جسمی پیشگیری می‌کند. استفاده از این محصول برای تمامی سنین بلامانع بوده و افراد می‌توانند با مصرف شربت لیکو از طعم خوش توت فرنگی لذت ببرند.

ویژگی‌های خاص:

-ارتقای فعالیت ذهنی

-دارای ویتامین‌های E و D و A

-کمک به تقویت اشتهای کودکان

-تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها

-بهبود عملکرد سیستم عصبی

-حفظ سلامت سلول‌های پوست و مو و ناخن

نحوه مصرف: طبق تجویز پزشک یا بصورت زیر: محدوده سنی ۱ تا ۸ سال: ۵ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری یک بار در روز) محدوده سنی ۹ تا ۱۸ سال: ۱۰ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری دو بار در روز) بزرگسالان: ۱۵ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری سه بار در روز) قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود.

ترکیبات: ویتامین A (پالمیتات)، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B1 (تیامین HCI)، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6 (پیریدوکسین HCI)، فولیک اسید، ویتامین B12، ویتامین B5 (کلسیم دی پانتوتنات)، سلنیوم، زینک (زینک گلوکونات)، بیوتین، منگنز (منگنز سولفات)، کروم (کروم کلراید)

هشدار مصرف: این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. مصرف این مکمل در خانم‌های باردار و یا شیرده با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف مکمل را قطع و با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. از مصرف شربت لیکو مولتی در افراد دارای حساسیت به هریک از ترکیبات این شربت و همچنین قبل یا بلافاصله بعد از عمل آنژیوپلاستی قلب خودداری نمایید.

تداخل دارویی: در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف همزمان ویتامین‌های A و D3 در کنار شربت لیکو مولتی می‌تواند باعث افزایش شدید دوز ویتامین A و D3 در بدن شود.

عنوان مشخصه
برند ابیان فارمد - Abian Pharmed
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ابیان فارمد
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن
تداخل دارویی در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف همزمان ویتامین‌های A و D3 در کنار شربت لیکو مولتی می‌تواند باعث افزایش شدید دوز ویتامین A و D3 در بدن شود.
ترکیبات ویتامین A (پالمیتات)، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B1 (تیامین HCI)، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6 (پیریدوکسین HCI)، فولیک اسید، ویتامین B12، ویتامین B5 (کلسیم دی پانتوتنات)، سلنیوم، زینک (زینک گلوکونات)، بیوتین، منگنز (منگنز سولفات)، کروم (کروم کلراید)
روش مصرف طبق تجویز پزشک یا بصورت زیر: محدوده سنی ۱ تا ۸ سال: ۵ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری یک بار در روز) محدوده سنی ۹ تا ۱۸ سال: ۱۰ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری دو بار در روز) بزرگسالان: ۱۵ میلی لیتر روزانه (۱ قاشق مرباخوری سه بار در روز) قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود.
هشدار مصرف این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی‌باشد. مصرف این مکمل در خانم‌های باردار و یا شیرده با احتیاط صورت گیرد. در صورت مشاهده هرگونه عارضه جانبی، مصرف مکمل را قطع و با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید. از مصرف شربت لیکو مولتی در افراد دارای حساسیت به هریک از ترکیبات این شربت و همچنین قبل یا بلافاصله بعد از عمل آنژیوپلاستی قلب خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری پس از مصرف درب بطری را کاملا بسته و در جای خشک و دور از نور، دور از دید و دسترس اطفال و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید